Het manlijk naakt.

Plaats reactie
Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Het manlijk naakt.

Bericht door Bubbels » 25-03-2012 11:45

Nu zijn isis en ik dus weer naar de sauna geweest en wat daar altijd opvalt, is mijn interesse in het manlijk naakt. En dan hebben we het natuurlijk over dat kleine (of grote) piemeltje. Ik weet ook niet hoe dat komt, maar ik vind het altijd leuk om die dingen te zien bungelen.

Zou er verder absoluut niks mee willen want ik ben echt lesbisch.....(denk ik dan toch..)
Maar als ik ze zo zie rond zwengelen, dan schieten er altijd zoveel vragen door mijn hoofd....

Terwijl isis zich te goed doet aan de vrouwen........kijk ik dus meestal naar de mannen! :razz:
En dan vraag ik me wel eens af......wat is nu beter? Of je lesbische vriendin naar het manlijke geslacht kijkt of dat je lesbische vriendin naar andere vrouwen kijkt? :shock:

Hahaha. Ik vraag me af of andere dames dat hier ook hebben. Heb ik gewoon wat penisnijd ofzo? Ben ik wat te kort gekomen, vroeger? :smile:

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2012 12:27

Whahahahaaaaaaaaaaaa, ik zie het al helemaal voor me, Bub die in de sauna de mannen stalkt en Isis die lekker relaxt naar de vrouwen kijkt ;-)))

Nou ik vind een mannenlijf er meestal minder charmant uit zien als een vrouwen lijf maar ja smaken verschillen ;-)

Ja, ik vind dit toch wel een erg verdachte vorm van penisnijd, Freud zou er tevreden over zijn :razz:

Werkt zo'n bungelend klokkenspel ms hypnotiserend?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 25-03-2012 17:29

Nou ja, ik ben altijd nieuwsgierig hoe dat nou voelt.........zo een piemel aan je lijf. ( AAN je lijf, er niet IN) En zoveel verschillende er zijn........grote, dikke, dunne........

Is het erfelijk? Dus als pa een grote piemel heeft, krijgt zoon het dan ook? :shock:
Veel besneden piemels ook.......

Hahaha. Nu lijkt het alsof ik alleen maar naar die piemels loop te kijken, terwijl ik alleen maar aandacht had voor Isis! Kijk........IK kijk niet naar andere vrouwen........IK heb genoeg aan die van mij....... :shock:

:razz:

Gast

Bericht door Gast » 26-03-2012 08:27

nou..ik was vrijdag ook in een sauna..en heb ook heel wat afgegluurt hoor...wat n dingen..recht krom lang dik dun behaard onbehaard.kort etcetc en t zwabbert zo!eeik.....

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 26-03-2012 08:53

Ik vind het mannelijk naakt over het algemeen niet mooi,ik ga dus altijd naar lady s day in de sauna,hoeft mijn oog er ook niet op te vallen :?:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-03-2012 10:53

[color=violet]Mijn idee Sun :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 26-03-2012 11:37

[color=orange][i]
Ik heb de tic dat alles wat ik lelijk vind..daar naar móet kijken.. \jl

Het kruis van mannen is dus een doorn die mij hinderlijk vaak in het oog springt. Ik hou ervan als daar niets te zien..geen bobbels, slurven en vooral geen asymmetrische rerimpelde hangzakken.. :lol:
Ik zal ook als eerst opmerken als iemand zijn gulp open heeft staan bijv.
En van mij mogen mannetjesbeesten ook een onderbroek aan HAHAH

Ik heb een hetrovriendin die er door geobsedeerd is, maar bij haar is het omdat ze het dus prachtig vindt hahah.. Dus bij ons is het nogal eens gepreksonderwerp. :razz:

Een mooi mannenlijf..mooi, mits zonder beharing en zolang ze dat broekje maar AANhouden hihi :-)

[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-03-2012 12:06

:razz: :razz: o mijn god......mijn fantasie draait weer overuren! Ik zie al die reutjes al lopen.......en die stieren......en noem maar op! :razz:

Ach, misschien heb ik dit wel, omdat ik gelijk met de eerste de beste lul ging trouwen! :shock: Ik had gewoon eerst even wat meerdere mannen moeten uit proberen ofzo........ Tis gewoon miss een gemis geweest van toen.......

Gast

Bericht door Gast » 26-03-2012 12:29

:razz: :razz: :razz:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-03-2012 13:57

[color=violet]Ik kom niet meer bij!! :razz:

Ik had daar helemaal geen last van maar als ik naast mijn vrouw loop maakt ze me deelgenoot en vervolgens kun je ook nergens anders meer naar kijken!! :lol: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Terug naar “Ditjes en Datjes”