wat hebben julie gedroomd

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

wat hebben julie gedroomd

Bericht door ikke26 » 03-05-2012 20:25

Nou wat hebben jullie gedroomd,

Ik had ineens kippen en een alligator in me woonkamer liggen en moest me kat reden.
?????????

Wat jullie.

groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 03-05-2012 21:42

Nou de laatste tijd droom ik weinig dingen die ik na kan vertellen Ikke.
Gelukkig ook geen nachtmerries.
Als kind had ik vaak dezelfde droom/nachtmerrie,en ik weet hem nu nog steeds.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 04-05-2012 08:37

[color=orange][i]

Ik heb ook het grootste gedeelte van mijn leven elke nacht dezelfde nachtmerrie gehad.

Steeds een andere variatie van hetzelfde thema. Het was een achtervolgingsdroom..met constant in spanning zitten ..maar uiteindelijk werd ik nooit gepakt.

Toen er zo'n 15 jaar geleden ineens een lichtje ging branden wat de droom betekende, heb ik 'm nooit meer gehad..!


[/i][/color]

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 04-05-2012 12:04

Ja heb pas sinds dit jaar op een nachtmerrie een antwoord gehad en dat was dus dat ik op vrouwen val.

Helaas heb ik er nog wel een paar maar gelukkig nu ook leuke dromen.

Heerlijk is dat.

Rij bijvoorbeeld.in een ferarie door verkeerspark in rotterdam of ben aan het tondtrekken met een rugzak.

Groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 04-05-2012 12:31

Ik droom ook geregeld de vreemdste dingen. Vaak gewoon iets wat je ergens gehoord hebt of waar je mee bezig bent.

Mijn nachtmerrie is meestal steeds hetzelfde........er speelt een olifant in mee! :razz: Dat beest moet me altijd hebben! Hij krijgt me niet omdat ik steeds weg kan duiken ed, maar ik zie steeds dat die me loopt te zoeken en me probeert te pakken...... :(

En ja, ik vergeet ook vaak mijn dromen weer. Wel jammer.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 05-05-2012 02:14

Droom zelden of nooit... is best wel jammer maar laatste droom was dat ik echt zo diep ging dat mijn paardje en ik zwommen... en die droom zou volgende week misschien... wel eens uit kunnen gaan komen... :|

[url=http://postimage.org/image/n2qj5i3gt/][img]http://s14.postimage.org/n2qj5i3gt/11_W ... t_goed.jpg[/img][/url]

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 06-05-2012 10:15

[color=orange][i]
Voor wie zelf z'n droom wil uitpuzzelen.. :?: >[/i][/color]

[url]http://www.grotebeer.net/droomsymbolen.html[/url]

[url]http://droominfo.nl/droomwoordenboek[/url]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-05-2012 11:13

Oo, leuke tip, White!

Een droom over een olifant is positief: het wijst erop dat je een stevige basis voor rijkdom en succes legt. Je bekleedt een eervolle en waardige positie. Als de olifant in je droom wild en onbeheerst is, dan verwijst je droom naar tirannie en niet te beheersen krachten.

Laat ik het eerste gedeelte maar afschrappen. Rijkdom zal ik niet zo snel krijgen met mijn eervolle en waardige positie als buschauffeur......

En mijn olifant is wild en onbeheerst, absoluut...... maar tirannie en niet te beheersen krachten.....dat kan ik dan weer niet plaatsen hoor.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 10-08-2012 10:57

Ik droomde dat ik naar mijn geboortegrond terug ging, om daar goud te zoeken.... :shock:

Ik liep daar de bossen in en kwam bij de oude schietbaan aan. (2 hoge wallen van zand en bekleed met bomen en daartussen een vlak gedeelte) Op de oude schietbaan lieten wij, zus hanneke en ik, vaak de honden uit. Die renden dan dwars over alles heen en dat was altijd een mooi gezicht.

Nu liep ik daar......kijkende naar de veranderingen die daar plaats vonden......Zag dat er een gedeelte bomen waren gekapt......dat er een soort van fietspad over wal heen liep.......

Ik ging zitten op de plaats waar we het as van Hanneke hebben uitgestrooid, op het hoogste gedeelte van die schietbaan, waar je uitkijkt over dat hele ding........ en ik moest huilen. Het was er helemaal verandert......niks was zoals ik het me herinnerde..... Dacht aan de tijd die ik en mijn zus daar hadden.......alsof dat nooit geweest was......


Nou ja, triest ding dus! En hoe komt zo een droom dus........ Nou, ik ben gek op het programma van Gold Rush, waar je 3 groepen mensen volgt, die goud proberen te vinden in alaska........en mijn nichtje (hanneke der dochter) die via fb me liet weten dat ze der moeder nog zo miste......en ik dus ook.

15 februari 2010........nog steeds sterk in mijn gedachte......

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 10-08-2012 13:01

[color=orange][i] :-x :-( Knuffel voor jou Bubs.. :-P [/i][/color]