Wat heb jij vandaag gedaan?

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 09:34

Wat heb ik gedaan vandaag....lekkere hapjes gemaakt, nou ja of ze lekker dat moet nog blijken, Isa wakker gekust vanmorgen dus je kunt de dag maar goed beginnen en toen was het feest meteen voorbij want toen hield ze niet meer op met praten :razz: maar ik ben de dag heerlijk begonnen!!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 21-04-2013 10:51

[color=violet] :razz: Klinkt goed Roosje, ook nog lekker ........ehhh geslapen? 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 21-04-2013 14:42

gewerkt....en nu aan het wknd houden 8)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-04-2013 21:01

Ik werd wakker gekust door mijn wekker..........en niet eens charmant! In de regen naar mijn werk gereden en gedacht: ........oooo, wat is het weer lekker weer! :lol:

Ook nog naar de school van maike geweest voor een gesprek over hoe en wat....... Maike doet goed haar best, dat scheelt al weer. Uit de testen kwamen aardig wat banen naar voren....... Secretaresse of administratief medewerkster leken haar wel de leukste. Dus nu op zoek naar een stage plaats........

En net weer even hard gelopen. Was wel weer ff lekker. En nu is het tijd voor mijn bank!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 23-04-2013 22:24

Vandaag weer eens begonnen met lopen,na weer zoveel maanden tussenuit geweest te zijn :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 23-04-2013 22:28

[color=violet]Goed initiatief Sun :evil: :o [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 24-04-2013 08:40

goed van jou Sun :evil:


qua lopen gaat het hier niet zo goed...na de val afgelopen weekend heb ik nog meer last..toch behoorlijk hard op knietjes terecht gekomen ....zit er heel in de verte over te denken om eens naar een electrische fiets te kijken voor mij...dat schijnt toch al heel hoop te helpen en dan kan je meer...komt nu wel rot uit in de chaos van het huis maar toch....

verder hebben we gisteren uren doorgebracht in een tegelzaak en offerte geregeld en we moeten nog beslissen.
straks gaan we naar een zaak voor kunststof ramen/puien om daar offerte los te peuteren. Er gaan nu paar grote dingen gebeuren dus wel zaak om dat goed te coordineren.
Kost wel giga veel energie moet ik zeggen, droom ook als een gek.

ow ja en mijn nichtje in de UK is gisteren eindelijk bevallen van haar 2e zoon....na 2 weken overtijd....spannend hoor...jammer dat ik er niet 'even' naar toe kan om te kijken...een naam heeft het wurm nog niet.....

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 24-04-2013 09:01

Best fijn zon electrische fiets hoor Majo,ik heb hem zelf nog niet maar ik hoor goede berichten,wel goed laten informeren over de accu,die schijnen snel te slijten en een nieuwe in de aanschaf schijnt erg duur te zijn.Mobiliteit is best wel belangrijk he.
Ik loop tegenwoordig liever dan ik fiets,en gelukkig met een vriendin,waarmee ik onderweg hele gesprekken voer,sla je twee vliegen in een klap.
Leuk he een achterkleinneefje.Ik vind het in ieder geval heerlijk om oma te zijn.Wel eens vermoeiend maar ik geniet ervan.


Gisteren dus gelopen,zon uur en drie kwartier.Vandaag ga ik met dochter en kleinkids shoppen,want mijn dochter wil graag nieuwe kleding na haar zwangerschap.Ik zal eens kijken of ik ook wat kan vinden,iets nets want ik werd door haar uitgenodigd om met moederdag te gaan luchen ineen restaurant met een michelin ster.Zij zorgt altijd voor verassingen dus ben benieuwd. :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2013 18:03

ik vond lopen ook altijd fijn en dat deed ik ook veel met mijn man maar dat kan gewoon nog maar beperkt, dus vandaar die fiets. Ik ben nu mooi-weer-fietser omdat met harde wind ik dat niet trek met mijn rug en heupen. Dus zo'n e-fiets lijkt me wel wat.
Vanmiddag bij een fietsenboer in een volgend dorp gaan kijken..die had 4 soorten staan met prijzen van 1200 tot 2100 euro!
Dat is best veel dus je moet wel goed weten hoe of wat.

Dat achterneefje is van mijn nicht, ik ben haar tante en dus zijn oudtante...maakt dat hem dan een oud-neef van mij?? :-))

veel plezier met shoppen :evil:

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 25-04-2013 19:37

Majo Ik heb net sinds 2 weken een elektrische fiets en.....het bevalt me tot nu toe prima.
Ik heb hem in de eerste plaats gekocht om mijn kampeerfietstrektochten er op te maken dus voor mij was het heel belangrijk dat er ook dragers voor de tas aan de voorvork konden....maar dit zal voor jou niet van belang zijn....

Verder zit er verschil in accu's en dus ook de actieradius van de fiets.
Ook daar geld voor: Wil je hem alleen bij jou in de omgeving voor kleine afstanden gebruiken dan kan je hem thuis altijd weer opladen.

Bij de motor in het achterwiel is het lastig met een lekke band....ook voor het opnieuw instellen van de soft ware....
Kan je de accu van de fiets halen om hem op te laden of moet je altijd met de fiets naar het stopkontakt....

Met een motor in het voorwiel stuurt het weer wat zwaarder....
Er zijn ook fietsen met motor en accu bij de trappers. Dan zit het gewicht heel natuurlijk in het midden van de fiets....


Ja...zo zijn er veel zaken waar je rekening mee moet houden....
Wat is voor jou het belangrijkst als je zo'n fiets aanschaft??....

Een hele puzzel en......op een gegeven moment weet je precies welke bij jou past....


Ik heb een Rih Omega gekocht.
Relatief licht en ook als de motor uit staat rijdt hij als een gewone fiets.
De lichte kleine motor zit in het voorwiel en valt nauwelijks op als elektrische fiets.

Het is een hele aanschaf maar dan heb je ook wat.

O ja, ik heb hem voor 5 jaar verzekerd tegen diefstal en zelf een thuisbrengservice in Nederland...

Succes met zoeken. Ik ben benieuwd waar je binnenkort op rijdt.....