Wat heeft jou doen glimlachen vandaag ?

Plaats reactie
Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 31-08-2012 19:31

Maike zit nu steeds te kijken, op haar laptop, naar "Over mijn lijk". Proggie gaat over jonge mensen die sterven gaan. Ze is er even door gefascineerd, geloof ik.....

1 van die dames, 34 jaar, had een eigen lied ingezongen, voor bij haar begrafenis. Ging over het afscheid en was dus erg emotioneel. Zij liet een man en een zoon van 6 achter.

Op een gegeven moment wordt die man weer bezocht, 2 maanden na de begrafenis. Ze kijken dan naar de documentaire die over zijn vrouw gemaakt is en praten er over.

Ineens zet maike het geluid uit. Ik vroeg haar: "Waarom doe je dat?"
"Ach, zegt ze, nu begint ze weer dat eigen liedje te zingen....."
Ik glimlach en zeg: "Vind je dat te emotioneel??"
Zegt ze: "Nee......ze zingt gewoon vreselijk vals!"

:razz: Hoe dat er dan uit kwam he......ongelooflijk, wat een muts.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-10-2012 13:20

[color=violet]Even dit verhaal delen van een kennis van me ( heb het overgeschreven en hier geplakt ) [/color]



[color=white]Ik ben bij Albert Heyn en koop een zak Purina hondenvoer voor mijn hond .
Ik sta in de rij voor de kassa en de vrouw achter me vraagt of ik een hond heb …
Ik denk , tja , waarom zou ik ánders hondenvoer kopen he ?
Maar ik zeg impulsief NEE tegen haar….ik heb geen hond , ik begin gewoon opnieuw aan een Purina Dieet . W.s. zou ik er niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis !
Maar goed , ik was wél 20 kilo kwijtgeraakt ….voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lichaam kwamen en infusen in beide armen !

Ik vertelde haar dat het een perfect dieet was …alles wat je hoefde te doen is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt , dan neem je een brok ..
De voedingswaarde is compleet qua vitamines en mineralen dus het werkte goed en nu ga ik het opnieuw proberen !
Iedereen aan de kassa luisterde nu geboeid mee .

De vrouw keek me aan alsof ze water zag branden en vroeg me of ik in het ziekenhuis was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer ???

Ik zei “ nee nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedel’s kont te ruiken en werd toen geschept door een vrachtauto “!!

Tja …en toen bulderde heel de rij aan de kassa mee van het lachen ….je weet het bij mij …als je domme vragen stelt kun je dit soort antwoorden en verhalen verwachten !

Tuurlijk kon ik putten uit één van mijn vele moppen ….het kwam ERG goed van pas om mensen weer eens heerlijk te laten lachen

:razz:[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 05-11-2012 22:43

:razz: en ik las dit verhaal......en ik dacht, hoe kan dat nou?? Dat heeft iemand die ik ken, ook al mee gemaakt....... :shock:

En verder heb ik best wel wat af gelachen vandaag. Maike kwam net naar me toe........die wilt via marktplaats, een bh en string kopen, nieuw....... Zit ze met de verkoper te dim dammen over die 2 euro verzendkosten. Zij wilt het niet betalen......en die verkoper ook eigenlijk niet..... Nu is het bod 50/50...... :shock:

Ze zoekt het maar lekker uit!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-11-2012 09:21

Dat ik gisteren van mn vriendin ,nog twee lieve kadootjes kreeg,voor mn verjaardag. :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 15-11-2012 09:39

hi Rommy de vehaal is echt super heb heerleijk moeten lachen.

leuk dat je nog kadojtjes heb onvangen mijn besten wensen nog sun

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-11-2012 09:44

Ja het is al bijna een maand geleden dat ik jarig was hoor Alegria,maar die vriendin is altijd heel attent. :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 18-11-2012 22:47

[color=violet]Ik ben helemaal hyper........ik had via FB een berichtje geplaatst bij Kibbutz Palmachim ( ben daar vroeger een half jaar vrijwilliger geweest ) omdat ik al jaren mijn vriendinnen van toen zoek.

Er is gereageerd en binnenkort hoop ik contact met 1 van hen te hebben.......yesssss!! :cry: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-11-2012 08:47

Wat leuk Rommy,ik hoop dat er snel contact is :evil: :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 19-11-2012 09:11

idd héééél leuk Rommy, geniet ervan!
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 19-11-2012 19:15

Bijzonder Rommy.
zou leuk zijn!!........