opgeblazen buik

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2012 16:08

maar is het al verholpen dan inmiddels of nog niet???

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 15-12-2012 09:23

[color=orange][i]
Dat wel Majo..maar het blijkt een zwakke plek te zijn.. Zal ook wel te maken hebben met mijn rugwervels die nogal een inzakken/verschuiven.
Het is een terugkerend iets dus..maar ik raak er niet meer van in paniek, omdat ik nu weet dat het niets ernstigs is.

Hoe is het inmiddels met jouw lijfelijke ongemakkelijkheden..?

[/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 16-12-2012 16:36

het was bar en boos..best veel pijn en ook beperkingen...ben naar huisarts geweest en heb nu doorverwijzing naar de reumatoloog voor nader onderzoek, dus moet wachten op afspraak. Maar heb ook medicijn Arthrotec gekregen en slik ik nu 2 dagen en ik moet zeggen, dan heb ik minder pijn en kan beter bewegen en dus wat meer doen ook dus dat gaat eigenlijk goed nu. Er zit wel Diclofenac in waar ik eigenlijk met mijn darmen niet zo goed tegen kan (colitis) maar tot nu toe gaat het goed dus wil wel volhouden als het kan. :evil:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 17-12-2012 12:25

[color=orange][i]

Jij bent er ook nog niet als ik het zo lees Majo.. :shock:
Maar je geeft de moed niet op en blijft vrolijk tussen de moeite door..en dat siert je..! :-P

[/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 17-12-2012 15:53

lief dat je dat zegt WW maar niets is minder waar...voel me vaak 94 terwijl ik 54 ben...je wilt nog vanalles maar loopt dan steeds tegen die beperkingen aan en daar word ik soms best down/boos/niet zo vrolijk van hoor...maar tussendoor klaar ik dan wel weer op :cry:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 17-12-2012 18:19

[color=violet]Mag best Majo, ik moest weer denken aan "Dat flink zijn meer gewaardeerd wordt dan wanneer je het niet ziet zitten" waar wij het lang geleden over hadden!

Logisch dat je die andere gevoelens ook hebt....... :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 18-12-2012 11:52

[color=orange][i]

Jahoor Majo..ben ik het helemaal mee eens..
En het gevoel in een lijf van 80 te zitten ken ik ook helemaal, maar ik moet zeggen dat het inmiddels al zo lang is dat ik al bijna niet meer anders weet..en daarnaast heb ik ook nog ergere tijden gekend..dus dan kan je toch waarderen wat je nog/weer wel kan.

Maar donkere wolken zijn er nou eenmaal ook..net als de blauwe lucht er tussendoor.
Zolang je beiden kan blijven zien..kan je de moed erin houden.

[/i][/color]