een klets topic over............van alles;) en nog wat....

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 28-08-2012 08:34

[quote="sunflower"]Majo,wij willen volgend jaar waarschijnlijk weer een rondreis Italie gaan maken,en daarbij ook een paar dagen in Sicilie doorbrengen.weet jij wat leuke plekjes waar cultuur en natuur te bezichtigen zijn en waar we op het eiland het best een hotel kunnen boeken?[/quote]

[color=cyan]@ sun heb je even een bericht gestuurd hierover![/color]

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 16-09-2012 09:31

Ik laat mij te weinig zien..of horen.
Ik weet het....sorry daarvoor.

maar ik ben ook zoooo vreselijk druk met mijn nieuwe werk, werk eigenlijk te veel op dit moment.
Maar omdat ik een 0 uren contract heb...pak ik alles maar aan wat mogelijk is.

De laatste 4 weken heb ik in een ander filiaal gewerkt...elke dag....van minimaal 9uur per dag
Plus de zaterdagen er bij...plus de zondag in het filiaal waar ik zou werken.

Vanaf morgen zit ik in filiaal nr 3...wel in mijn eigen dorp...gelukkig worden de uren daar wat minder.

ik mis tijd voor mij zelf.
Maar belangrijkste van alles: ik heb het geweldig naar mijn zin met dit nieuwe werk.
En tijd voor mij zelf zal er vast wel ooit wel weer inzitten als het wat rustiger is bij de stations.

Dit was ff korte versie vanaf de dag na mijn vakantie....pfff lijkt alweer erg lang geleden zeg.

Fijne zondag

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 16-09-2012 11:10

Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt op je werk cootje !
Het is idd wel een beetje jammer als je nu te weinig tijd hebt voor jezelf ... maar blijkbaar komt dat er na verloop van tijd wel weer ... dus volgens mij komt dat straks helemaal goed :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 16-09-2012 21:37

Hey cootje, gelukkig heb je het naar je zin in je werk maar vergeet je zelf niet he, die moet het werk allemaal doen. hihi. Heb je ook leuke collega`s.

Hoe gaat het verder met iedereen hier, vakanties al voorbij een de eerste toetsen en ouderavonden weer voorbij, werken is weer aan de orde. Hoop dat heb bevalt hihi

Ik ben er ook een tijdje niet geweest, zo`n beetje het zelfde probleem maar zit nu binnen dus werk ik lekker 8 uur heerlijk jo moet alleen wennen er aan.
Maar ik heb een andere auto gekocht, me trouwe mazda 121 bolhoed was verkouden en had wat breuken opgelopen in de onderdorpels en een gat in de uitlaat/kathalisator en helaas is dat echt te duur om te laten maken.
Dus ik op zoek naar andere auto, en ja gelukkig heb ik beetje verstand van auto`s en dat heeft me gered van de vage auto verkopers, ook het probleem dat ik maar ja €500 voor een auto had moet je goed opletten.
Oke internetten [ nachtdienst en verveel me dus tijd zat]

OP zoek naar een mazda 121, kosten gewoon rond de 800 en dacht ja voor een auto uit 1993 1995 en met meer dan 250.000 km echt niet.

Mazda 626 uit 1996, niet veel km 27000 uh vraag momentje en ik dus een mail gestuurd, ook zat er een scheur in de ruit en weer vraag 2
en omdat de foto`s erg onduidelijk waren ook maar vraag 2 en 3, roest onderdorpels en uitlaat van voor tot achter controleren en om te plagen, gevraagd of de motor problemen heeft zoals warm lopen. oke maar hoorde niks.

Dus ik verder kijken naar een andere garage, die garage meneer was er echt van overtuigd dat de auto`s die daar stonden APK GEKEURD waren maar sorry ruiten wissers, rotte dorpels en uitlaten komen echt niet door de keuring en wij ook weer weg.

O en toen was de mazda 626man er weer, Kreeg een prachtige mail.

MEVROUW DE AUTO IS VERKOCHT AAN EEN STEL DIE MINDER MOEILIJKE VRAGEN STELT, HAHAHA
ik maar even terug gestuurd, er bestaan geen moeilijke vragen maar alleen moeilijke eerlijke antwoorden.
Heerlijk he zulke mannen, geloof dat ik behoorlijk wat autoverkoper op stang heb gejaagd om voor die prijs een leuk autotje te vinden en ook nog eisen hebben.

Maar dames, Als jullie ooit nog een 2de hands auto kopen goed opletten, vinden ze de vragen vervelend en doen ze moeilijk, willen ze de auto niet op de brug rijden of een test rit te laten maken. ga maar terug naar huis.
Op autotrack hebben ze een lijst waar je op moet letten met het kopen van een auto zeker als de kinders hun eerste auto halen dan weten jullie dat ze veilig op stap gaan.

