Wat heb jij vandaag gedaan?

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 27-04-2013 06:25

Werk ze Cootje!!

Vanmiddag even ergens koffie drinken en kletsen met wat vriendinnen..Vanavond koomen 2 goeie vrienden van me eten, dus lekker koken(tenminste, ik hoop dat het lekker wordt..hahaha)Ms nog even naar mijn vader, en mijn puberdochter vervelen :razz: hahahaha..En voor de rest dagdromen over Roosje... 8-) :-( :-)
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 27-04-2013 06:25

Trouwens natuurlijk voor iedereen ook een heel fijn weekend!!! :-)
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 27-04-2013 19:58

In de voortuin gewerkt:
eerst de oude planten en er door heen gegroeid onkruid eruit.
Afwisselend spitten, opschonen en bakje koffie doen.
We komen er wel, al gaat het een tandje langzamer, haha

Straks een nieuwe buxushaag en nieuwe plantjes erin.
Ik verheug me nu al op mijn nieuwe voortuin, hihi
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 30-04-2013 19:41

Ik heb vandaag gewoon hard moeten werken. Mijn haren waren oranje gespoten, had nog wat oranje spullen achter het raam liggen en zo ging ik op pad.
Was heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk rustig op de weg zeg! Zalig! Na mijn werk ben ik nog even met mijn dochter door de stad heen gelopen en hebben we lekker ergens gegeten.

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 30-04-2013 19:57

Heerlijk van de zon genoten.
Vanmorgen nog ff snel naar een super geweest...was sla vergeten te kopen.
Daarna naar de Welkoop...plantjes gekocht, en lekker in de tuin gehobbyt.
Bbq aan met een lekker stukje vlees.

Nu ff voor de tv..vroeg naar bed...morgen moet er weer gewerkt worden.

Fijne avond :-P

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 03-05-2013 11:07

[color=violet]Afgelopen woensdag en donderdag begonnen met mijn nieuwe stage, de vorige in het ziekenhuis bestond uit veel administratieve werkzaamheden, niet mijn ding en ook niet wat ik (als enige)wil leren in een stage. Ik ga nu leren bloedafnemen, ECG's maken en wat oogtestjes doen, ik heb leuke collega's, ze nemen echt de tijd, dat kan ook omdat het niet superdruk is.

Het weekend werk ik als vanouds, maandag vrij en dan weer 3 stagedagen.....best heftig maar voor een goed doel en tot en met juli is te overzien.

Fijn weekend jullie :-P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 03-05-2013 17:33

Wat heb ik vandaag gedaan? mmmmmmmmm lekker veel gekletst met Isa en haar dochter, gisteren ook al maar toen had ik geen tijd voor het forum, haha. Lekker op een terras gehangen en gegeten, nog ff n ijsje en naar de trein gebracht, wat gaan twee dagen soms snel voorbij zeg!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 03-05-2013 18:43

Getelefoneerd met een vriendin over haar stage,en na lange tijd maar weer eens een afspraak gemaakt :evil:

Bij een andere vriendin op het terras gezeten met een wijntje :evil:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 03-05-2013 19:21

ik ben alleen deze week maar bezig met dingen uitzoeken, offertes voor verbouwing, woonplek regelen voor 1 maand dat we uit huis moeten, net geboekt enz.enz. mijn hoofd zit vol met vanalles!

ik PROBEER het als een leuk avontuur te zien..... :(

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 03-05-2013 21:48

Vanmorgen gewerkt ... en vanmiddag samen met Bubbels heerlijk gewandeld in de bossen van Oisterwijk ... tussendoor een terrasje gedaan ... lekker gerelaxed in het zonnetje ... verder gewandeld ... bij een volgende pauze lastig gevallen door een heel vervelend beest ook nog ... weer verder gewandeld ... tot we uiteindelijk die verre 4 en halve km gedaan hadden ... kuch kuch :?: ... en de dag afgesloten met een etentje ook weer op een terras :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.