Wat heeft jou doen glimlachen vandaag ?

Plaats reactie
Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 25-03-2012 22:10

Haha heel herkenbaar, mijn man heeft ook van die droge humor :razz:

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 27-03-2012 01:37

Wat ik vandaag toch had... very very strange...
Mijn man had een poosje geleden bij het snoeien van de haag aan de straatkant een blackberry gevonden. Helemaal nat en behoorlijk gehavend. We hadden dat ding eigenlijk al opgegeven maar heb hem toch maar n poos in de serre in de zon laten drogen. Na verloop van tijd in elkaar gezet en op de oplader gelegd. Vandaag zat er ineens weer leven in :evil: Schermafbeelding geeft een jongedame weer maar hij vroeg om een code dus kon de eigenaar niet herleiden :shock: daar kwam ik dus ook niet verder mee... :smile: totdat mijn dochter met het lumineuze idee kwam om het prepaid kaartje van mijn reserve telefoon er in te stoppen en warempel ik kwam in een telefoonboek :evil: . Daar stond een moeder en een vader in dus eerst moeder gebeld. Heel het verhaal gedaan en t mensje had geen flauw idee waar ik het over had :( Snapte niet hoe haar nummer in die telefoon kon staan, haar dochter stond naast haar en zij miste geen telefoon... ze dacht eigenlijk dat ik haar voor de gek hield :shock: Zeg tegen haar ok, snap het ook even niet maar er staat ook nog een vader in het rijtje dus dan bel ik die wel even :roll:. Zegt ze nog van ik lig zometeen dubbel als de mobiel van mijn man af gaat! Bel dus vervolgens de vader in dat telefoonboek en jawel hoor... de bewuste man neemt op :( hij snapt er dus ook hélemaal niks van... :razz: Rarara... wie heeft de oplossing!?!?
Heb mijn best gedaan... Ga morgen nog even verder met wat nummers bellen uit dat telefoonboek maar als ik dan nóg niet verder kom dan is deze BB mooi voor mijn dochter :?:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 27-03-2012 18:10

Nou, ik vind dat je al aardig je best hebt gedaan.........houden dat ding!

Ik moest vandaag erg lachen om een echte wielrenner, met strak pakkie an, giga gespierde dijen en dito kont, op een smal, duur wielrenfietsje. Zoals gewoonlijk willen die gasten nooit stoppen voor een rood licht, dus ook hij niet. Hij stond op zijn trappers en balanceerde door het, door groen, rijdende verkeer. Toen kwam mijn collega er aan, in zijn bus en ja.......wij stoppen gewoon niet graag voor mensen die door rood rijden.....dus die rustig door......waardoor die fietser toch echt moest stoppen.......

Dus daar stond die, in zijn strakke pakkie, op een stukkie vluchtheuvel, balancerend op zijn trappers.......totdat die dus merkte, dat hij echt moest wachten op de bus......en hij prompt gewoon omviel omdat hij zijn voeten niet van zijn trappers af kreeg! :razz:

Hun hebben daar zo een systeem voor op de trappers en dragen van die speciale schoenen die ze er op vast klikken en ja.......als je dan niet de tijd krijgt, om dat klikstysteem te ontklikken.......dan val je om! :razz:

En die mensen lachen in die auto's! Tja......boontje komt om zijn loontje......

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 28-03-2012 01:02

Mijn man heeft een naam bedacht voor de kudde's die hier de straten onveilig maken! Ze rijden nóóit op de fietspaden en denken dat de wegen van hun zijn en alles en iedereen moet voor ze wijken... Roepen al uit de verte dat je opzij moet gaan :lol: Vooral op de zondagen is het erg druk. Liefst rijden ze nog met een volgauto achter hun aan om de automobilisten enhet andere verkeer te dwingen plaats te maken voor hun. Op de kruisingen wordt gewoon niet gestopt maar geblokkerd zodat de hele meute ongestoord door kan rijden... Mijn man noemt ze de zondagmorgenmaffia :razz: en daar heeft hij niks teveel mee gezegd! :evil: Moet dus met "lichtelijk" uhummm leedvermaak lachen om jouw verhaal :razz: :evil:

Is ook zo Bubs! Eerlijkheid is mooi en nodig maar kan niet aan de gang blijven met uitzoeken! Heb mn best gedaan en meer kan je niet doen. Heb inmiddels het werkadres van de mobieleigenaar gevonden in het telefoonboek en gebeld en ze gaan daar navraag doen wie er n mobiel kwijt is. Geef ze n week en anders is hij voor mijn dochter! :?:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 29-03-2012 14:18

Het diepte gesprek met iemand,die exact weet waar je het over hebt.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2012 10:11

Ik moest erg lachen om de praatruimte die we hebben, het klinkt als het praathuis in de fabeltjeskrant, nou daar werd ook altijd driftig gediscussieerd dus dat moet goed komen hier :razz:

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 30-03-2012 11:08

En Bubs als meneer de uil die van bovenop een tak haar kudde overziet en beheerd :razz:

Moest even lachen vanmorgen toen ik op de klok keek :( Kan me niet heugen dat ik zo lekker uitgeslapen heb :evil:

Bluebell
Berichten: 72
Lid geworden op: 27-03-2012 20:24

Bericht door Bluebell » 30-03-2012 13:55

Ik werd helemaal happy toen mijn dochter daarnet liet weten dat ze een heel goed schoolrapport heeft zonder onvoldoendes.Nog enkele maanden te gaan en ze heeft haar diploma op zak.Fijn om zo aan de paasvakantie te kunnen beginnen :-)
Soulmates never die!

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2012 17:58

Bub als meneer de uil :razz: :razz:

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 30-03-2012 18:25

@Bluebell: fijn zeg .... zo'n goede schoolresultaten ! 'k Wou dat ik dat hier ook kon zeggen :smile: Dochter hier heeft het te druk met andere activiteiten die haar meer interesseren dan school .... helaas ... We krijgen altijd opnieuw te horen dat ze toch zoveel capaciteiten heeft ... maar te weinig inzet ... Hopelijk herpakt ze zich die laatste trimester nog ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Terug naar “Ditjes en Datjes”