Blunder

Plaats reactie
Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Blunder

Bericht door Isa » 19-02-2013 10:13

Iedereen maakt wel eens een blunder mee..Ik vraag me af, wat de grootste blunder is die jullie met ons durven delen..:)

Ik zal zelf van start gaan..;) Toen ik een jaar of 16/17 was, en volop naar de disco ging..dacht ik dat het stoer was om van die hakjes te dragen(ik zou ze nou nooit en te nimmer meer aandoen, m'goed dacht toen dat ik er met mijn hakjes erg modieus uitzag hahaha)
Mijn vriendin en ik doken altijd als eerste de dansvloer op, omdat we nogal goed konden dansen(dachten we;)) dus ook die avond..Er stond verder nog niemand op de dansvloer, maar wel eromheen..Ineens, kaboem..daar lag ik met hakjes en al plat op de dansvloer..N'ja, het scheelt, ik had geen tekort aan aandacht die avond hahaha :razz:

En jullie?

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-02-2013 10:32

Owww vorige week nog een blunder gemaakt.
Ik maakte buiten bij de peuterspeelzaal waar mijn kleindochter op zit ,de opmerking tegen wat ik dacht allemaal oma s waren :We zijn hier dus allemaal oma s.
Kreeg ik te horen van een wat gezette en wat ik dacht ongeveer van mijn leeftijd uitziende vrouw.:Nou ik ben dus de moeder van de tweeling. :oops: :shock: :?
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 19-02-2013 11:02

Hahahaha..tjsa :razz:

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Gast

Bericht door Gast » 19-02-2013 17:43

Ja dat verhaal van Sun hoorde ik een keer bij de kassa bij de supermarkt, de kassière vroeg, zijn jullie fijn boodschappen aan het doen met opa? Waarom de man heel rood en boos zei, met pappa zul je bedoelen..........

Ik heb ooit een blunder bij IKEA gemaakt en steeds als we langs de beddenafdeling lopen herinneren mijn kinderen mij daar aan.
Mijn zoon plofte op een bed en ik riep, heej luilak ga eens van dat bed af maar in het bed ernaast lag een man dus serieus te proefliggen en die kreeg een knalrode kop en mijn zoon lag dubbel. Blijkbaar keek ik wat scheel dat die man dacht dat ik het tegen hem had en ik stamelde dat het niet voor hem bedoeld was 8-)

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 19-02-2013 18:02

[color=violet]Hahaha :razz:


Ik werkte in een kinderdagverblijf en we hadden net een nieuwe stagiare. Het was aan het eind van de dag en de kinderen werden door hun ouders opgehaald........ik zag een man met lang blond haar en een even zo lange baard voor het raam langs lopen en zei:

"Wat voor Jezusfiguur komt daar aan"? :( "Ohhh" zegt de stagiare "dat is mijn man" :oops: :o


Ik heb het nog lang moeten horen 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-02-2013 19:02

Hahaha wat een erge verhalen!

Ik ging met mijn kleine dochter van 5 naar een kinderboerderij. Zij vloog lekker naar alle dieren en ik ging lekker in het zonnetje, op een bankje zitten. Er kwam een andere vrouw naast me zitten en we zaten wat te babbelen. Ik kreeg wel wat dorst en ik bukte me om mijn tas te pakken. Terwijl ik me bukte om die tas te pakken liet ik me toch een harde scheet! :( :oops: :oops: Omg......wat erg!

Ik keek haar aan en stamelde........sorry........

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 19-02-2013 19:21

:razz:

Leuk!! Om al die blunders te lezen;)

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 20-02-2013 11:20

Stond bij de kleuterschool en we stonden in een groepje. Komt er een vrouw bij staan met een kinderwagen waar een baby in ligt. De vrouw zelf heeft een aardig buikje en ik kijk der aan en vraagt.......en wanneer komt die baby er uit???

Tja.......jullie snappen....... :oops:

Terug naar “Ditjes en Datjes”