Waar baal jij van vandaag ?

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 11-09-2012 08:12

Jeetje wat eng maar gelukkig is het goed afgelopen en is er niemand gewond of zo....brrrr


vandaag moet ik naar een bedrijf waar een brace wordt aangemeten die ik dan de komende 2 maanden moet gaan dragen. Is van mijn knie tot aan mijn heup, weet niet eens precies hoe dat gaat werken. Is om te voorkomen dat ik mijn heup teveel beweeg, die moet eerst stabiel worden.
De orthopeed was 'not amused' dat hij niks wist van mijn plotselinge opname en heup eruit enzo..hij was niet op de hoogte gesteld en daar baalde hij duidelijk van..als het nog keer gebeurd moet ik weer geopereerd worden trouwens..dus duimen maar...hoewel nu blijft angst ook..

waar ik van baal is dat er zoveel fouten gemaakt worden, was weer een brief zoek al 2 weken voor fysio, krijg ik eindelijk die brief staat er dingen in die helemaal niet gedaan of gebeurd zijn....blijkt dat die fysio me al een brace had moeten geven ipv me zo door laten lopen 2 weken..enz.enz....eigenlijk wel sneu dat hele gedoe... nou ben benieuwd hoe dat ding zit en of ik me daar inderdaad sterker door voel....gisteren in een winkel stootte ik dus net die heup en ik verging van de pijn en was even bang dat het weer mis ging...brrr wil ik niet nog keer meemaken liever...dus hoppa straks op naar die tent :evil:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 11-09-2012 08:32

Ja ,Majo,je hoort niets anders dat er bezuinigd moet worden op ziektekosten enzo.
De fouten bij de heren doktoren nemen hand over hand toe,dus van kwaliteit kun je steeds minder spreken.
Je moet er echt bovenop zitten en mondig zijn,en niet zomaar vertrouwen dat de dingen vanzelf goed gaan.
Triest!

Gelukkig krijg je nu een brace,dat zal wel enige steun geven,maar ook lastig zijn.
De moed er maar weer in houden Majo,veel succes bij de orhopedische hulp winkel.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 11-09-2012 13:26

Succes Majo en....ik wens je veel geduld!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 11-09-2012 16:09

p.s Majo misschien hebben ze zon brace wel int rose :?:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 12-09-2012 09:02

@ haha nou gelukkig niet hij is gewoon mooi zwart...en meeste zit ie onder mijn kleding hoor...:-)


hij werd aangemeten en aanvankelijk viel het mee....dacht dat red ik wel 2 maanden....kon er gelukkig nog net mee in mijn auto komen, want daar was ik wel bang voor..maar dat ging dus net....voelde ook wel lekker stevig...maar eenmaal thuis..ja dan gaat het ook na tijdje irriteren..maar goed dat moet wennen, maar toen moest ik naar het toilet...tsja..hoe doe je dat.....dat ging dus niet...dus hele brace afdoen, best gedoe met al die klitteband dingen die dan weer ergens anders aan gaan plakken grrrr...maar toen moest ie weer aan...en dat krijg ik dus niet zelf want dan moet ik bukken en dat mag ik juist niet!!! grrrrrrrrrr en overdag ben ik dus toch alleen en ja ik moet gewoon soms naar de wc...dus daar nog even wat op gaan vinden.....ik ga er ook niet mee slapen want dat is ook niet te doen, dan doe je geen oog dicht...dus maar gewoon met kussen tussen mijn benen..heb ik afgelopen 2 weken ook gedaan...dus hoppa, maar nog even uitvogelen hoe en wat nou het beste is...komt goed...ooit...:-))

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 12-09-2012 22:20

Hey Majo!

Mijn oma, inmiddels al 82, draagt ook al een hele poos een brache.. Voor haar toch een hele beperking, maakt haar afhankelijk van anderen...ze is er niet echt blij mee. Alhoewel ze hem heel dapper draagt.
Helaas heeft ze de pech gehad dat haar heup, met brache om, er al voor de tweede keer uitgeschoten is!

Hoop dat jou herstel beter verloopt; beterschap!

Xx Zunneke

Gast

Bericht door Gast » 13-09-2012 07:30

@ gatsie Zunneke, wat balen voor je oma, en het is te hopen dat ie niet nog een keer eruit schiet zeg, dat is bepaald geen feest .....en die brace ook niet trouwens..maar goed, als het nodig is dan is er niets aan te doen, beterschap voor je oma ook en bedankt :evil:

Gast

Bericht door Gast » 17-09-2012 13:37

Sterkte Majo, hoop dat het lukt er een draai in te vinden.

Gast

Bericht door Gast » 20-09-2012 08:15

@ hihih Roosje bedankt, maar ik kan juist niet draaien met die brace....:-)

nee het gaat wel hoor, ik doe hem niet altijd aan, want is enorm gedoe maar je went eraan. Het geeft toch wat extra stevigheid, bedankt!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 22-09-2012 16:47

Ik baal vandaag heel erg ... van mensen die niet open en eerlijk kunnen zijn tegenover mensen die hun dierbaar zijn ....
Balen is nog zacht uitgedrukt in feite ... 'k vind het gewoon gruwelijk ... dit is iets waar ik absoluut niet tegen kan :smile:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.