Ff zeiken en zeuren!

Plaats reactie
Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-05-2012 10:19

Ik schuif achter de anderen aan.........gefeliciteerd hoor!

En gaat niet alles anders dan hoe we het gepland hebben? :shock:

Hoop dat je een leuk weekend krijgt en dat je zondag lekker een taartje gaat eten met je dochter! 8)

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 26-05-2012 13:39

@cocie: fijn dat die band met je ouders uiteindelijk zo veranderd is naar wat die nu is ! Zoiets is echt iets om te koesteren ! En ook heerlijk voor jou dat je nu met je eigen dochter ook zo'n hechte band hebt ... en dat je straks heerlijk van je komende kleinkind zal kunnen genieten samen met haar !

@zunneke: proficiat met de verjaardag van je dochter ! Geniet van die feestdag voor jullie samen ! Wel erg van je oma .... 'k heb onlangs ongeveer hetzelfde met mijn oma meegemaakt ... die ligt ook nog steeds in het ziekenhuis op de sukkel ... en 't is idd niet zo prettig om dat soort van dingen mee te maken ... dus sterkte op dat vlak ....
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 04-06-2012 22:43

Hey!!

Beetje aan de late kant..maar nog dank jullie voor alle felicitaties!!

Mijn "mini" (lees mijn dochter) heeft genoten..heb vandaag digitaal de foto's gekeke... En kom tot de conclusie dat ik met alles veel meer moeite had dan zij!
Ze was helemaal happy en heeft de hele dag gestraald!

Nu ook weer twee geweldig gezellige dagen met haar gehad.
Morge begint het "echte leven" weer,..hihi.

Xx Zunneke

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 05-06-2012 00:07

Mooi om te zien dat kinderen kunnen genieten van het moment zelf... fijn dat zij het zo naar haar zin heeft gehad en je die kant met haar mee mag beleven.
Sterkte met je oma.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!