Waar baal jij van vandaag ?

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 06-03-2012 10:45

Vandaag baal ik alleen van het feit dat ik moe ben 8-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 07-03-2012 13:45

dat het waterkoud is.........
Zelfs van een soepje word ik niet warm....
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 08-03-2012 02:20

Dat mijn knie mede door de laatste foutieve operatie inmiddels zover kapot is dat hij steeds op slot slaat. Het liefste dat ik doe, draven met mijn paardje, vandaag een zeer pijnlijke gebeuren werd... Enorm baal dat mijn vrees uit gaat komen en ze mij de 26e in t zkh wéér gaan vertellen dat de enige optie is om een kunstknie te plaatsen... helaas is de kans vrij groot dat ik weer niet tegen het titanium kan dat daarin verwerkt zit zodat ik wéér afstotingsverschijnselen krijg met alle gevolgen van dien... :smile: Momenteel dus echt ernorm baal, zeg maar gerust er verschrikkelijk de pest in heb!!!!!!! :twisted:

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 08-03-2012 11:11

Heb al dagen meer pijn, en nu deed de fysio ook pijn, Even een baalmomentje
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 16:15

dat ik eindelijk d ehuisarts belde voor mn zee rpijnlijke schouder,nek ivm overbelasting ,je dus blijkbaar tot half 11 kon bellen,ik d eeerste beller was en ze evengoe dniet opnamen!!!

dat iemand op hyves reageerd op zaken,wij dat ook doen en dat dat dna weer ineens niet mag van die ander epersoon terwijl ze zelf ook raar reageerd en wij juist respectvol?ikke niet snap..hyves moet toch leuk blijven???

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-03-2012 17:10

[color=violet]Ik geloof dat we hier wel een stel krakkemikken bijelkaar zijn, beterschap maar voor degene die het nodig hebben! :-P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 17:12

:mad: ja..hihi..tnx jullie ook :-P

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 14-03-2012 18:35

Balen is eigenlijk niet het juiste woord .... maar ik ben wel al de hele dag aangeslagen door het nieuws ivm dat ongeluk dat die Belgische bus in Zwitserland gehad heeft ... waarbij zoveel doden en gewonden gevallen zijn ... bijna allemaal kinderen van het laatste jaar van de basisschool ... en de meesten van hier uit deze omgeving ... (ook 9 Nederlandse kinderen geloof ik)
Jemig zeg .... wat afschuwelijk voor al die ouders om mee te maken ! En dan al die uren onzekerheid waarin die mensen zitten .... wachten tot ze eindelijk met het vliegtuig in Zwitserland aankomen ... na meer dan een halve dag wachten ... om daar pas te horen te krijgen of hun kind nog leeft of niet ... Daar moet je toch niet aan denken!
Heel ons landje leeft mee met deze verschrikkelijke tragedie ... en ja ... ik ben hierdoor toch wel wat van slag vandaag .... net zoals zovele andere Vlamingen veronderstel ik ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2012 19:27

Ja, ik las het ook, brrrrrrrrrrrrrr, heb er geen woorden voor, ik hoop ook nooit zo iets mee te maken. Ik vind het vreselijk voor die ouders.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 15-03-2012 00:39

Niet alleen de Vlamingen @Isis... Het is hier ook zowat op elke zender. Denk dat het er bij iedereen inhakt... Verschrikkelijk zoiets... Een nichtje van mij is net terug van een ski week met school. Zoiets kan iedereen overkomen en dat feit alleen al doet je beseffen hoe sterfelijk de mensheid is... dat op ieder moment van de dag het noodlot toe kan slaan en mensen in totale ontreddering achter doet blijven... zulke jonge kinderen met nog een heel leven voor zich... de wereld voor deze ouders stort helemaal in... zoiets gaat niemand in de koude kleren zitten... echt verschrikkelijk!!!