Ik heb nu een mooie ford escord en ja helemaal PAARS maar ik ben zo blij, moeten wel nieuwe draagarmen, lager en me linker portier werkt raam niet meer maar verder een mooi ding voor weinig geld.

zo happy :evil:
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 20-09-2012 08:18

@ wat een verhaal Ikke, nou ik heb er de ballen verstand van auto's , goed dat jij dat kennerlijk wel weet en je geen appels voor (rotte) peren laat verkopen...toppie en geniet van je nieuwe bolide!! :evil:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 20-09-2012 12:34

[quote="ikke26"]MEVROUW DE AUTO IS VERKOCHT AAN EEN STEL DIE MINDER MOEILIJKE VRAGEN STELT, HAHAHA
ik maar even terug gestuurd, er bestaan geen moeilijke vragen maar alleen moeilijke eerlijke antwoorden.
Heerlijk he zulke mannen, geloof dat ik behoorlijk wat autoverkoper op stang heb gejaagd om voor die prijs een leuk autotje te vinden en ook nog eisen hebben.

Maar dames, Als jullie ooit nog een 2de hands auto kopen goed opletten, vinden ze de vragen vervelend en doen ze moeilijk, willen ze de auto niet op de brug rijden of een test rit te laten maken. ga maar terug naar huis.
Op autotrack hebben ze een lijst waar je op moet letten met het kopen van een auto zeker als de kinders hun eerste auto halen dan weten jullie dat ze veilig op stap gaan.

Ik heb nu een mooie ford escord en ja helemaal PAARS maar ik ben zo blij, moeten wel nieuwe draagarmen, lager en me linker portier werkt raam niet meer maar verder een mooi ding voor weinig geld.

zo happy [/quote]

[color=orange][i]

:razz: Een vrouw die haar mannetje staat..! :evil:

Paars wagentje..coooll..! Enjoy the ride Ikke..!


[/i][/color]

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 20-09-2012 15:12

Veel plezier met je nieuwe, paarse auto ... ikke :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 21-09-2012 18:14

Nou ook al heb ik een heeeeel klein beetje meer verstand van die dingen, mijn draagarm is provisories gemaakt.
Denk aan dat je wiel vast zit aan een buis en die buis natuurlijk weer aan je stuur, daar tussen zit een driehoek met rubbers. Als je gas geeft dan komt er een kracht op je banden te staan en zo blijven ze recht.
MAAR
Bij mij ging de auto met 110 ineens naar RECHTS, en liet ik los naar LINKS
Ik schrok me dood en moest echt met 40 een bocht nemen op de SNELWEG vloog er zo uit, gelukkig was man die achter me reed zo verstandig afstand te bewaren.

Naar de garage en ja dus de draagarmrubbers kapot.

Maar hebben ze even gemaakt waar ik de auto gekocht heb en is dus levensgevaarlijk geworden, dat kan je niet zien omdat als de auto op de grond staat er druk op staat, zo zie je niet dat het kapot is, met speciale dingen zoals garage brug en weer een ding die je auto aan de voorkant omhoog duwt en je voor banden van de grond komen kan je het pas zien.
Wel met test rit, maar zat dus 20 min van de snelweg af en dat dus neit gedaan, FOUT dus.
Nou mag ik maandag me auto laten maken, en dan kunnen we rijden.
Zit nu ook tijdelijk op de beveiliging en mis het wel, lekker rijden. HOOPELIJK SNEL TERUG NAAR ME WAGEN.

Kijk er naar uit.

dikke zoen iedereen en laatje niet afschepen door ze.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 22-09-2012 08:57

uhm...dat klinkt me behoorlijk levensgevaarlijk en dan zo op de snelweg..nog wonder dat je geen ongeluk gehad hebt zeg jeetje....moet die auto niet eerst gekeurd worden en veilig bevonden of zo of zeg ik nou iets raars???
Nou Ikke hopelijk is hij maandag weer helemaal ok en VEILIG! :evil:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 22-09-2012 11:21

Wel fijn zo een goedkoop wagentje..........maar je krijgt dan wel een wagen waar van dit soort dingen mee aan de hand is. Vaak ook nog garantie tot aan de drempel.......

Dat soort auto's zou ik alleen maar kopen als ik er zelf veel verstand van heb en wist dat ik het kon maken......en dat die dan minimaal een jaar zonder kosten zou wezen.

Ik vind het dus wel link wat je gedaan hebt. Zulke garages hebben meer van dat soort wagens en hebben daar ook de "service" naar.

"Mijn olielampje brandt, meneer"
O, daar gaan wij wel even naar kijken......U kunt hem over een uurtje weer halen...
"Zo......gemaakt hoor! We hebben er weer vloeistof bij gedaan. Alles is nu prima in orde"
Wat bleek.......ze hadden gewoon het lampje uit het waarschuwingslampje gehaald.........

Nee, ik hou er niet van. Had een ex zwager die in die handel zat en wat ik daar allemaal mee heb gemaakt........brrr.....

Ik hoop dat jij wel mazzel gaat hebben hoor, ikke, en dat je er veel plezier van gaat hebben.