Uitgaan..?

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 30-03-2013 09:36

[quote="Rommy"][color=violet]Ik was eerst Vlinder :cry: .....hoe gaat gaat het met je na de operatie?[/color][/quote]

Ja jij was eerst. Kon het niet laten ;).

Incl verhuizing en predieet: -25 kilo!

Het gaat steeds beter. Maandag is het 6 weken geleden. Buikgriepje gehad, wat was ik misselijk... Maar nu gaat het eten weer de goede kant op. Morgen ga ik met mijn lief en onze kinderen zwemmen en daarna naar de Mac. Twijfel of ik daar al iets moet nemen (wrap?) of thuis ga na-eten :razz: . Bub, tips? ;)
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 30-03-2013 09:56

[color=violet]Meteen die dubbele 'gaat' er maar uitgehaald :?:


Zooooo mooi resultaat hoor :evil:

Wij waren gisteren uit eten met een vriendin die ook zo'n maagoperatie heeft gedaan, zij is rond de 20 kilo afgevallen maar eet net zoveel als iemand zonder operatie.......ze vind het prima, hoeft ook niet heel slank te zijn maar ik verbaas me daar wel over. Laten ze misschien bij de 1 de maaginhoud groter zijn dan bij de ander? :shock: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 30-03-2013 09:58

Knap hoor vlinder :evil:

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 30-03-2013 09:59

[color=orange][i]

Ik wilde op een andere topic al vragen hoe het met je gaat Vlindertje..maar nu zie ik het hier staan..!
Wat fantastisch..! :evil:

Een High Tea in Den Bosch vind ik helemaal een geweldig idee..! 8)
Laten we Bubs en Vlindertje een paar keer likken aan een Bossche bol en dan vreten wij de rest wel op :razz:


De eerste keer dat ik meedeed aan een high tea sprong er, tijdens een hap van een of ander superzoetigheidje, spontaan een vulling uit mijn kies ..! :(

Maar doorgaans kan ik mij heel zoet houden hoor met zoete liefhebberijen. :-)


[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 30-03-2013 10:04

[color=violet]Geef d'r iets van chocola en je hebt er geen omkijken meer naar :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 30-03-2013 10:29

Hahaha ik ben al blij dat wij er dan toch eerst nog ff aan mogen likken! Maar ik moet zeggen dat ik het ind erg zonde van mijn geld zou vinden als ik de volle mep zou moeten betalen. Ik vraag ook altijd gewoon of er wat te regelen valt en meestal is dat idd het geval.

En vlinder......ik ga nooit naar de mac......maar ik kan wel wat patatjes op. Ik kan ook gewoon eten hoor maar gewoon een heel stuk minder.

Mensen denken al snel dat "wij" heel weinig eten maar ik eet ook gewoon mijn 4 boterhammen en warm eten........alleen dat warme eten ligt dan op een klein bordje.

Kunnen vlinder en ik misschien high tea-en voor de prijs van 1..... :shock:

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 30-03-2013 18:12

Ik heb vanmiddag via via gehoord, dat deze wel goed is ..Ze schijnen alles zelf vers te maken, en het schijnt echt Engels te zijn..

http://www.pilkingtons.nl/index.php?opt ... e&Itemid=1
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2013 23:31

Vlakbij de kabberdoes :razz: nou lekker plan, eerst high tea-en dan lekker rollebollen in de kabberdoes :P

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 31-03-2013 09:14

:razz:

Ik denk wat bedoel je nou, ben wel niet blond m'ja het kwartje viel niet :oops: )haha

Snel even gegoogeld, maar het iseen goed plan hahaha, van de hightea naar de gluhwein, dat kan nog wel zo met deze ontzettend warme paasdagen 8-)

Voor iedereen fijne paasdagen! :-)

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 31-03-2013 11:50

Bosche bollen gaan er bij mij altijd in en Den Bosch lijkt me erg leuk. Dus als dat doorgaat dan zou ik wel graag mee willen.

Verder om op terug op het topic terug te komen:
Ik hou ontzettend van dansen, disco, swingen dus als er dansen bijkomt reken mij maar erbij haha.

Ik hou ook van musicals, bioscoop, terrasjes maar het allermeest van heerlijk uit je dak gaan met dansen.

Hele fijne paasdagen allemaal!

Liefs
Ivonne
Leef meer met je hart dan je hoofd!