Vraag maar raak......

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-02-2012 21:58

(je vrouwtje kan toch niet lezen, dus niks aan de hand...)

Ik zeg dat ik het niet lus. Haha, ik eet echt niet wat ik niet lus hoor......of niet ken...... Nou ja, dan wil ik wel een hapje proberen en daarna zeg ik dat ik het niet lus en of ze een boterham met kaas voor me hebben...... :P


Als ik tegen jou het woord "Genegenheid" zeg......waar denk jij dan aan?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 16-02-2012 22:23

[color=violet]Niks gezien........... :roll:

Bij genegenheid denk ik aan "gesteld zijn op iemand" .....zij/hij is mij genegen! :-x

Doe jij je boodschappen 1 x per week of ga je meerdere dagen per week naar de supermarkt?

[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 16-02-2012 22:26

Ik ga altijd meerdere keren per week ... in verschillende winkels ... maar dan wel op momenten als het rustiger is ... dus liefst nooit in een weekend of zo ...

Wanneer ben jij het meest actief en presteer je het beste ? In de ochtend ... tijdens de middag ... of 's avonds ?
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 17-02-2012 02:25

Hey Bubs, geen kwaad spreken over oude Frieze vrouwen hé!!! :lol: Ik ben super blij en gelukkig met mijn meissie :| (Heb ik nu ff over mijn zwarte parel hé... :?:)

Kan mij helemaal verliezen in mijn gevoel naar mijn beestenbende toe... :| Heb jij dat ook?

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 17-02-2012 02:47

Oeps... er is volgens mij een of anders storing hier :lol: Dit item komt ook in rood op de site te staan :shock: en na even bladeren komt er ineens weer een stoot aan berichten bij!... :( Maar goed, nu is de vraag van Isis ineens weer de laatste :razz: Techiek staat voor niks! :?
Ik presteer het beste in de middag, avond en nacht. Het gelukkig erg weinig slaap nodig! :evil: en sta meestal zingend op :cry: maar ga nadat ik de beestenboel hier gevoerd en verzorg heb, en als ik geen dringende afspraken heb wel het liefst even op mijn gemakje met een mok warm chocomel achter de laptop zitten om daarna pas écht op gang te komen.

Enne, laat mijn vraag gewoon ff staan :D

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 17-02-2012 09:35

Ja, ik kan met recht verliefd zijn op mijn dieren. En soms kan ik ze achter het behang plakken haha.
Het geeft veel werk, aanpassingvermogen, het kost vreselijk veel geld, maar oh wat geven ze energie en liefde :-(
Ik heb eens een vriendin gehad die was jaloers op de aandacht die ik de hond gaf, was eerlijk gezegd ook verliefder op de hond dan op haar :oops:

Wat ga je/ gaan jullie doen dit weekend: thuis aan de slag en uitslapen of er opuit trekken?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 17-02-2012 10:06

[color=violet]"was eerlijk gezegd ook verliefder op de hond dan op haar" hahaha da's een leuke Klien! :evil:


Geale ( de man met wie ik samenwoon ) wordt zaterdag 50 en geeft een feest, er zijn rond de 50 mensen uitgenodigd, zelfs Ag en ik!! :-)
Ag komt morgen en blijft tot maandag, we vermaken ons wel...... :P [/color]


[color=violet]Bijna nieuwe vraag vergeten :oops:

Knippen jullie je teennagels zelf of ga je naar een pedicure? :roll: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 17-02-2012 10:12

Oh ja Rommy, ik las dat jullie uit de kast gaan komen op die verjaardag naar o.a. je nicht. Veel succes! En veel plezier op de verjaardag.

Ik knip mijn nagels zelf, zou ze het liefst afbijten, maar ben niet lenig genoeg haha.

Als het openbaar vervoer gratis zou zijn, zouden jullie daar dan voor kiezen of blijft de auto toch voor de deur staan?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 17-02-2012 10:17

[color=violet]Ik lig dubbel om jou uitspraken Klien hahaha we moeten nog uitkijken dat we lenig genoeg blijven om ze zelf te knippen :oops:

Dan blijft één auto staan denk ik voor het gemak, maar ik zou wel veel vaker het openbaar vervoer nemen, is hier in het westen goed te doen!

Ik had op de afdeling eens een demente bewoner die vroeg "wat doe je liever poepen of piesen"? Ik geef 'm even door!! :razz: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 17-02-2012 18:00

Nou moet ik zeggen........het belgische poepen is toch wel erg lekker hoor........ maar als we het hier in nederland houden, dan pies ik liever. Is een stuk makkelijker en stinkt ook een stuk minder.

Als jij een getrouwde vriendin van je, ziet zoenen met een ander iemand, zou je daar dan wat van zeggen tegen haar of haar man?