Van harte beterschap voor ....

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 28-08-2012 21:23

[color=violet]Pfffff Majo, het zit jou ook niet mee!!

[/color]
[url=http://postimage.org/image/8p3z00qxl/][img]http://s12.postimage.org/8p3z00qxl/Beterschap2.jpg[/img][/url]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 28-08-2012 21:37

Jeetje dat is ook wat :(
Wat heb je gedaan Majo????
Hoop dat je snel weer naar huis mag,en dat de pijn minder is geworden als hij weer in de kom zit,tjonge!

@ Bub,jou zit het ook niet mee he,tis niet niks een hernia,hoop dat jij ook snel opknapt!
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 29-08-2012 00:06

Best wel schrikken MaJo ... dit bericht mbt je heup ...
Ik hoop voor jou dat de pijn snel mag minderen ... en dat het verder snel weer beter mag gaan met je ... Sterkte en een dikke knuffel voor jou :mad:

[url=http://postimage.org/image/7jj2pd4xj/][img]http://s7.postimage.org/7jj2pd4xj/beterschap.jpg[/img][/url]
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 29-08-2012 09:59

Sterkte Majo !!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 29-08-2012 10:38

[color=orange][i] :( Jemigg Majo.,.hoe krijg je dat nu voor elkaar..! Oeff da's schrikken..!
Hoop dat je gauw weer op de been bent en dan niet meer stunten hè :?
:-P [/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 29-08-2012 19:31

dank je wel dametjes, ben weer thuis na nachtje ziekenhuis. Was wel schrikken inderdaad hoor.....ik ging aqua-walken wat ik wel vaker doe met een buuv...normaal ga ik alleen maar nu met haar omdat ze nog vrij was.....wij goed meegedaan en op naar hokje om aan te kleden, sta ik me af te drogen, schiet zo opeens gewoon die heup eruit! ik schrok me gek en helse pijn en kon ook niet meer op dat been staan van de pijn en ook was been stuk korten enzo..maar stond nog bloot dus gauw wat aangefriemeld aan bovenkant en om hulp geroepen..toen heeft buuv iemand van zwembad gehaald en ik stond daar en kon niks en voelde me bijna van stokje afgaan van de pijn...dus hebben ze een stoel half aangeschoven aan hokje zodat ik daar soort van schuin in kon hangen....en die pijn..ambulance duurde even dus zij op me inpraten en water geven enzo.....toen nog op de brancard was ook nog heel gedoe hoor....in de ambulance kon ik weer wat normaal liggen met kussens eronder en kreeg ik al lekker infuusje met morfine.....naar eerste hulp en daar weer veel gedoe met heen en weer en foto's maken en weer terug..ja hoor hij was er helemaal uit....nog meer morfine en trad een team van 4 personen aan om de heup er weer in te trekken...gelukkig heb ik toen dormicum gekregen en heb ik meeste van vergeten want dat schijnt niet erg leuk te zijn...nog meer morfine....en toen werd ik weggereden, wat tijd kwijt geraakt ook..mijn buuv ondertussen mijn zoon en haar kids opgehaald en ook naar ziekenhuis gekomen....moest nachtje blijven, mocht niet lopen en uit bed dus fijn op de po in bed...maar had niks bij me, nog geen onderbroek echt heel fijn wel haha. En mijn mobiel was half leeg dus kon ik niet veel smsen ook....nou de pijn was wel gelukkig stuk minder toen heup weer in de kom zat...maar ik ben nu wel bang..moet 6 weken heel erg oppassen omdat de banden nu zijn uitgerekt en dus mag ik niet bukken en kan niet bij voeten en grond enzo en moet hoog zitten en nog meer van dat soort zaken...maar ja dat is best lastig in je huis...vrijdag komt fysio nog hier thuis om samen even wat te oefenen en hopelijk gaat het nooit meer gebeuren..maar schijn meer risico te lopen omdat ik nu al 2 operaties aan die heup gehad heb, 1 vanaf achterkant en 1 vanaf voorkant en dus is er meer beschadigd zeg maar....

nou dametjes heel erg bedankt hoor!!!!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 29-08-2012 20:02

Nou heel erg bedankt hoor,nee jij bedankt.
Ik heb wel eens op tv gezien wat het is als je arm uit de kom schiet,en bij jou dus je heup. :(
Wat moet je verschrikkelijk veel pijn gehad hebben. 8-)
Wat een paniek lijkt me!
Ik had al zon idee dat het was gebeurd bij het aqua walken omdat je me daarover een paar uur ervoor over schreef.
Nou meid,ik hoop dat het je niet weer overkomt,en die eff heel rustig,ik denk dat je ook niet anders kunt, :-x
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 29-08-2012 23:50

[color=orange][i]

Aaiiii Majo..vreselijk..! En dan sta je daar in je nakie..pff!
Je zoekt het wel uit zeg..

Kan me voorstellen dat je bang bent dat het zo weer kan gebeuren..
Maar niet aan denken..en goed je rust nemen en je oefeningen doen om de boel weer te verstevigen..

Beterschapskuffel...! :mad:

[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 31-08-2012 19:20

Ja majo, daar sta je dan......in je blootje...... Zijn er toen geen foto's gemaakt voor het buurtblad??? :shock: Maar idd, wat zal je geschrokken zijn en wat zal het pijn gedaan hebben! En nu weer dat vertrouwen terug krijgen in die heup.....

Hoop dat je je snel wat fitter voelt, meid! :mad:

Gast

Bericht door Gast » 01-09-2012 08:43

inderdaad, dat is eigenlijk dat je ergste nachtmerrie uitkomt zeg maar.....gelukkig ben ik ook een hoop kwijt door de medicijnen .....ben gisteren een bloemetje gaan brengen aan dat meisje van het zwembad die me geholpen heeft, was zo aardig voor me....nog even praatje gemaakt daar....als ik weer mag aquawalken kan ik daar eventueel in een andere kamer omkleden enzo.....maar moet ik nu nog niet aan denken haha!

verder is fysio aan huis geweest om even mijn thuis-situatie te bekijken....en waar ik al bang voor was...mag dus gewoon vrijwel niks, kan nergens bij, mag niks bukken, niks pakken beneden mijn knie zeg maar, niet bij voeten enzo, niet meer dan 90 graden buigen, liever nog minder, mag maar op 1 hoge stoel zitten, mag niet draaien met lichaam, wc's eigenlijk te laag, douchen alleen de bovenkant...enz.enz.....word ik niet blij van, voel me echt een gevangene ..je bent ook grootste deel van de dag thuis, heb wel zo'n handje maar toch...maar goed, gewoon 6 weken in ieder geval dit en dan zien we wel weer...

@ Bubbels; ook weer beterschap hopelijk gaat het beter met je hernia :evil:

allemaal fijn weekend :evil:

Terug naar “Gezondheid”