een klets topic over............van alles;) en nog wat....

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 18-06-2012 14:20

Petje af ikke!! ik doe je echt niet na hoor.

Mijn baan begin pas 1juli...dan lees je wel hoe moe ik ben...van een dag staan.
ben ik natuurlijk niet gewend.
Maar zin heb ik er zeker in...om weer wat te doen te hebben.

Dit wknd waren we naar friesland..maar t weer zit niet echt mee.
maar ff lekker om weg te zijn.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 18-06-2012 15:53

Oh je bent naar Friesland geweest cootje ? Waar ergens ongeveer ? Bubbels en ik gaan eind augustus ook een paar dagen daar naartoe ... hopelijk is het weer tegen die tijd een beetje beter ....

En Siebetje komt ook uit Friesland ... dus dat blijft voor mij vanaf nu toch wel bijzonder :?:

Inderdaad wel lekker om er een paar dagen tussenuit te zijn ... vind ik ook altijd wel prettig ...

Ben benieuwd of je baan je gaat bevallen .... 't zal in het begin zeker wel wennen zijn .... maar 'k vind het wel fijn voor je dat je weer wat te doen gaat hebben ... en dat je een soort van nieuwe start kan maken nu ... met nieuwe collega's :evil:


@ikke: proficiat hoor ! Goed gedaan :evil: Vind ik toch ook wel een hele prestatie !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 18-06-2012 16:57

hoi majo

Ik ben al een tijdje bezig met me zolen aanpassen, helaas werken hun altijd volgens kantoor tijden en moet ik vaak dag vrij krijgen/nemen om langs te kunnen en dan is het nog druk daar ook.

Ik hoop heel erg dat er wat op gevonden word, beetje triestig dat ik hier door niet lopen kan, alleen al omdat de tijd steeds korter word.

Ik heb al 3x met zulke pijn in me voetjes de 4daagse uitgelopen dat ik 4 weken nodig had om ze te laten genezen en weer normaal naar de winkel kon huppelen.

Maar gelukkig kan ik zelf tapen, helaas geen blaren prikken. wel heb ik dus verzorging genomen als het zover zou komen.

Hhihi heb er zo veel zin, leuke mensen, gezellige sfeer en mooi zons opgang in de ochtend, koffie doen bij mensen die je niet kent, slapen in een tent en gewekt worden met thee, en alles staat klaar voor ontbijt, met terug komst ophaal dienst bij het trein station.

Wat mooi kan het toch zijn.

hihi dikke zoen
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 18-06-2012 18:44

ja het duurd effe

maar wat is dat nou met libelle niveau of zo iets.

Bij de kaakchirurg brengt het mij de nodige afleiding en gaat het wachten stukken sneller dan als ik geen boek met drama, of leuke verhalen zou zijn.

dikke zoen
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-06-2012 18:47

Oww een geintje Ikke,omdat sommigen de libelle geen intelectueel leesvoer vinden.

De Libelle is prima hoor,zeker in de wachtkamer van de kaakchirurg,want daar ben ik me toch bang voor!
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 18-06-2012 19:36

We hebben een rond rit gemaakt door Friesland en omg.
Ook in het Kameleon dorp geweest, en boerenijs gegeten...lekker!!!! Langs het water gereden, mooie bootjes gezien.

leuk als je daar heen gaat isis..en Bubbels.
hoop dat je dan idd beter weer heb!!!

Ik had wat foto's gemaakt, maar staan op facebook :razz:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-06-2012 21:40

Ik ben nog nooit in Friesland geweest Cootje,lijkt me wel eens leuk,ennuh wat is boerenijs?
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 18-06-2012 21:46

Ijs met echte stukjes boer :-) of boerin :razz:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-06-2012 21:51

Of ijs waarvan je gaat boeren :razz:

Boerinnekes ijs lijkt me wel wat :shock: :evil:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 18-06-2012 22:08

[color=violet]Oeps allemaal naar Friesland, ik mag ze wel gaan waarschuwen........ :( [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!