Waar baal jij van vandaag ?

Plaats reactie
ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 08-05-2012 20:58

o en dat eten. sorry voor de gene die er echt problemen mee hebben maar ik kan eten tot ik er bij neer valt, als ik dus hoofdpijn heb kan ik dus te weinig gegeten hebben.

Oooooook echt niet leuk hoor.

xxxx ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 08-05-2012 22:51

WW,mijn man heeft nogal eens ingenieuze ideen.
Nadat zoon er niets aan kon vinden,opperde hij,zet hem eens op nieuw aan en uit.
En jaaaaa hoor :razz: :?:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 18-05-2012 18:04

vond/vind het een vervelende dag geworden met veel rot gevoelens en tranen en uiteindelijk heb je dat soort dagen ook en die gaan ook wel weer voorbij!

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 18-05-2012 18:44

Dat ik nu al weet dat ik morgen een heeeeeellleeeee drukke dag tegemoet gaat, en ik heeeeel hard me best moet doen om voor 1900 klaar te zijn.

Nou fijn hoor als je besloten heb naar delft te gaan.

:lol: :?
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 21-05-2012 07:21

@ jammer Ikke26, maar misschien een volgende meeting!


@ goh wat ben ik slecht opgestaan, heb hooguit 3 uur slaap gehad...ging vanalles mis..kind kon niet slapen, was iets op tv over dood van Falcone, toen waren paar katten op mijn terras aan het vechten en ik had last van iets raars; of het nou inbeelding was of niet maar voelde me heel 'raar' was steeds duizelig en daardoor werd ik wakkerder en werd ik denk ik ook bang of zo want dan kan je ook weer niet slapen...pffff tijdje tv gekeken en naar beneden, weer terug boven en eindelijk , eindelijk na 3 uur ergens in slaap gevallen...raar gedroomd...voel me nu zwaar aangeslagen, weer raar hoofd...dat komt ik heb laatste tijd ook steeds spiertrekkingen aan linkerkant van mijn gezicht en tintelingen in mijn handen enzo....geen idee wat het is maar omdat het steeds terugkomt vind ik het wel vervelend.
Nou eerst zoonlief naar school en dan staat om half 9 man van het terras voor de deur anders kon ik nog even terug maar niet dus...pfff wat kan een mens zich gebroken voelen zeg..ik word/ben hier echt te oud voor hahaha (* lacht als boer met kiespijn....)

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 21-05-2012 08:51

He Bah Majo,na zon slechte nachtrust kun je je behoorlijk brak voelen,en ook voor de rest van de dag.
Er zit niets anders op dan de dag door te komen dan en vanavond in de herkansing te gaan,wat slaap betreft.
Met die tintelingen zou ik toch even langs de dokter gaan,ik had dat gevoel in mijn handen na de breuk van mijn elleboog jaren geleden.
Toen waren het de zenuwen,in mijn hand en arm.

Het kan ook zijn dat je het te druk hebt (gehad) natuurlijk.
Met 9 mannen is je rust natuurlijk vandaag wel ver te zoeken :?:
Probeer er maar wat van te maken.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-05-2012 09:49

Ja, probeer toch ergens lekker je rust te pakken hoor. Je bent ook niet de jongste meer en je hebt ook een heftige tijd achter de rug.
Jij loopt je zelf gewoon voorbij.

Gast

Bericht door Gast » 21-05-2012 09:56

@bedankt Sun en Bub; nou uiteindelijk komt het wel weer goed hoor allemaal, morgen moet ik voor mijn bloeddruk ook terug dus ik zal het wel even noemen in ieder geval...maar je kunt jezelf ook misschien angstig maken..hoewel, overdag voel ik de tintelingen en trekkingen en duizelingen ook ....maar goed, terras-meneer is lekker aan het werk, ga die man zo even van koffie voorzien en ik vrees dat "de man met de hamer "vanmiddag wel langs zal komen hahahahaha maar denk dat die terras-meneer alleen in de ochtend komt...ga ik vanmiddag even liggen...zenks...:-)

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 21-05-2012 10:34

[color=violet]Voorkomen is beter dan genezen Majo, als die tintelingen, duizelingen en dat gevoel in je gezicht blijft dan moet je zeker actie ondernemen hoor! Laat je niet met een kluitje in het riet sturen....... :mad: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 22-05-2012 17:43

Ik baal ervan ... dat het de hele dag stralend weer geweest is ... maar dat het net 5 minuten voordat ik van 't werk naar huis mocht begon te stortregenen en waardoor het zonnetje nu helemaal verdwenen is ... net zoals die lekkere temperatuur :lol:
Ik baal er ook van ... dat ik vanavond nog naar een saaie vergadering moet vanaf 20 uur tot .... laat in de avond .... terwijl ik echt wel wat leukere dingen had kunnen bedenken om mijn avondje te vullen ....
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Terug naar “Ditjes en Datjes”