Uitgaan..?

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Uitgaan..?

Bericht door Isa » 26-03-2013 17:48

Ik dacht, ik gooi er even een nieuw onderwerp in..Het is weer zo stil hier :oops: :-)

Wat is jou idee van uitgaan..?Hou je van de disco, ben je een bar-type, of hou je meer van theater/musical of een goed concert..

Ik zelf ben meer een theater/musical type, of een goed concert :evil:
Maar een avondje thuis met leuke vrienden en een goed glas wijn, lekker keuvelen of een wat serieuzer gesprek is ook wel fijn!
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-03-2013 18:03

[color=violet]Met de juiste mensen vind ik veel uitgaansdingen leuk; bioscoopje, uit eten, liefst in combinatie met een saunadagje .....dansavondje ook leuk maar dan moet ik in de stemming zijn. [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 26-03-2013 18:06

ik vind ook heel veel dingen leuk maar ik ga eigenlijk niet zo veel....
uit eten met vrienden, hightea, ontbijtjes, terrasje, happenings, concerten,bios, dans, theater, bar, disco vind ik alleen leuk als het ook voor wat ouder publiek is, met jaren 70/80 muziek uit mijn tijd :-)

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 26-03-2013 18:11

[quote="MaJo"]ik vind ook heel veel dingen leuk maar ik ga eigenlijk niet zo veel....
uit eten met vrienden, hightea, ontbijtjes, terrasje, happenings, concerten,bios, dans, theater, bar, disco vind ik alleen leuk als het ook voor wat ouder publiek is, met jaren 70/80 muziek uit mijn tijd :-)[/quote]

Klinkt goed MaJo, ik snap dat je het ook alleen leuk vind als het voor wat ouder publiek is..dat heb ik ook hoor, moet wel 40+ of iig 35+ zijn..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-03-2013 18:12

Ik vind ook veel dingen leuk. Maar ben geen kroegtijger. Ik ga dus niet van de ene bar naar de ander. Dan zit ik liever in een leuke bar met leuke mensen om me heen. En idd, gewoon thuis met wat mensen vind ik ook heel prima. Een disco.......hoeft van mij niet zo. Ga ik liever naar een kroeg waar een dansvloertje is. Ik wil nl wel de mensen kunnen verstaan tijdens een gesprek en in een echte disco lukt dat niet zo makkelijk.

Vind dus meerdere dingen leuk, vooral met leuk gezelschap.

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 26-03-2013 18:12

Saunadagje, ook leuk Rommy, ik heb laatst aan één of andere actie op facebook mee gedaan, waar je dat kon winnen..ben benieuwd;)
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 26-03-2013 18:15

Dat klopt Bubbels, heb ik ook hoor.., maar soms kan dat leiden tot hilarische situaties..Dat je bv. denkt dat je iemand goed verstaan hebt, en dan ja zegt, terwijl het juist nee moest zijn of andersom..Vat je 'm nog, ben niet zo duideljk geloof ik :oops: Maar soms kan je dan iig een flinke blunder begaan :razz:
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 26-03-2013 18:29

Ik vind heel veel dingen leuk om te doen ... hangt uiteraard ook van het gezelschap af ...
Bios vind ik niet zo geweldig ... daar zal ik niet snel voor kiezen ... maar ergens iets gaan eten of drinken ... uit huis of bij iemand aan huis ... of idd een concert, musical of zo ... dat soort van dingen vind ik heel fijn !
En ... ik vind het toch ook wel eens een keertje leuk om eens te kunnen dansen ... zoals bv bij een Garbo ... goh dat is eigenlijk weer veel te lang geleden ! Maar dat is voor mij alleen maar af en toe eens leuk ... niet te veel ...
Een high tea heb ik nog nooit ervaren ... staat al een tijdje op mijn verlanglijstje :-)
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 26-03-2013 18:33

Keertje high tea doen, in Den Bosch met lekker weer? Best leuk toch? Ik heb het ook nog nooit gedaan, lijkt mij ook wel leuk! Misschien dat er nog meer vrouwen mee willen? Lijkt me gezellig!!

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Gast

Bericht door Gast » 26-03-2013 22:15

High tea met bosche bollen, zo kan ik mn lijnen wel schudden, als ik tenminste al begonnen was :razz: maar goed plan hoor.

Ik heb thuis ook wel eens een high tea met een verjaardag gedaan, een berg werk maar kan ik tenminste al mn oude servies eens voor de dag halen ;-)