Wat heb jij vandaag gedaan?

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 12-02-2012 00:51

ja kijk ..... Rommy verstaat me tenminste ;-)
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 12-02-2012 09:51

Tuuuuurlijk.........zij wel....... :?

Ik heb net de mailing gedaan.........ben benieuwd......

Gast

Bericht door Gast » 12-02-2012 12:53

ik heb vanochtend me aangemeld op deze nieuwe site en ga het vanavond eens even op m'n gemak doorspitten :eek:
op het eerste gezicht ziet het er erg professioneel uit dames! mijn complimenten hiervoor! :evil:
ben blij dat er weer een nieuwe site voor vrouwen weer in de lucht is, miste de MM en de contacten onderling toch wel ook al hebben we op Hyves en FB toch ook wel contact met elkaar, hier kunnen we toch net wat meer onder elkaar kwijt!

probeer mn avator hier te updaten maar het lukt niet helemaal :shock: ....heb de bestandsgrootte al verkleind naar 6 Kb maar op de een of andere manier lukt het niet om de avator hier te plaatsen.... :? [color=darkred][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 13-02-2012 12:07

Heb net mijn ochtend werk gedaan.........ff pauze houdend en dan weer op naar de rest van de dag! Gelukkig is het hier niet glad geworden.

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2012 14:30

[quote="Full Moon"]probeer mn avator hier te updaten maar het lukt niet helemaal :shock: ....heb de bestandsgrootte al verkleind naar 6 Kb maar op de een of andere manier lukt het niet om de avator hier te plaatsen.... :? [color=darkred][/color][/quote]

Volgens mij moet ie [i]kleiner[/i] zijn dan 6 kb. Ik had hier in eerste instantie ook overheen gelezen... :oops:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 17-02-2012 08:30

Wat ga ik vandaag nog doen?

Vandaag is oppasdag,dus dat wordt het zandkasteel en Teletubbies kijken :?:
Vanmiddag even het grote kapitaal op het staatsloterij lot innen(Van wel E 7.50,mijn man denkt dat we sinds ik een hoofdprijs won,nog wel eens geluk zouden kunnen hebben :razz: )

Tomatensoep koken.

En vanavond met de beentjes omhoog en een glas rode wijn ontspannen de Voice-Kids kijken.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 17-02-2012 09:48

Ik heb gistermiddag 2 uur gesnipperd en ben lekker op stal bezig geweest. 1 paard gereden, lekker langs wat polderweggetjes met 2 honden in mijn kielzog.
1 paard van boer Peter verzorgd in ruil voor de dagelijkse oppas die hij heeft geboden voor 2 van de drie honden, een ideale oplossing voor ons!

's Avonds de volière in elkaar gezet en genoten van de vogel die niet wist wat ze met al die ruimte aanmoest.


[url=http://postimage.org/image/innrsi1pd/][img]http://s16.postimage.org/innrsi1pd/DSC_0004.jpg[/img][/url]

Vandaag het laatste dagje werken voor het weekend, ik ben alleen op kantoor met hond nummer 3.
Vanmiddag komt pleegdochter Rianne, de voorjaarsvakantie is begonnen en ze kijkt al halsreikend uit naar de dagen dat ze mag paardrijden

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 17-02-2012 09:48

Jij gaat vast shoppen Sunflower met zo'n bedrag op je rekening bijgeschreven :razz:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 17-02-2012 12:12

Net genoeg voor een bakkie koffie he Klien :-)

Wat heerlijk dat boer Peter en jij zon goede regeling hebben kunnen treffen.

En die voliere,is prachtig :evil:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 17-02-2012 14:05

Cappuccino met appeltaart wil idd wel lukken voor dat enorme bedrag

ja, dat is een geweldige oplossing. Quinton mocht mee naar mijn werk. Die hebben we gezamenlijk geadopteerd. Ik wilde graag een hond en mijn werkgever vond het wel een grappig idee om dan een afgekeurde blindengeleidehond of hulphond te kiezen. Het eerste werd het, onze mascotte, zij het dat ik verantwoordelijk voor hem ben.

De andere twee kunnen niet mee, we zaten dus met een groot probleem, maar ik breng ze door de weeks op stal waar ze met de Duitse herder, een Mechelse herder en twee Jack Russels rondlopen. 's Avonds zijn ze bekaf en vooral vies als ik ze ophaal :razz: Anders had het echt niet gekund, niet met twee fulltime werkers.