Van harte beterschap voor ....

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 21-08-2012 13:53

Fijn om je zó snel weer terug te zien,Bub!!
We kunnen ook niet zonder Jou ;)) (en Isis vanzelfsprekend)
Ja, een geïnteresseerd berichtje doet iedereen goed.
Bub ik hoop dat je rug en heuppijn eveneens snel weg zijn.
En je intens kunt genieten van ieder koffielepeltje, al kauwend naar een gebalanceerd gelukkig leven!!

Geluk zit hem voor mij in kleine dingen. Zó heb ik net uit mijn raam gehangen, -niet letterlijk natuurlijk - heerlijk voor me uit gestaard en mijmerend gehangen ;))zonder ergens aan te denken, de omgeving in me opnemend. En voelde weer dat gevoel als jong kind starend niks doen. Heerlijk gevoel van rust kwam er over me heen.
Bub ik zou zeggen geniet ze van de kleine dingen naast de andere dingen die er ook gewoon zijn.
Bub warme hug van mij en sterkte de komende tijd.

Ps het mobiel maakte er warme juf van :p, dat zal ik Jou en Isis niet aandoen om te laten staan.;)) moest er wel hartelijk om lachen , Wat een apparaat al niet kan! :p
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 21-08-2012 13:55

Goh, de knipoog wordt een icoontje. Dat wist ik niet! Knipoog.;)))
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 21-08-2012 16:01

Fijn dat je zo snel weer op de been bent. Hoe gaat het nu met de pijn en de wonden? En mag je alweer normaal eten?
Ben benieuwd hoe het resultaat er uit gaat zien. Foto? :-)

En eh, beterschap van mij ook hè :-P

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 21-08-2012 17:17

nou fijn dat je weer heelhuids thuis bent gekomen Babs, hoop dat het allemaal lukt met het eten met een koffielepeltje, wel apart hoor!!
Maar ja, zal wel wennen op den duur :-) sterkte meid!!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 21-08-2012 18:42

Das vast fijn pasta eten met een koffie lepeltje :shock:

Welkom terug zal ik maar zeggen,en hopelijk ben je straks ook van je pijn in je rug en heup verlost.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Carly
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-02-2012 22:03

Bericht door Carly » 21-08-2012 20:45

Fijn Bubs dat alles goed is gegaan..en zou de pijn ms kunnen zijn van het gas dat ze inbgrengen? weet niet of ze dat gedaan hebben hoor.......maar weet dat men flink last/pijn van kan hebben en verdwijnt langzaam.

Iedergeval met een koffielepeltje eten, lijkt dan net alsof je langgg aan het eten bent he!

Nou ben benieuwd als we je weer gaan zien! toi toi toi verder
all that we are, is the result of what we thought

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 22-08-2012 12:34

haha, ik moet ook zeggen.......tis ook meer dan genoeg hoor, dat lepeltje eten.
Ben net terug van de fysio, want vannacht had ik er ineens erg veel last van en het heeft schijnbaar te maken met de spieren in mijn bilpartij......Tja.......en die heb ik zat....... Dus ze heeft me flink veel pijn gedaan en wilt me graag weer terug zien. Ik was al blij om te horen dat het geen hernia was.

Verder gaat het prima hoor.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 27-08-2012 21:44

Bubbels, sterkte en een voorspoedig herstel

Gast

Bericht door Gast » 28-08-2012 08:39

[color=cyan]@ BUB fijn dat je buik snel opknapt en dat je al lekker aan het afvallen bent en balen van je heup/been/hernia en hopelijk is daar ook wat aan te doen weer.....was dat nu al voor je operatie of is dat er tijdens ingeschoten dan of zoiets????
BETERSCHAP!! [/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 28-08-2012 15:50

Ja, ik heb dus al lange tijd last van die pijn in mijn heup/rug maar ja, nooit aan gedacht dat het dus een hernia was......pijn was ook gewoon uit te houden. Maar ja, na de operatie ben ik er gewoon dwars door heen geknald en nu zit ik ff met de brokken.

Maar goed, in het weekend kon ik echt geen 2-3 minuten staan op dat been en nu lukt dat al wat langer, heb ik het gevoel. Dus ook daar is progressie in!

En met mijn buik gaat het prima! Niks geen honger! Moet echt op de klok kijken om er aan te denken dat ik ff wat moet eten.

Net een pruim en wat ananas op en ik zit nu ook echt vol. :razz: