Vreemde gewoontes..

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Vreemde gewoontes..

Bericht door WhiteWings » 21-02-2012 12:30

[img]http://i148.photobucket.com/albums/s27/ ... eating.gif[/img] [color=orange][i]Midden in de nacht gaan eten als ik niet kan slapen bijvoorbeeld.. :neutral: [/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-02-2012 16:05

Om lekker hagelslag in mijn yoghurt te doen! :P

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 21-02-2012 20:16

Euh .... ik kan zo meteen niet een vreemde gewoonte bedenken die ik zou kunnen hebben ... al zal ik er vast ook wel hebben hoor !

@white wings ... ik kan nu en dan ook wel eens midden in de nacht opstaan als ik niet kan slapen ... maar dan ga ik niet eten (gelukkig maar, haha !) ... dan installeer ik me hier effe op de bank met een boek ... en als ik daarna weer terug naar bed ga ... dan lukt het meestal wel om te kunnen slapen ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 29-02-2012 20:31

ga nooit ergens heen, dus ook niet naar mijn klaslokaal, met een doos papieren zakdoekjes... zonder zakdoekjes voel ik me compleet hulpeloos...
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 01-03-2012 09:23

[color=orange][i]
Hihi..Mereltje..jah da's ook een behoorlijk vreemde :cry:
Het interresante eraan is: Heb je ooit onderzocht waar die aparte gewoonte vandaan komt..? :shock:


Ik wil ook altijd graag een zakdoekje in mijn tas of jaszak hebben..maar het is niet zo extreem dat ik in 'paniek' raak als ik het niet heb.

Bij mij is het gekomen toen we met het gezin..-in de dagen dat ik nog braaf getrouwd was-..een dagje naar de Efteling waren geweest en we op de terugweg pech kregen met de auto.
Van de stress moesten ik en de kids alledrie ineens acuut onze darmen legen, maar er was nergens een wc te bekennen natuurlijk.
Dus het werd een dropping in de natuur en was ik uiteindelijk zo vindingrijk :-) om met blaadjes van de bomen onze billetjes af te vegen :razz:
Maar sinsdien heb ik dus altijd iets van een papieren zakdoekje bij me..voor als ik ergens naar de wc moet en er is geen toiletpapier bijv. :?:

[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 01-03-2012 11:41

Haha die whitewings! Ze moeten met jou een proggie maken.....Solutions made by whitewhings......

Maar idd, best moeilijk om iets te bedenken hoor, althans......over me zelf. Weet er over isis genoeg...... :!:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 01-03-2012 11:49

[color=orange][i]JAh hahah..over Rommy kan ik ook hele waslijsten schrijven.. :P

Neye Bubs..dit gaat over een beetje zelfinzicht.. :-)

Het lastige is natuurlijk alleen..dat je gewend bent aan jezelf.. :roll: ..je weet niet beter :razz: dus of iets 'vreemd' is.. wordt je vaak pas duidelijk als je merkt dat niet iedereen dat in je omgeving doet.. \jl

Hou Isis de spiegel eens voor dan..! :?:
Dan kan ze hier ook eens wat neerzetten..! 8) En andersom natuurlijk..! :cool:

[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 01-03-2012 11:58

Maar ik heb helemaal geen vreemde gewoontes!! :lol: :razz: En isis mag gewoon niks belastends over mij, hier neer zetten!! :lol:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 01-03-2012 13:40

[color=violet]Weet je wat WW altijd midden in de nacht doet??? :razz: Nee ik zeg niks.......... :-)

Ik zal mijn schatje even voor zijn; ik neem dus al sinds jaar en dag een zakdoek mee naar bed, onder mijn kussen en af en toe ruik ik er even aan, ik word er rustig van.....en da's best nodig met zo'n vrouw!!
Agnes deelt mij dus in bed met een zakdoek :roll:
Ben ik het ding kwijt, dan gaan alle alarmbellen rinkelen; licht aan, bed overhoop want die zakdoek moet terecht :neutral:

Ik kan er niets aan doen, zit in de genen, mijn oma had en moeder heeft er ook altijd 1 onder haar kussen! :cry: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 01-03-2012 16:29

[quote="Rommy"][color=violet]Weet je wat WW altijd midden in de nacht doet??? :razz: Nee ik zeg niks.......... :-)

Ik zal mijn schatje even voor zijn; ik neem dus al sinds jaar en dag een zakdoek mee naar bed, onder mijn kussen en af en toe ruik ik er even aan, ik word er rustig van.....en da's best nodig met zo'n vrouw!!
Agnes deelt mij dus in bed met een zakdoek :roll:
Ben ik het ding kwijt, dan gaan alle alarmbellen rinkelen; licht aan, bed overhoop want die zakdoek moet terecht :neutral:

Ik kan er niets aan doen, zit in de genen, mijn oma had en moeder heeft er ook altijd 1 onder haar kussen! :cry: [/color][/quote]

En wat is daar vreemd aan dan :shock:

Doe ik ook :oops: