Verdriet

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 23-11-2012 23:43

Doe ik :-) Dat beetje eenzaamheid, schuldgevoel en medelijden
brengen me niet van mijn stuk :?
Hoe mooi het vaak is, hoe moeilijk het ook vaak is :smile:
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 24-11-2012 10:19

ja, herkenbaar hoor. Tis ook gewoon klote. Je verstand zegt dit.......en je gevoel mist haar en toch weet je dat je het goed hebt gedaan.......voor je zelf......

Het moet slijten en dat heeft zijn tijd nodig.......

Sterkte hoor!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 24-11-2012 12:26

Silly, wat een bekend gevoel is dit.
Ontzettend frustrerend en machteloos!!
Maar als je voor jezelf de juiste beslissing hebt genomen is het goed!
En er komen weer goede tijden voor jou .
Sterkte meissie. xx

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 28-05-2013 23:20

Ik was hier even niet, om een aantal redenen die het vermelden niet waard zijn. Misschien had het er ook mee te maken dat mijn ex en ik weer gepoogd hebben onze relatie weer nieuw leven in te blazen.
Ik zat zowat te wachten(eind 2012), en zij nodigde me uit voor oudejaarsavond, en het was prettig, maar het duurde niet lang. Dit keer zag [u]zij[/u] in dat we (vooral ik ) niet goed bezig waren, en dat we mekaar maar beter konden loslaten. (Moest ze mij persé per sms laten weten het weekend dat ik op ppk was.("Pottenkermis",zoals zij dat sarcastisch noemde)) ( Zij had 4 jaar enorm haar best gedaan om er iets van te maken, helaas kon ik niet geven wat zij nodig had) Enfin, onze verhalen zijn zo verschillend.
Uiteindelijk ben ik opgelucht, ik hoor weer bij de "vrijgezellige", en zijn de weekends weer voor mezelf. Ik zoek wel weer wat contacten,
om samen leuke dingen te doen, maar kan ook aardig op mezelf terugvallen. Ik wist dat het niet goed ging aflopen, maar heb toch geen spijt. Dit keer voelt het meer als afgerond (ondanks dat ze het falen in mijn schoenen schuift). Een nieuw hoofdstuk komt eraan. :evil:
Fijn dat jullie me gelezen hebben, en tot de volgende...
Ik lees nog wat bij op dit forum. Grts
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 29-05-2013 10:56

Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 29-05-2013 16:44

Ja Silly, ...als een relatie voorbij is zijn vaak de ervaringen en gevoelens totaal verschillend....

Uiteindelijk voelt het voor jou nu als afgerond en min of meer opgelucht.

Blijf in deze energie!!
Jij komt er wel! :evil:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 29-05-2013 17:19

[color=orange][i]

Op zich altijd rot als een relatie ten einde komt, en helemaal niet leuk als niet ieder gewoon zijn eigen deelname daarin op zich neemt.. Maar ben blij te lezen dat het je niet al te diep raakt Silly..en dat het nu meer als afgerond voelt voor je.
Soms breekt er inderdaad gewoon een nieuwe periode aan, een nieuw hoofdstuk zoals je zelf al zegt.
Hoop dat je er een wordt waar je met een goed gevoel naar terug kan kijken..!

[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 29-05-2013 19:39

Ik denk dat het altijd moeilijk is om vanuit een dal weer omhoog te klimmen. Vertrouwen is er geschaad en je gaat toch letten op kleine, misschien stomme dingen waar jij je toch aan ergert.
Het blijft altijd moeilijk om een relatie te onderhouden waar wat krom in is.

Tis goed dat je dit nu ziet als zijnde afgerond, silly. Het zal je vast niet in de koude kleren zitten en je zult der ook best wel missen op sommige momenten, maar als jij naar het totaalplaatje kijkt......en kan denken: "tis goed zo" .......dan is het goed!

Aan verdriet komt een eind en leuke tijden komen weer terug.

Wens je veel sterkte hoor!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 30-05-2013 09:14

Ik denk dat Bubbels het hierboven heel goed verwoord.
Het is moeilijk een relatie voort te zetten waarin(veel) dingen krom zijn.Je wilt wel,maar het gaat gewoon niet,en dan is er de mogelijkheid,dat je je zo aan gaat passen in een relatie,dat je je zelf(voor een deel)kwijt raakt.
Als je dan eenmaal de stap hebt genomen om de relatie niet voort te zetten,dan treden er allerlei processen op.Het ligt er dan ook aan hoe je uit elkaar bent gegaan(vreedzaam of niet).In mijn situatie was dit niet vreedzaam, maar ben ik al weer bijna 4 jaar verder,en dan is inmiddels alles wel doordacht geweest en op zijn plaats gevallen.Dan weet je dat jeje energie en liefde beter aan diegenen kunt geven die je waard zijn,en waar je dat van terug krijgt.
Geef het de tijd en praat met anderen erover,zoals ik al eerder zei,Liefde is soms niet voldoende,en als een relatie je schaadt,in wat voor manier dan ook,dan kun je er uit zelfbehoud beter mee stoppen.
Je hebt geleerd hoe je dingen niet wilt,sterkte en een knuffel Sunnie.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 31-05-2013 22:37

Jullie reageren fijn, dank daarvoor,
ik heb er wat aan.
Tja, in een kromme relatie.... je wil wel, maar je kan niet...
Ik heb best vertrouwen dat het goed komt met mij 8-)
en de andere is verantwoordelijk voor zichzelf. Zo is het.
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.