Wat heb jij vandaag gedaan?

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 22-02-2013 08:10

dank jullie wel hoor allemaal.

IK ben er nog veel mee bezig, er wordt steeds film afgedraaid in mijn hoofd...de begrafenis is mooi verlopen was goed georganiseerd en was zeker hoe zij het zelf graag had gezien. Heel indrukwekkend. Ik vind het alleen heel naar idee dat ze daar nu alleen op dat koude kerkhof ligt...brrr

Over 2 weken heb ik weer een onderzoek en bezoek aan anesthesie en pre-operatie afdeling en daarna wordt de werkelijke datum van de operatie afgesproken..dus die hoor ik nog, ben er dan ook maar liever gelijk snel vanaf zeg...
MRI van mijn knie heb ik weer gehad en uitslag daarvan komt ook nog dus dat wachten we ook weer af..

Het is hier lekker koud maar wel met een zonnetje dat vind ik wel mooi weer.
Als het goed is ga ik straks gezellig lunchen met een vriendin, ze zou me nog even laten weten of het doorgaat, haar vader van 91 jaar voelde zich niet zo heel goed....
Vandaag laatste schooldagje van mijn zoon en dan lekker weekje vrij geen wekker enz.
We zouden eerst naar vrienden in Italie gaan om hem te laten skien maar hebben we geen puf in dus blijven lekker hier rommelen. Ook lekker weekje gewoon even niks moeten, ja toch?
nou iedereen vast een fijn weekend :evil:

Gast

Bericht door Gast » 22-02-2013 08:52

Heel veel sterkte Majo :-P

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 27-02-2013 10:20

Vandaag mijn ochtendritje gereden. Moest schoolkids rijden vanaf eemdijk naar nijkerk. En dan kom ik door bunschoten-spakenburg, stappen daar wat knaapjes op van een jaar of 14 ofzo, moeten ze me 2 euro betalen voor een kaartje, trekken ze allemaal flappen uit hun broekzak! En dan denk ik.......hoe komen ze toch aan al dat geld???

Maar goed, nu lekker ff pauze en vanmiddag die lieverdjes weer ophalen.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 08-03-2013 10:15

[color=violet]Gisteravond met mijn collega's uit eten geweest.......supergezellig en lekker eten!

Na 3 stagedagen, nu 3 gewone werkavonden, stage moet nog erg wennen, ik denk dat ik volgende week aan ga geven dat ik graag naar een andere afdeling wil waar ik meer aktief kan zijn. Ik doe nu vooral bezigheden achterr de pc en dat is echt niks voor mij :([/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 08-03-2013 10:33

Nee vind je het gek Rommy,je zit al vaak genoeg achter de pc :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 08-03-2013 12:39

[color=violet]Dat heet ontspanning Sun :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 08-03-2013 18:33

Owww heet dat zo :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 08-03-2013 21:02

Leuke middag in Den Bosch gehad met Isis..lekker terrasje gepikt, het weer was nog best goed;) en winkeltjes gekeken:)

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Gast

Bericht door Gast » 08-03-2013 21:17

In Den Bosch is het altijd leuk :razz: het is niet voor niks de leukste stad van NL ;-) maar ik was vandaag in Kleve, heerlijke geshopt, geklept, genoten en nog heel veel andere dingen.....

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 08-03-2013 21:27

[quote="Isa"]Leuke middag in Den Bosch gehad met Isis..lekker terrasje gepikt, het weer was nog best goed;) en winkeltjes gekeken:)

Xx Isa[/quote]

Ja 't was gezellig :evil:
En idd veel geluk gehad met het weer ... want nu regent het hier flink ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.