Ff zeiken en zeuren!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-03-2012 18:25

tja, ik ben nogal van de nuchtere, dat weet je onderhand....... Zij wilt je nu niet meer zien of spreken.......en jij wacht tot ze dat wel weer wilt...... Zie je het wel goed wb dat ze dat wel zou willen? Ik bedoel.......misschien wil jij meer dan zij en heeft ze je nu de halt toe geroepen......

Nou ja......ik heb vaak de indruk dat vrouwen zich nogal eens vastprikken op bepaalde gedachtes..........en dat vrouwen zich niet echt duidelijk uit drukken.........en dat vrouwen soms niet horen wat er gezegd wordt........

Eigenlijk zijn vrouwen gewoon moeilijke wezens!!! :lol: :(

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2012 18:30

eignelijk moeten vropuwen,en iedereen,gewoon zeggen wat ze willen want tot zove rik weet kan d emeerderheid geen gedachtes lezen!!!!

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 14-03-2012 18:36

Ik heb geen idee bub weet één ding en dat blijft in mijn hoofd hangen ze zei tegen mij laat mij niet los iets wat ik tegen haar altijd zij hoe dan ook ik laat je niet los samen komen we er uit nou heeft ze het zelf tegen mij gezegt dus dat telt voor iets denk ik heb haar maandag gezegt voor ik wegging in welke vorm dan ook ik ben er voor je en laat je niet los dat beloof ik je ze was het met mij eens
Zij heeft mij belooft dat als ze het moeilijk heeft ze mij belt maar wil nu afstand snapt niet dat ik bezorgt ben en heb mij reden daarvoor
Gaat niet alleen om een burn out zijn ook fouten gemaakt waardoor ze dacht iets te hebben want dat was tegen haar gezegt maar daar zijn ze nu o terug gekomen en daar heeft een klap van gehad na dat telefoontje is ze heel anders geworden maar goed zij wil rust dus geef ik haar dat
En hoe het verder gaat geen idee ik zie het wel of niet probeer mijn eigenleven weer op te pakken zonder haar maar wel met haar en de kids in mijn achterhoofd want helemaal los laten wil ik niet

Verder laat ik het hierbij het zit diep meer kan niet zeggen misschien dat ze dat ooit in ziet ik weet het niet maar hoop het wel

ik laat je niet los!!! :-(
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2012 21:23

[color=indigo]Sterkte Visje :-P [/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-03-2012 08:43

Dat staat dus bij mij in mn onderste regel :?:

Je onderbuikgevoel geeft altijd prima aan,wanneer er iets niet in de haak is.
Ik heb daar door schade en schande op leren vertrouwen.
Ik luister daar inmiddels altijd naar,ook al is het nog maar een golfje van gevoel,en ga het dan niet verstandelijk wegberedeneren.

@Visje,je duidelijk uitspreken,maar haar ook duidelijk willen verstaan.
Verder haar maar de rust geven waar ze om vraagt.
Misschien is je vriendin nu niet in staat,beslissingen te nemen.
Verder,je gaat je nu outen,tegenover familie en vrienden,veel succes,en alles komt zoals het komt,zal zijn zoals het moet zijn.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 15-03-2012 09:17

[color=orange][i]
Moeilijk Visje..je geliefde achterlaten als het niet goed gaat..en als daar ook nog kinderen bij zijn betrokken die jou aan het hart gaan..pittig!

Maar soms is alles teveel en is rust even het enige wat je wil..
Wel een daad van liefde..dat je haar ook die ruimte geeft..want kan me voorstellen dat je het best eng vindt..de gedachte of ze het wel redt met die kids in deze toestand..maar ook..of ze het kontakt met jou wel weer op zal nemen..?

Dus je gaat je outen tegen familie en vrienden..?
Ook pittig..! Al enig idee wie het eerst of hoe..?

Sterkte met alles Visje..!

[/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 15-03-2012 14:42

Hoe is t afgelopen visje?Je comingout?Veel :( :? of meer :-x :-(

Gast

Bericht door Gast » 15-03-2012 17:43

Ja Knor, ben ook benieuwd en Visje is een mensenmens ... dus ergens heb ik het gevoel dat het wel goed zit met haar verhaal naar haar beste din...hoooooop ik!!!

Gast

Bericht door Gast » 15-03-2012 17:47

ja dat denkt dit varkentje ook zomaar ja.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 15-03-2012 18:06

Sterkte Visje .... zowel wat die coming out betreft ... als in heel die situatie met je vriendin ....
Lastig ja ... zij vraagt rust ... en jij wil helpen ... soms ook moeilijk te doorgronden bij iemand of die persoon dan ook werkelijk rust wil ja of nee ... wat bubbels al zegt ... vrouwen zijn helaas niet altijd even duidelijk ... Maar goed, misschien haar toch best nu maar eventjes die rust geven als ze die nodig heeft .... ook al doet jou dat verdriet ...
Hoop voor jou dat het straks allemaal beter zal kunnen gaan ... maar geef het eerst nog wat tijd ....
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.