teken van leven

Plaats reactie
klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

teken van leven

Bericht door klien » 16-01-2013 14:40

Ja ja, lang getwijfeld waar ik dit topic nou zou neerzetten, want het heeft niets te maken met alleen gezondheid, of kleine- en grote verdrietjes, het betreft zowel huis, tuin als werk en mijn relatie hangt er ook mee samen.
Maar Ditjes en Datjes lijkt me het dichtst bij te komen, minder zwaar beladen en toch met inhoud :evil:

Lange tijd geleden dat ik gepost heb, niet omdat ik jullie niet aardig vind, erger, jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart. Gezien de tussentijd die ik heb overbrugt had ik verwacht dat Bubbels me zo uit het forum zou gooien, maar ik ben nog online :cry: Dan heeft ze of haar hand over haar hart gestreken of ze was me totaal vergeten :razz:
En ik ben er blij om. Een aantal van jullie "lees" ik via hyves of FB, maar het was Rommy die me aan mijn haren terug heeft gesleept om hier mezelf te komen melden.

Het gaat me goed, nog steeds enorm druk en er zit ook nog geen einddatum aan dat het wat minder zal worden. Wel meer gestructureerd en het kost allemaal wat minder energie.

Maar met mijn relatie gaat het prima, lief en ik wonen officieel samen, haar scheiding is er door en de band met haar ex is vrijwel verbroken.
We hebben het heerlijk met onze grote (steeds groter wordende) veestapel en we werken beiden nog met veel plezier bij de werkgevers.

De hulp aan de stalhouder met zijn zoons houden we nu al 8 maanden vol, met ups en downs. Aansturen, begeleiden, helpen met huis en vee, helpen met de administratie en correspondentie met de nog steeds slepende echtscheiding daar. Pfff, wat kunnen sommige mensen elkaar kapot maken :( Het houdt ons van de straat, maar ook dat gaat goed komen hoor!

Pleegdochter Rianne is er ook weer steeds vaker. Ging ze met haar 10e jaar terug naar haar ouders, ze voelt zich daar niet thuis en dat is begrijpelijk nadat ze 8 jaar bij mijn lief heeft gewoond en alle aandacht alleen kreeg. In overleg met haar biologische ouders is besloten dat ze voorlopig alle vakanties en met regelmaat een weekend bij ons komt. Na de zomervakantie gaat ze naar de middelbare school. Kan ze dan nog niet aarden, dan zullen we de boel omdraaien, komt ze bij ons wonen en bezoekt dan regelmatig haar ouders. Vreemde situatie misschien voor buitenstaanders, maar ik heb respect voor de ouders dat ze het kind die keuze geven zonder dat ze haar voor zichzelf opeisen en claimen.
Ze hebben haar destijds af moeten staan (in deeltijd) om medische redenen, niet omdat het een "vreemd" gezin is waar ingegrepen moest worden. Ik weet niet of ik zo loyaal zou zijn.

Maar goed, we hebben volle bak op de flat en vorige week heb ik de stoute schoenen aangetrokken. De computerkamer omgebouwd naar een ware tienerslaapkamer met hoogslaper en bureau. Ze moet toch een eigen plekje hebben. En als ze definitief komt, dan is verhuizen een optie, maar dat zien we dan wel weer.

Met mijn gezondheid gaat het goed, na alle onderzoeken destijds, ben ik weer volledig aan het werk, slik braaf bloeddruk verlagers en het gaat wel ok. Pieken en dalen, want het is zwaar met elkaar, met wat regelmatig een middagje vrij nemen is het allemaal te doen.

Veel online ben ik helaas niet meer, weinig tijd, maar ook op de vingers getikt door de werkgever omdat ik teveel privé zat te kletsen op de diverse fora :oops: en daar had hij wel gelijk in.
Toch zal ik proberen bij te lezen en met regelmaat te posten.
Tot die tijd hoop ik dat jullie me vergeven als ik nog niet helemaal bij ben :-)

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 16-01-2013 14:54

[color=violet]Hahaha nou dat aan de haren slepen viel wel mee, ik was ook bang dat je van de groep gekiepert zou worden, ik ken de praktijken van Bubs :-)
Aangezien ik jou schrijfsels en jou persoon een aanwinst vind voor de groep was ik benieuwd hoe het met je ging!
Fijn weer iets van je te lezen :evil:


Pffff Klien, een mens zou van het lezen alleen al moe worden.....petje af hoor! :-P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 16-01-2013 15:33

Fijn weer eens iets van je te horen Klien; we hebben je gemist!!

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 16-01-2013 15:57

Ik ben pas naar de kapper geweest, het is heel kort :-) dus met moeilijkheidsgraad om te slepen hoor Rom :razz:

Maar ik vind het leuk gemist te worden, dat doet me goed!

Terug naar “Ditjes en Datjes”