Vreemde gewoontes..

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 05-03-2012 13:53

@ klien: mooi geschreven blog van jou .... en ik herken er bovendien zelf ook heel wat in ...
(oef, er zijn nog meer vrouwen die worstelen met zo'n dubbel gevoel binnen in zichzelf :?: )
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 06-03-2012 10:35

Wat Mooi geschreven Klien,en die dubbelzijdigheid herken ik ook wel in mijzelf.
Ik kan ook heel geinteresseerd raken in iets,en het daarna na een poos weer laten voor wat het is.

Meestal pik ik het dan nooit meer op.
Ik wil dan altijd wel graag verdiepen of verbreden(Tekenen.schilderen,dichten,schrijven),maar dan gaat mijn interesse weer naar iets anders,ik heb een brede interesse in allerlei onderwerpen,en weet overal wel iets van maar het blijft dan vrij oppervlakkig,vind ik zelf.
Ik ben ook heel punctueel en wil graag zelf de beheersing hebben over hoe dingen gaan,wat natuurlijk nooit lukt.

Ik geloof dat ik als tic heb,op een afspraak altijd minsens een half uur te vroeg komen,dat is ook het perfectionisme in mij.
Ik heb een hekel aan haasten en te laat komen.
Dan zit je ergens op een treinstation of vliegveld,maar het geeft mij het valse gevoel de controle te hebben.
Inmiddels heb ik dat maar weer eens ervaren,ik kan het dan wel beredeneren ,maar toch..
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock