Er is er 1 jarig..........hoera, hoera.....

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 08-04-2012 09:58

[color=orange][i]Wow een pupje..! Wat voor merk Isis..? :-) hihi..

Ik had er ooit een van de vlooienmarkt in Antwerpen..zaten er pupjes zo zielig in een kartonnen doos.. :arrow: en jahoor ik liep voorbij kreeg ik zo'n beestje in mijn armen gedrukt.. Verkocht natuurlijk..zucht..
Bleek het later een rasechte vuilnisbakkeras 8)
Had al aan hond, toen dus twee en twee kleine kids had ik toen ookal.. 8-)


Allemaal leuk..maar het meeste werk komt toch vaak op de vrouw des huizes neer.
Jij hebt er nu dus een klein handenbindertje bij..! :o


GA je het meenemen op je tripjes naar Bubbels..?

[/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 08-04-2012 12:36

Wat ontzettend leuk een hondje kado! Heel veel plezier er mee!

Nou het zijn handenbindertjes ik zou er nog best meer willen ook al heb ik er al drie :razz: ik vind het zo leuk om honden te hebben, ze zijn veel buiten natuurlijk maar eigenlijk vind ik dat maar ongezellig :razz: maar ja kan ze moeilijk voor mijn plezier de hele dag binnen houden ;-)

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 08-04-2012 12:49

Het *merk* is een Kooikerhondje ... echt wel een Nederlands hondje dus :?:

En ja .... 't is een handenbindertje ... maar doelbewust daarvoor gekozen ! Ik miste echt een hondje in huis ... dus ik ben er super blij mee :cry:

Denk toch maar niet dat ik het voorlopig ga meenemen naar bubbels ... dat is een beetje teveel concurrentie voor haar dan :razz:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 08-04-2012 15:16

[color=violet]Ik vind het nogal wat Isis om een pup aan te schaffen, of heb je afgesproken dat het thuisfront op het hondje past als jij bij Bubs bent?
Het is in ieder geval de belangrijkste reden waarom ik geen nieuwe hond heb genomen, mijn ervaring is dat ik voornamelijk voor de opvoeding van het hondje op draaide en dat kan ik er nu echt niet bij hebben!!

Ieder situatie is natuurlijk weer anders, ik ben ook dol op honden hoor maar de opvoeding van zo'n beestje vind ik tijdrovend!![/color]

[color=violet]Maak maar gauw eens een foto! :P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 08-04-2012 16:50

wat leuk Isis en heerlijk kadootje en ja zeker als je je vorige hondje nog mist is het heerlijk weer. Maar lijkt me enorm veel werk dat wel..mijn zoon wil ook een hond maar aangezien hij nog niet eens voor de vissen blijft zorgen lijkt me dat geen goed plan eigenlijk want dan ben ik de pineut.
Ik vind de puppies altijd heel schattig maar ja ze worden ook groter en dan loop ik er achteraan te rennen , of liever misschien laat de hond mij dan uit met mijn heup hahaha.
Maar nogmaals gefeliciteerd!!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 08-04-2012 18:04

't Is een hondje voor het hele gezin Rommy .... dus het is zeker niet de bedoeling dat ik daar alleen voor ga zorgen .... iedereen draagt een steentje bij ! We zijn er ook alle 4 bijzonder trots op ... tot nu toe toch :?:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 08-04-2012 21:44

Lieve Isis,

Een beetje laat.....maar uit een goed hart....

Van Harte!!! Geniet van dit jaar en.....van je Puppie!!

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 15-04-2012 22:32

[url=http://postimage.org/image/5ynvh1e4r/][img]http://s17.postimage.org/5ynvh1e4r/verjaardagstaart.jpg[/img][/url]


Een hele dikke proficiat, Suus, met je verjaardag, geniet er enorm van met je lief!


:-P :-P :-P
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-04-2012 11:17

Een hele fijne dag gewenst voor jou, Suus! En dat er nog maar vele jaren volgen! 8) :cry:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 16-04-2012 11:23

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Suus,

Een verjaardag is een speciale dag ...
elk jaar is het anders ...
elk jaar een ander getal ...
elk jaar nieuwe cadeautjes...
maar er is 1iets dat blijft ...
elk jaar veel plezier !!
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock