Even lachen!!

Plaats reactie
Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Even lachen!!

Bericht door Rommy » 15-01-2013 19:26

[color=violet]Oeps foutje :?: [/color]


[size=18]Moderne oma



Klein Jantje verbleef een paar dagen bij zijn grootmoeder. Hij was een tijdje buiten aan het spelen met andere kinderen en kwam toen binnengevlogen.
'Oma, hoe noemen ze dat, als twee mensen in dezelfde kamer slapen en de ene ligt boven de andere?'

Oma was natuurlijk wat geschokt, maar denkende aan de moderne opvoeding besloot ze hem de waarheid te vertellen... 'Dat noemt men 'seksuele gemeenschap hebben', lieveling, en sommigen noemen dat 'neuken'...'


'OK' zei Jantje en verdween terug naar buiten om verder te spelen.
Enkele minuten later komt hij kwaad terug binnen: 'Oma, dat heet NIET neuken!

Dat heet STAPELBED! En de moeder van Kevin wil u dringend spreken!!' [/size]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 15-01-2013 19:33

[size=18]Een oude man is jarig en krijgt bezoek van de burgemeester aan huis.
"En meneer, hoe oud bent u geworden?" vraagt die burgemeester.
"Ik ben 18 geworden." zegt de oude man.
"Nee meneer", zegt de burgemeester, "u draait het om.
U bedoelt zeker 81." "Dat zal dan wel," zegt de opa.
"En heeft u vandaag nog wat gedaan?" wil de burgemeester
weten.
"Ik heb de zuster gewassen", aldus opa.
"Nee", zegt de burgemeester, u draait het weer om,
u bedoelt natuurlijk dat de zuster u gewassen heeft."
"Dat zal dan wel weer", zegt de oude man.

"Verder nog wat meegemaakt vandaag?" vroeg de
burgemeester.
"Ja," zegt opa, "ze hebben mijn pijp gepikt."

[/size]

:razz:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 15-01-2013 19:55

2 vriendinnen mogen eindelijk van hun mannen samen een avondje vaan stappen. Ze hebben dikke schik en besluiten om 2 uur de kroeg te verlaten en naar huis te gaan, zodat ze niet te laat thuis komen. Ze zijn nog geen minuut de kroeg uit en ze moeten allebei nodig plassen.
Terug de kroeg in is geen optie. Dan moeten ze in die lange rij voor de wc gaan wachten. Ze besluiten verder te lopen en komen langs de begraafplaats, ze gaan daar in de bosjes zitten en legen de boel. Maar dan het vrouwenprobleem hebben geen toiletpapier. De ene vrouw gebruikt jaar onderbroek en gooit het daarna in de bosjes. De andere vrouw vind dat maar niets en vind een krans en veegt het daarmee af. De 2 vriendinnen gaan daarna baar huis en gaan slapen.

De volgende dag komen de mannen elkaar tegen. Zegt die ene man tegen de andere: Dit doen we nooit meer!! Mijn vriendin kwam vannacht thuis zonder onderbroek aan!!!! Oh dat is nog niets zegt die ander. Mijn vriendin kwam vannacht thuis en in bed vond ik ineens een lint tussen haar benen met de tekst : Bedankt je was geweldig, de mannen van de Brandweer! :evil:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 24-01-2013 18:40

Een man is gestorven en gaat naar de hemel. Zodra hij voor de Poort staat, ziet hij ineens allemaal gigantische klokken achter hem staan. Hij vraagt: "Wat doen al die klokken hier?" Petrus antwoordt: "Dit zijn Leugen-klokken. Iedereen op aarde heeft er eentje. Elke keer dat je liegt, verschuiven de wijzers. "Aha!" zegt de man.

"Van wie is die klok dan?" Petrus kijkt welke hij bedoelt. "Dat is die...
van Moeder Theresa. De wijzers zijn nooit verschoven want ze heeft nog nooit gelogen." De man staat er versteld van. "En van wie is die klok?" Petrus reageert met "Dat is de klok van Abraham Lincoln. De wijzers zijn twee keer verschoven, want hij heeft in zijn leven twee keer gelogen.

De man krabt eens aan zijn kin en denkt goed na. "Waar is Mark Rutte's klok?" vraagt hij. "Die staat in mijn kantoor" zegt Petrus "Ik gebruik hem als ventilator :roll:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Terug naar “Ditjes en Datjes”