Ff zeiken en zeuren!

Carly
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-02-2012 22:03

Bericht door Carly » 27-03-2012 20:40

Goh Visje, lees dit alles......en vraag me af hoe het nu met je is...hoe iedereen reageerde :-P
all that we are, is the result of what we thought

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 27-03-2012 20:55

Hey Carly

Het gaat wel goed is erg druk op mijn werk draai extra diensten
Heb het mijn vriendin nog niet verteld heeft pas een operatie aan haar rug gehad en heeft nu een flinke ontsteking aan de wond dus moest even wachten met vertellen maar gauw bij haar langs en dan ben ik van plan om het haar te vertellen
Komt allemaal wel goed het is een schatje en wij hebben samen veel meegemaakt ik hou je op de hoogte

:mad: Visje
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 28-03-2012 10:06

Hoi Visje,

Ik zit zelf thuis met een burn-out en dan staat de hele wereld op z'n kop.
In de situatie waar ik in zit heb ik totaal geen energie om op te boxen tegen wie dan ook. Elk contact kost moeite en energie, niet omdat ik niet geïnteresseerd ben, maar omdat mijn voelsprieten niet werken en ik simpelweg niet kan invoelen wat een ander van me verwacht en of ik ze daarbij kwets.
Geen contact, mijn leven zo simpel mogelijk houden en het doen op de manier waarop ik het doe lijkt de beste oplossing.
Of dat zo is, dat weet ik niet, maar de hulp die ik momenteel aanvaard is van onbekenden die me op pad helpen en mijn lief.

Maar ook daar zitten kanttekeningen aan. Ze is heel vasthoudend, heeft beroepsmatig ook de kennis om ermee om te gaan, maar makkelijk is het niet voor haar. Ik ben helemaal niet de ideale verliefde partner zoals het zou moeten zijn. We zijn nog zo kort bij elkaar, de vlam zou uit de pan moeten slaan, vlinderstruiken zouden spontaan hier moeten gaan wonen. Maar niets van dat alles, ik kan mijn eigen gevoel niet eens aan. Ik weet niet hoeveel ik van haar hou, puur omdat ik niets voel. Oh ja, mijn intuïtie is goed, die werkt gelukkig wel, daarom vecht ik hard mee tot het in orde is.

Ik kan me goed voorstellen dat jouw (geheime) liefde nu even niet weet wat ze er mee aan moet. Ze vindt je kennelijk leuk genoeg om er niet direct een halt aan toe te roepen, maar ze kan niets met die gevoelens op dit moment. Ze wil je niet dichtbij omdat dat onrust geeft voor haarzelf, tenslotte zou ze je daarmee alleen hoop geven.
Als ze zich straks beter voelt, en dat kan soms jaren duren hoor en je bent nog in de buurt van haar gevoel, dan krijg je wellicht een kans om te kijken hoever jullie komen, maar niet meer dan een kans als welke prille liefde dan ook. Het kan ook puur tegenvallen van een van de twee kanten en zo voorbij zijn.

Haar vraag om haar niet te laten vallen, moet bij jou niet gaan ontaarde in puur zitten afwachten tot ze eventueel beschikbaar is. Laat haar op een zijspoor, geef af en toe eens een berichtje en leef je eigen leven. Laat dat ook duidelijk blijken, hoe verliefd je ook bent, dring haar dat niet op, want dat maakt meer kapot dan je zou verwachten.

Het is niet makkelijk hoor, verliefd zijn kan een heerlijk gevoel in je los maken, maar oh oh, dat geworstel met die hormonen en weer terug moeten keren met beide benen op de grond. Heel lastig en toch oh zo spannend iedere keer weer.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt en succes met de kriebeltjes :evil:

Gast

Bericht door Gast » 28-03-2012 17:55

Goh..Klien...jij ook succes!
Dikke Knorretjes knuffel!! :mad:

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 28-03-2012 19:36

Dankjewel knorretje, 't gaat al wel wat beter hoor en eh........onkruid vergaat niet hè.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 28-03-2012 20:26

Niet zo zeggen, klien....... Jij bent nl geen onkruid en mensen zijn idd bezorgt om je...... Laat je maar eens lekker verzorgen!

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 28-03-2012 20:54

Dankjewel Bubs, ik neem mezelf wel serieus hoor, zal er niet de draak mee steken. Beetje humor en zelfspot houd me op de been. Jullie zijn lief :-(

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 28-03-2012 21:13

snap ik wel, klien........ik ben net zo......maar zo af en toe moet je je echte gezicht laten zien.

Wens jou veel sterkte met alles hoor! Dat jij je snel weer een beetje beter gaat voelen!

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 28-03-2012 23:01

Pfff Klien, kom je ff een knuffel brengen meis want die heb je wel nodig! Jij klaagt niet snel, slaat je overal doorheen maar in dit geval moet je wel even toegeven aan je vermoeidheid om er weer bovenop te krabbelen! Maak je niet druk om dingen buiten jezelf, lekker dicht bij huis houden en voor de verandering nu even aan jezelf denken! :-x Sterkte :-P

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 29-03-2012 09:18

Het blijft je sussie hè :-x