Wensen

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 06-11-2012 18:42

Ook namens mij gecondoleerd met het overlijden van je moeder Rommy ....
Ik wens je veel sterkte ... niet alleen voor de komende dagen ... maar ook voor alle moeilijke momenten die er nog zullen volgen ...
Troostknuffel voor jou :mad:

[url=http://postimage.org/image/6p8278vxb/][img]http://s11.postimage.org/6p8278vxb/sterkte.jpg[/img][/url]
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 06-11-2012 21:26

Rommy, gecondoleerd en veel sterkte voor de komende tijd!!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 06-11-2012 23:22

[list][color=orange][i]
Lieve schat..
Veel sterkte met het gemis van mem.
Ik heb veel respect voor je.

:-( Ag.

[/i][/color][img]http://i148.photobucket.com/albums/s27/ ... troost.gif[/img][/list:u]

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 06-11-2012 23:31

[url=http://postimage.org/image/4m9pxjg7l/][img]http://s16.postimage.org/4m9pxjg7l/5587 ... 3175_n.jpg[/img][/url]
Sterkte Rommy,
Ik hoop dat je moeder zonder pijn, en in alle rust is kunnen inslapen. Het doet wat met een mens he!
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

Gast

Bericht door Gast » 07-11-2012 09:25

ik zie het hier nergens staan maar ik begrijp van dit topic dat Rommy's mem is overleden....gecondoleerd Rommy, heel veel sterkte en hoop dat je het mooi kunt afsluiten, sterkte de komende tijd :evil:

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 07-11-2012 09:56

mijn condoleances Rommy. Heel veel sterkte met alles!!!!!
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 07-11-2012 19:18

[color=violet]Lief :-( [/color]

[color=violet]Afgelopen maandag belde ik mem om 18.00 uur ( ik belde haar de laatste tijd 2 keer per dag ipv andersom ;-) ), ze klonk vol, moest tussendoor veel hoesten en vertelde zich niet lekker te voelen. Ik zei haar ( ik zou eigenlijk het komende weekend bij haar zijn ) dat als dat morgen ( dinsdag ) nog zo was ik naar haar toe zou komen, dat wilde ze graag zo zei ze. Ik zou s'ochtends bellen en dan zo nodig naar Friesland rijden......tot morgen dan, oke...doeggg mem!

20.45 u kwam Robin boven met mijn mobiel, hij wist niet wie het was.......ik wist het wel meteen! Een zuster aan de lijn, ze vertrouwde het niet, mem liep vol en ze leek benauwd, ze vond het beter dat ik kwam en ging ook een huisarts bellen.

Ik gooide snel wat spullen in een tas en sprong in de auto, onderweg riep ik huilend dat ze niet hoefde te wachten, dat als het haar tijd was ze maar gewoon moest gaan.......

Ik reed nog verkeerd, kon me weer herpakken en mezelf er van overtuigen dat ik mijn hoofd erbij moest houden!



Ik werd rustig en in de stromende regen ben ik richting Friesland gereden.



Bij het verzorgingshuis aangekomen rond 22.45 u uit de auto gesprongen en aangebeld........binnen een paar minuten deed iemand de deur open.....verdacht vond ik. Wist u dat ik kwam vroeg ik.... jaaa zei hij.....ik liep door en riep "leeft ze nog?" hij zei niks! Oeiiiii dat voelde niet goed, ik liep verder en zag zuster Tineke aankomen, het spijt me zo zegt ze maar je bent te laat, ze is al om 21.15 u overleden, het is zo snel gegaan dat ze er zelf geen weet van heeft gehad!



De zuster heeft haar nog gezegd dat ik onderweg was en de huisarts zou komen, ze ging een paar dingetjes op de afd. doen en kwam dan terug zo beloofde ze, mem was gewoon aanspreekbaar en zat zich druk te maken om de rollator die niet goed naast haar bed stond, mijn moeder ten voeten uit......het moest op haar manier.

Binnen 10 minuten kwam de zuster terug met de huisarts maar mem was al overleden.



Naast het verdriet en de leegte in mijn hart ben ik dankbaar dat het zo is gegaan, ze heeft geen pijn gehad, was helder tot het laatste moment en is ingeslapen met de wetenschap dat ik onderweg was..........het is goed zo!



[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 07-11-2012 19:26

Och rommy toch..... :mad:

Ik kan wel begrijpen dat je het erg vindt dat je niet bij haar was maar aan de andere kant......zoals de zuster en dokter al zeiden.....ze heeft tenminste geen pijn gehad en ging snel heen. En ze wist heus wel dat jij van haar hield en er graag bij had willen wezen........ Het is nu eenmaal zo gelopen....tis goed zo.....

Wens je heel veel sterkte, meis. Ook met de komende begrafenis.

xx

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 07-11-2012 21:45

Lieve Rommy,wat moet ze een rust gevoeld hebben en vertrouwen,om zo in te slapen.
Haar laatste gedachten zijn waarschijnlijk bij jou geweest,erop vertrouwend dat je eraan kwam..
Ik ben voor haar en jou blij,dat het zo verlopen is,zoals je al zei..het is goed zo!
Heel veel sterkte de komende dagen,knuffel,Sun.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 07-11-2012 22:12

Ontroerend om je verhaal te lezen Rommy ... wat een emoties zullen er allemaal door je heen gegaan zijn tijdens die rit naar Friesland ...
Jammer dat je er te laat aan kwam ... maar 't mag een troost voor je zijn dat mem niet veel meer heeft hoeven te lijden ... en dat ze nu rust gevonden heeft ...
Hoop dat jij dit allemaal na verloop van tijd een plekje kan geven en dat je de mooie herinneringen aan haar met een warm hart zal kunnen koesteren ... Sterkte nog :-x
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.