Waar baal jij van vandaag ?

Plaats reactie
Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Waar baal jij van vandaag ?

Bericht door Isis » 13-02-2012 15:55

'k Heb hier momenteel zelf eventjes niets te melden ... (die dag komt heus nog wel !) ... maar voor diegenen onder jullie die hier nu wel al behoefte aan hebben ... ga jullie gang !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2012 20:25

ik schreef t misschien ne tbij t verkeerde topic...ik baal ervan dat een vriendin die sinds kort n relatie heeft mij en de rest laat zitten en zich wel bezig houd met de sociale contacten van dr nieuwe relatie..pfff....dan voel je je vrij gedumpd..snif

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 13-02-2012 20:43

dat tekent voor haar........ ik zou het gewoon zeggen hoor....

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2012 20:48

wacht nog ff af....snap dr vlindertje sook wel ad ene kant..maar ja....k zou t zelf niet zo doen...

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 13-02-2012 22:37

Ja Knorrie,zo zijn sommige mensen,die laten oude vriendschappen vallen voor nieuwe, waar ze weer in [color=darkred]moeten[/color] investeren.
Ik hoop voor jou dat ze gaat beseffen dat je op "oude" vriendschappen zuinig moet zijn,en er ook moeite voor moet doen om ze te onderhouden.
Logisch dat je je gedumpt en verwaarloosd voelt,maar misschien is het ind maar een fase (door de vlindertjes) waar ze nu in verkeerd.
Er is niets mis om haar daar ook over op aan te spreken hoor.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2012 00:50

Ja Knor dat is altijd vervelend. Ik kan me ook goed voorstellen dat je je een beetje in de steek gelaten voelt.
Maar wie weet gaan haar ogen nog op tijd open.

:-P

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-02-2012 10:15

Ik baal er van dat ik al weeeeer vrij ben......... :lol: Zooooo akelig!! Eens kijken wat ik met mijn tijd moet gaan doen....... :-o :cry: :-)

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 21-02-2012 12:09

herkenbaar Knorretje, maar als het een echte vriendschap is, dan komt de tijd wel weer dat jullie de draad weer oppakken als vanouds. Wie weet voelt zij zich in tweeën gesplitst en baalt er net zo van als jij?

Arme Bubbels, ik hoop dat je wat kunt vinden voordat de verveling toeslaat :razz:

ik baal vreselijk van mezelf omdat ik ziek ben geworden door eigen toedoen en nog zonder dat het een gewenst resultaat heeft gebracht.
:oops:

Hond 3, Brisky, hebben we weggehaald bij de ex van mijn vriendin omdat hij daar niet goed verzorgd werd. De man kon door omstandigheden niet anders, maar het resultaat voor de hond was evengoed zielig.
Ondanks dat ik wist dat hij een onruststoker zou zijn en de balans bij de andere twee omver zou gooien, hebben we hem toch opgenomen en geprobeerd hem in de groep te laten passen.

Helaas, de hond is weliswaar weer gezond en kijkt blij uit zijn ogen, maar zijn oude gedrag hebben we niet om kunnen turnen waardoor het bezig zijn met de honden een continue spanning met zich meebracht. Zondag had hij ons huis "verbouwd" toen wij een paar uur gezellig op de zwarte markt waren. De maat was vol, ik plofte en na een goed gesprek besloten we een ander onderkomen voor hem te zoeken. Niet een makkelijke beslissing, maar wel noodzakelijk om bij ons de balans weer terug te krijgen.

Op dat moment werd ik spontaan ziek, kreeg een aanval van reumatische koorts en heb het grootste deel van de maandag niet bewust meegemaakt. Oververmoeidheid, stress en boosheid omdat het niet was gelukt met de hond.

Maar goed, de vele huilbuien en het slapen heeft me goed gedaan. De hond is terug naar zijn baas die geholpen wordt door een vriendin waar we veel vertrouwen in hebben. Gelukkig was hij heel blij om ze weer te zien, dat maakte het een stuk minder moeilijk voor mij.

Mijn baas is minder gelukkig, die zitten omhoog met vakantiegangers.........

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 21-02-2012 12:17

Jeetje Klien,wat een verhaal.
Soms wil je wel,maar gaat het gewoon niet.
Voor de honden is er balans in de roedel nodig,en sommige honden zijn zo "beschadigd".
Ik kan me heel goed voorstellen hoe jeje voelt nu,maar het is niet de bedoeling dat de rest gebukt gaat onder het gedrag van een hond,zie het niet als falen.
Doe voorzichtig met jezelf,dikke knuffel Sunnie.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 05-03-2012 12:58

~ dat ik maar 4 ons was afgevallen.
~ dat mn auto stuk is
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Terug naar “Ditjes en Datjes”