Waar baal jij van vandaag ?

Plaats reactie
sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 07-08-2012 11:09

Wat erg dat je vriendin zon angstige en geweldadige ervaring heeft gehad.
Heel bedreigend.
Zelf ben ik niet zo van het s avonds met de trein reizen,teveel ervaren,gezien en gehoord.
Het is gewoon niet veilig,er loopt veel te weinig personeel rond,in en buiten de treinen,en overal loopt gajus rond.
En de wereld wordt steeds harder en geweldadiger.

Hopelijk kun je je vriendin steunen in haar ervaring,en fijn dat je haar direct opgepikt hebt.
daar heb je dus echte vrienden voor,die er zijn voor je als je ze nodig hebt :evil:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 31-08-2012 14:13

Ik baal van het weer van vandaag .... van die regen ... die storm ... en die kou ... Baal er vooral van omdat mijn dochter normaal gezien vanavond haar verjaardagsfuif in de tuin zou geven ... maar dat kan in deze weersomstandigheden uiteraard niet door gaan .... Dus nu wordt er in de garage gefeest ... ze zullen zich toch wel amuseren ... maar 't is gewoon echt wel zonde dat het nu zo moet :smile:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 05-09-2012 22:56

Ik baal van een schuin boven buurman. Die helemaal doorgedraaid is. En van het logge systeem in Nederland. Hij verwond zichzelf hij sloopt zijn huis. En hij krijst erg hard en maakt erg veel herrie. En wanneer doen we dat s'nachts. Politie, woningbouw en hulp is bezig. Alleen het moet bij de rechter voorgelegd worden. En dat duurt even. Maar hoe ver gaat die man. Dat is nu de vraag. En wij willen slapen!!!!!! :smile: :smile:

Gast

Bericht door Gast » 06-09-2012 08:04

jeetje dat is balen inderdaad als je zo iemand boven je hebt wonen....triest ook wel ..en wat hoor/lees je dat steeds vaker....ook van die agressie zomaar op straat dat mensen rare dingen doen....wat bezielt die mensen, die draaien allemaal door......
En Isis, hoop dat het nog meegevallen is met je feestje voor je dochter met het weer?
Het is nu hier prachtig morgenzonnetje......
fijne dag allemaal :evil:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 06-09-2012 08:57

Drama Ansi,ik hoor en zie de laatste tijd veel mensen die doordraaien,en dat mensen amper geholpen worden.Er wordt natuurlijk overal op gekort.Te triest voor woorden deze ontwikkelingen.
Ik hoop dat die persoon die boven jou woont snel geholpen wordt en dat je snel je nachtrust terug krijgt.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 07-09-2012 00:29

Heb vandaag de woningbouw gesproken kan minstens nog een week duren. Of hij moet zichzelf echt iets aandoen. Ik heb sneaky foto's van zijn huis gemaakt die hij gesloopt heeft. En hoe erg het bevuild is. Zijn deur stond open en hij was zelf niet thuis. Ben niet naar binnen gegaan want dat mag niet. Ik heb de foto's naar de woningbouw gestuurd. Zodat ze die man echt moeten opnemen. Pffff
Maar gelukkig krijg ik me nachtrust nu wel. Ben weer op een klein uitstapje met de bus. Ik slaap in Tilburg 2 nachtjes.
Wie voetbal vanavond kijkt. Ik heb jong Oostenrijk bij me.
Ze weten het nog niet maar die gaan verliezen vanavond :evil:

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 07-09-2012 00:31

Heb vandaag de woningbouw gesproken kan minstens nog een week duren. Of hij moet zichzelf echt iets aandoen. Ik heb sneaky foto's van zijn huis gemaakt die hij gesloopt heeft. En hoe erg het bevuild is. Zijn deur stond open en hij was zelf niet thuis. Ben niet naar binnen gegaan want dat mag niet. Ik heb de foto's naar de woningbouw gestuurd. Zodat ze die man echt moeten opnemen. Pffff
Maar gelukkig krijg ik me nachtrust nu wel. Ben weer op een klein uitstapje met de bus. Ik slaap in Tilburg 2 nachtjes.
Wie voetbal vanavond kijkt. Ik heb jong Oostenrijk bij me.
Ze weten het nog niet maar die gaan verliezen vanavond :evil:

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 09-09-2012 23:24

Nou aan die leuke avond met jong Oostenrijk kwam er een fijn bericht waar ik en de rest waar ik woon bang voor waren. Die mafkees heeft zijn huis in de fik gestoken en is zelf gevlucht. Gelukkig is ie gepakt. En dank zij oplettende buren is het vuur gelukkig niet uit het huis geslagen. Maar 1 ding hij is nu opgenomen.
Hopelijk komt ie ooit meer hier terug.
:lol: :lol:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 10-09-2012 10:18

:(

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-09-2012 10:34

Ja zulke dingen he,die gebeuren hier ook. Te triest voor woorden als mensen na zoiets pas opgenomen worden.
Hopelijk heb jij en verdere buren geen schade,maar waarschijnlijk wel emotioneel.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock