Strijd tegen de kilootjes ...

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 25-06-2013 10:05

Knap hoor!! :evil:
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 28-08-2013 22:16

Ik ben sinds 2 weken bezig om te joggen. Ik ren met Evy........ Is een belgische mevrouw die zachtjes in mijn oren loopt te schreeuwen dat ik NOG een minuutje moet volhouden!

Haha maar ff sereneus..........tis echt leuk! Je begint gewoon met 1 minuutje wandelen en dan 1 minuutje hardlopen........en dat gaan er steeds meer worden. Ik heb er erg veel schik in. Een tip voor de mensen hier......

[url]http://begin2run.nl/keep-running/[/url]

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 28-08-2013 23:33

[color=orange][i]

Soort interval-training Bubbels..? Schijnt beter te zijn dan konstant een bepaald tempo..
Even wat rustiger..weer even versnellen.. enz.
Jij bent echt goed bezig..! Je hebt een hele andere leefwijze gecreeerd inmiddels..!
[url=http://www.animaatjes.nl/smileys/][img]http://www.animaatjes.nl/smileys/smiley ... -66050.gif[/img][/url]

Meer bewegen is zeker iets wat ik zou moeten gaan doen..maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf er nog maar niet toe kan aanzetten.. :-|

Alle begin is moeilijk zeggen ze.. en dat is nog mijn probleem..
Vaak als je eenmaal bezig bent ..gaat het wel..maar om te beginnen hè.. 8-)


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 29-08-2013 19:59

haha idd, die stap die je dan moet zetten........geen excuses meer maar gewoon doen! Tja.....die stap heb ik ook nooit vaak gezet maar nu wel. En weet je......ik voel me nu ook gewoon veel fiefer. Het geeft je energie als je die les weer uit hebt kunnen lopen!

En het is echt makkelijk om daar mee te beginnen hoor. Les 1 is 1 minuut wandelen.....1 minuut joggen......en zo gaat dat om en om....

En zij zegt ook steeds.........gaat niet om de snelheid maar om het feit dat je het moet volhouden!

Ik moet zeggen, ik gebruik haar ook vaak gewoon bij het wandelen. Tis gewoon lekker om wat muziek te horen en te weten hoelang je bezig bent.

En die zin..........tja......die moet JIJ maken! hahaha maar ik weet hoe lastig het is!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 18-09-2013 22:59

Ik ben nu bij-na (op 3 ons na ;)) 50 kilo kwijt en dat is zooooo heerlijk. Het enige jammere nu is dat mijn galblaas eruit moet, over een week of 6 tot 8 mag ik nog een keer onder het mes dus. De derde keer sinds februari, ik ben dat ge=ziekenhuis eigenlijk best wel een beetje zat. Maar goed, de pijn tijdens galsteenaavnallen is heftig en de pijn ertussen is wel draaglijk maar aldoor aanwezig. En daar wil ik gewoon vanaf. Niks aan te doen dus, met de feestdagen zal ik me moeten laten vertroetelen (oh wat erg ;)).
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 19-09-2013 00:15

[color=orange][i]Wow..50 kilo lichter..! :( Dat is een hele last minder..! Dan kan je nu vast veel beter vlinderen..! :evil:

Zo vaak in korte tijd het ziekenhuis in is niet echt leuk.. en zoveel keer onder narcose schijnt ook niet echt goed te zijn...maarjah wat moet dat moet..
Pijn is ook niet fijn..! Sterkte hoor..! :-P

[/i][/color]

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 19-09-2013 06:41

Wouw Vlinder, echt goed zeg van je dat je zoveel kwijt bent.
Wat zal jij je lekerderder in je lichaam voelen.


Ach die operatie van je blaas stel niks voor.
Ik heb dat ding ook niet meer, maar via een kijk operatie is ie verwijderd.
1 nadeel: ik slaap op mijn buik, en dat ging toen een poos niet.

Maar heel veel succes!!!
en sterkte met de operatie!!!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 19-09-2013 09:18

Ik voel me inderdaad een ander mens. Maar wel eentje met buikpijn ;). Ik wil helemaal niet meer geopereerd maar die pijn is ook niet echt prettig. Ik lig er niet krom van maar het zeurt, na een aanval 2 weken geleden, behoorlijk. Doodmoe word ik er van en de huisarts en chirurg waren het roerend met elkaar eens dattie er uit moet.

En ik ben ook een buikslaper, kon dus dit jaar al 2 keer een poosje niet. dat heb ik ook overleefd ;). Het is idd de narcose waar ik het meest tegenop zie. Vorige keer (blindedarm in juni) ben ik erg misselijk geweest. Maar ja, nu weer wat kilo's lichter, schijnt ook te schelen in narcose ;). Ik zal het allemaal wel merken...
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 19-09-2013 14:58

[color=violet]Zit je inderdaad niet op te wachten Vlindertje. :smile:

Ik ben het ding ook kwijt, stelt op papier geen reet voor maar ik scheet in mijn broek, blijft toch een operatie en het is een kwestie van vertrouwen en jezelf overgeven, niet mijn sterkste kant 8-)


Resultaat mag er zijn, heerlijk voor je Vlinder 50 kilo, da's een heel mens :( [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-09-2013 17:38

Mooi hoor, vlinder! Je zal je idd wel anders voelen nu! En die galblaas.......tja.....een nadeeltje van de gb he...... Ik heb ook een aanval gehad en daarna was het gelukkig over......en zo lang ik verder geen aanval krijg, hoeft er ook niks uit, zei de dokter.

Ik zag vandaag een vrouw die ook een gb had gehad. Zij begon haar avontuur met een gewicht van 156 kg. Dat is bijna 2 jaar geleden en zij heeft deze mogelijkheid niet goed benut.......ze is dus weer aan het aankomen. Zij was miss 35 kg kwijt en nu doet ze gewoon weer al het verkeerde. Nou ja....dat heeft ze gewoon altijd gewoon gedaan. Mensen denken soms dat het helemaal vanzelf gaat maar je kan echt gewoon dik gaan worden hoor. Verkeerde keuzes zijn gewoon verkeerde keuzes.......of je nu een klein maagje heb of niet.

Ik merk ook wel dat de verleiding soms best op de loer ligt. Vooral omdat ik gewoon alles kan hebben alleen in mindere mate. Maar ik ben het me ook goed bewust en daar reageer ik dan weer op. Ik gun me zelf echt wel soms lekkere dingen.......maar altijd zeer met mate.