Ff zeiken en zeuren!

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 09:40

FF zeuren dat ik nog zo ongelofelijk veel moet leren en ik niemand de schuld kan geven want ik doe het mezelf aan:( , sukkel die ik ben ;-) :(

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 13-03-2012 10:18

FF zeuren over die K** pijnpillen.Je wordt er wel duf van , maar pijnstillen HO MAAR!!!!!!

Dus de vraag is of ik naar iets sterkers moet (opiaten), of die dingen weer moet gaan slikken die mn bloeddruk verhogen. Of gewoon nog een maandje afzien........ pfffffffffffffff

Enfin, dus asap maar weer naar de dokter.
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 14-03-2012 16:00

Nou ga ook ff lekker zeuren word gek van mij zelf en van mijn gevoel weet niet wat ik wel of niet moet doen pfffffffff
En dan nog het stemmetje diep van binnen die maar niet stil kan zijn weet dat het gelijk heeft maar schiet er alleen niks mee op pfff heb ik weer misschien toch maar non worden :razz:

Gelukkig ga ik morgen naar mijn beste vriendin toe zal ook nog wat worden ga haar vertellen dat ik op vrouwen val denk dat ze wel iets vermoed maar denk niet dat ze dit had verwacht maar goed we zien wel wat het gaat worden

Mmm lees het even terug stemmetje diep van binnen klinkt goed :( ben echt zo gek als een deur denk ik mmm weet het zeker!!!

Tja laat de humor maar komen geloof dat ik het wel kan gebruiken :razz: kusje Visje :mad:
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2012 16:20

@visje....ookal klinkt het schizofreen hihih....je binnenste stemmetje heeft vaak gelijk!Probeer e rnaar t eluisteren...als t goed voelt tenminste!

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 14-03-2012 16:29

Ik weet het knorretje het stemmetje heeft bijna altijd gelijk en dat is wat mij ook zo door de war maakt ik kan er niks mee alleen afwachten en daar heb ik het moeilijk mee :smile: ik kan heel veel hebben en veel aan alleen afstand daar heb ik heel moeilijk mee het niks kunnen/mogen doen maar het zo graag willlen en weten dat het een verschil uitmaakt maar goed

Er zit niks anders op dan wachten en proberen daarbij mij niet te zelf verliezen :shock:

Dankje voor je lieve woorden :mad:
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2012 16:35

OP n gegeven moment kun je niks anders dan d ewens vna n ander te respecteren...je kunt alleen iemand laten weten er altijd te zullen zijn en jezelf natuurlijk nie thelemaal uit d epicture plaatsen..je weet vaak zeggen vnl vrouwen dat ze bv geen contact willen maar stellen het dan toch op prijs iets t ehoren.
Dan merkt ze meteen dat je niet zomaa ropgeeft en als stabiele factor op de achtergrond aanwezig bent.

succes!! :-x

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-03-2012 17:51

en ik kan dus weer niks met dit gegeven van visje........dus ik lees der eerste bericht en "hoor" dan dat ze het moeilijk heeft met der gevoel voor vrouwen???

En dan lees ik het 2de bericht en dan "hoor" ik dat ze, heimelijk, verliefd is op een vrouw die niet in de buurt woont en niks van der gevoel af weet........??

Mag ik dus vragen waar jij, in je eerste berichtje, op duidt? Jou partner weet dit allemaal en heeft er geen moeite mee........waar heb jij nu dan moeite mee? :shock:

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 14-03-2012 18:04

moeite om er niet over te praten met vriendinnen die weten het niet en familie dus daar ga ik nu iets aan doen ga het ze één voor één vertellen

verliefd ja dat ben ik zeer zeker maar zij weet het ook dus daar ligt het niet aan zijn wat probleem waar zij/ik niks aan kan doen
Ze heeft en burn out en zit goed in de knoei ik kan alleen recpecteren wat zij wil en dat is rust en afstand van mij moeilijk want ik wil haar helpen alleen is zij dat niet gewent en wil het alleen doen iets wat bijna onmogelijk is maar goed
Dan nog haar kids die hierbij ook wel iemand kunnen gebruiken en ja dat zou ik kunnen en willen zijn maar zij wil dat niet dus zit er niks anders op dan wachten en kijken hoe het afloopt
En klikt missen gek maar heb een geweldige klik met die kids dat maakt het extra zwaar voor mij

Maar goed het leven gaat probeer het te laten gaan met de hoop dat ze mijn belofte niet vergeten ik zal er voor ze zijn in welke vorm dan ook
Ook dat is houden van
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-03-2012 18:11

okeeeeee, nu is het me helemaal duidelijk! Bedankt voor je uitleg, visje! En ik wens je veel succes toe met het vertellen tegen je naasten......... Wel spannend allemaal, denk ik zo......

En jou vriendin.......ja, een burn-out is niet niks en dan komt alles tegelijk op der af. Ze zal het vast erg waarderen dat jij haar vriendin bent! En idd......rustig aan doen.......dat is belangrijk!

Veel sterkte met alles hoor!

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 14-03-2012 18:14

Dankje bub :mad: ik doe het rustig aan zit niks anders op zij wil mij niet zien of spreken wil rust dus laat haar met rust hoop dat als zij er aan toe is ze mij opzoekt ze is een top wijf kan niet anders zeggen
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic