Waar baal jij van vandaag ?

Plaats reactie
Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 22-05-2012 18:07

[color=violet]Da's balen Isis, hier is het nog steds broeierig warm!! 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 22-05-2012 19:18

[color=violet]Hoe is het gegaan bij de dokter Majo?? :shock: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 22-05-2012 20:19

@ balen Isis, nou hopeljik komen er nog veel mooie dagen voor jou ook!

Trouwens, wij waren hier aan de kust zo'n beetje enige plek in Nederland waar het helemaal niet zo warm was...zelfs soms frissig met die wind...maar wel mooi zonnetje hoor daar niet van en eerlijk gezegd hoeft het het helemaal ook niet zo warm voor mij!

@ bij de doktersassistente bloeddruk gemeten en die was iets lager maar nog wel te hoog en mijn klachten verteld en zij raadde me aan toch bij de huisarts langs te gaan met die klachten die ik genoemd heb, dus a.s. donderdag mag ik bij de grote dok langs!! we zullen het horen allemaal....de klachten zijn er nog wel...op dit moment ook...nou we zien het wel, bedankt!

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 31-05-2012 17:30

dat er op facebook word verteld dat mijn berichtjes negatief zijn en dat het leven zo is bla bla bla.

Iedereen kan het lezen en ja dat is fijn als die gene die het zegt tegen over woont en ook wel even had kunnen kloppen en al woon je niet tegen over zeg het gewoon maar niet zo.

Ja hallo, er staan ook postitieve berichten op en niet alles in het leven is happy en top maar ook negatief ja, ik uit het tenminste.

Ps, ik Heb niemand om tegen te praten als ik thuis kom, die me een schouder geef, of me frustraties aanhoor, die een kop thee zet of na 14 uur zwoegen nog me eten opwarmt.

kansloos gewoon dat muliti media
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 17:36

dat vraagt om een knuffel, bij deze!!
Alles komt goed, vertrouw er maar op.
En je kan best thuis weleeens alles eruit gooien, ook al luistert er niemand hoor!!
Doe ik regelmatig

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 31-05-2012 20:54

dankje mea, maar er nu gebruik van, al wat in de gaten. hihi
maar als ik dat doe, dan staat hier de politie voor de deur denk, aangezien er nooit wat te horen is.

Maar behoorlijk irri dat mensen dan dit soort dingen zo open neer zetten, bel of klop aan en zeg het gewoon.

voelde me behoorlijk voor aapje staan.

knuffel terug.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 21:00

Ja, het leven zou een stuk makkelijker worden als iedereen gewoon naar diegene toeging waar ze iets over te vertellen hebben!
Of tegen te vertellen hebben. Snap ik dit nog?? hahaha
Maar waarom laten mensen elkaar niet in hun waarde??
Neem iedereen zoals hij is en zeur niet zo, als we allemaal hetzelfde zouden zijn is er toch niets meer aan??? :-)

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 31-05-2012 21:38

Het is goed bedoeld hoor,

Ik zit nu in een dip en die dip vaart weg en omdat ie aan een touwtje zit komt ie weer terug helaas.

Maar niet op facebook zetten zoiets.

Maar facebook,hyves ga maar door, is er voor de lol en ja ach, soms beheert het het leven van mensen en kunnen ze niet meer zonder.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 21:42

heel herkenbaar van die dip met dat touwtje, wel fijn als je merkt dat dat touwtje al langer wordt en de dipjes minder, maar ja, je moet er doorheen jammer genoeg.
En af en toe vraag ik me af of er wel een eind aan komt, zal vast wel; POSTIEF
Blijven genieten van de kleine dingen.

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2012 09:35

@Ikke ik denk dat je Facebook en Hyves beter wat oppervlakkiger kunt houden gewoon omdat iedereen daar zo'n beetje meeleest en dan krijg je ook oppervlakkige reacties.
Je moet je realiseren, (en hoop mensen doen dat niet) dat wat je daarop zet soms een heel eigen leven leiden met consequenties.
Die zogenaamde 'vrienden' zijn helemaal je echte vrienden niet uiteindelijk (ja sommige wel natuurlijk maar niet alemaal)

En dan houd je bijv. een forum zoals dit gewoon voor wat diepere gevoelens en om je echt te uiten is dat geen idee?
sterkte met je dip en zet um op :evil:

Terug naar “Ditjes en Datjes”