Van harte beterschap voor ....

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 18-08-2012 01:35

Hoi bubs. Had je al beterschap gewenst onder een ander topic.
Ik lees dat het redelijk gegaan is. Dat is fijn. Heb je al roze olifanten gezien met die morfinepomp :razz:
Laat je lekker verwennen door Isis.
Sterkte :evil:

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 18-08-2012 02:27

Goed om dat van je te horen Bubs!!! :evil: De komst van je meisje zal je nog beter en sneller op doen knappen :cry: Heel veel sterkte voor de komende tijd! Denk maar zo dat het spannendste deel overwonnen is en nu op naar de revalidatie en een heel nieuw leven!!! :cry: Sterkte en heel veel succes joh! :-P Wij kennen je straks heel niet terug! :evil:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 18-08-2012 07:44

[color=orange][i]
HEy Bubs..wat een verrassing jou hier alweer te zien.. :evil:
Fijn dat Isis morgen komt..! :mad: Nu kan ze je nog even zien in je ouwe vertrouwde gedaante..want vanaf nu zal je er elke keer anders uitzien als ze komt.. :shock:
Laat staan hoe onherkenbaar je bent tegen de tijd dat wij je weer eens zien.. :(

[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-08-2012 09:40

Zo snel je al weer te lezen, wat snel al, doe maar even rustig aan hoor,en laat Isis je maar in de watten leggen. :-P
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 19-08-2012 10:56

hey bubs, hoe gaat het nu, lig je nog in het ziekenhuis.
je heb net de operatie gehad toch, of heb ik de datum verkeerd gelezen.

Ben je al thuis met dit warme weer of nog in ziekenhuis lekker in de airco.
Of ben je zon aanbidster hihi dan mis je wel de laatste hete zonnen stralen dit jaar denk.

Hoop dat je snel opknapt kunnen we samen de 4daagse gaan lopen hihihi :evil: :shock:

laat je lekker verwennen en mag je snel beter worden.

groetjes ikke :-P :-P
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 19-08-2012 13:37

Hee Bub, hoe gaat het? Ben heel benieuwd!
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 19-08-2012 14:24

alles goed gegaan lees ik; super Bubs, wanneer mag je nu weer naar huis??

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 19-08-2012 21:56

Nou even wat info ... bubbels mag morgen naar huis ...
Gisteren kreeg ze alleen maar soepjes ... en water ... Vandaag heeft ze voor het eerst mogen eten ... 't is te zeggen ... ze mocht een paar hapjes yoghurt hebben ... en blijkbaar heeft ze vanavond al broccoli gekregen met nog iets erbij (alles in puree vorm).
Momenteel heeft ze nog wat last van haar buik ... die redelijk opgezet is ... en haar darmen voelen ook nog wat raar en zo ... daarnaast is ze tussendoor ook nog flink moe ... maar hopelijk zal dit met de dag beter worden ... Kost natuurlijk ook allemaal tijd ... na zo'n operatie ...


En deze is voor jou ... bubbels ....

[url=http://postimage.org/image/6w3px3c2f/][img]http://s15.postimage.org/6w3px3c2f/beterschap1.jpg[/img][/url]
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 19-08-2012 22:05

Bub Wat fijn voor je dat je al naar huis mag.
Hopenlijk zakt de pijn ook snel en gaat het snel de goede kant uit.

Isis Wat fijn dat je ons op de hoogte houdt. Voor Jou moet het ook niet makkelijk!
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-08-2012 11:48

Goedendag dames!

Leuk om hier terug te komen en dan dit alles te lezen!Doet een mens best goed hoor!

Ben gisteren dus thuis gekomen. De buikpijn valt nu erg mee. Zo af en toe nog lekkere krampen vanwege het lucht wat er nog uit moet. Ik heb jammergenoeg, meer pijn aan mijn rug/heup dan aan mijn wonden. Daar had ik al flink last van toen ik het zkh in ging en ik had gehoopt.......dat dat weg zou zijn, maar niet dus. Vrijdag naar de dokter er voor.

Maar goed, operatie viel dus best mee. Nu zit ik nog op 2 weken vloeibaar eten. Dus ik mag alles als het maar gepureerd is. Tis nu nog ff aan leren voelen wat genoeg voor mij is. Ik denk dat ik dat nu wel begin te voelen. Mijn maagje begint dan wat te krampen en dan hou ik op met eten.

Hhaha en die hoeveelheden zijn een lachtertje he! Ik eet met een koffie-lepel. Elk hapje nog flink kauwen. Moet ook echt op de tijd letten en dat ik dus na 2 uur weer wat ga eten.

Ik hoop dat ze vrijdag kunnen vertellen wat er aan de hand is met mijn heup/rug want dan kan ik me veel beter gaan bewegen. Nu doet alles erg veel pijn.

Zo, dat was het bericht......en ik wens jullie een fijne dag!

Terug naar “Gezondheid”