Strijd tegen de kilootjes ...

Plaats reactie
lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 21-02-2014 10:42

Vlindertje

Geweldig mooie foto

Ik me and myself!!

Geniet ze
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-02-2014 18:29

haha ik herken het hoor, vlinder. Leuk om altijd weer die oude foto's er naast te hebben. Ik kan ook nog steeds kijken naar me zelf in een hoge spiegel....

Morgen ga ik squashen met wat gelijkgestemde dames en dus stond ik hier wat sportbroeken te passen en dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik.......jeetje wilma......gewone benen..... :(

En reken maar vlinder, dat het een hele tijd gaat duren voordat we er echt aan gewend zijn dat wij het echt zijn in die spiegel.


En goed hoor, Lotus! Tis idd leuk om te merken dat je steeds wat verder komt he?

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 21-02-2014 20:33

Leuk en gelijkertijd bijzonder zoals jullie het beschrijven!

Hardlopen steeds een stuk verder is leuk bubs vooral als je me ziet lopen met mijn lab naast me haar net zo loop te motiveren als mezelf allebei liggend en hijgend. Ritmisch roepend ' kom' 'naast' ' goed zo!' Met de muziek en gesproken stem in mijn oor, me afvragend wie ik meer aan het motiveren: de hond of mezelf haha ...maar wel leuk om te doen!!!!
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 22-02-2014 19:51

ohhhh......je mag niet hijgen........stoute meid! haha. Evy vraagt soms.....awel, kan u gewoon praten tijdens het hardlopen? Want u mag niet hijgen want dan gaat u te hard" En dan liep ik dus tegen me zelf te praten, hardop......."Je gaat goed hoor, wilma.....en je hijgt niet echt......gewoon doorgaan hoor....."

Ach, beetje gek mag je best zijn.

Terug naar “Gezondheid”