up date

Plaats reactie
BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

up date

Bericht door BeeCee » 03-10-2012 12:12

Na een lange drukke zomer weer terug op het net.
mijn fysiotherapeut is heel tevreden. Ik mag nu met een gewone stok lopen ipv 1 of 2 krukken. Helaas is mn ene been wel wat langer geworden. Ik probeer nu een hielstukje in mn ene schoen.
Alleen lastig in de zomer, die ik het liefst op flip-flops of blote voeten doorbreng.
Het lopen op vacantie ging ook best wel. Ik kom nu dus gelukkig verder dan de hoek van de straat. Heb heel rustig aan een paar maal een paar kilometer overbrugd. Wel gaan zitten op elk bankje dat ik tegenkwam natuurlijk.
Ik ga binnenkort de Ikea-test doen. Als ik een rondje Ikea haal zonder me daarna helemaal ingestort te voelen, heb ik weer een stapje op de ladder gezet.
Ik denk dat ik volgend jaar mogelijk ook mn knie moet laten doen. Die speelt erg op, en er zit veel vocht in. Vroeger toen ik er een paar maal aan geopereerd ben, kon je zoo'n gewricht nog niet goed vervangen.
Oh ja, zo'n titanium heup heeft een nadeel: je zet alle metaaldetectie-poortje op het vliegveld aan het gillen. En dan moet je telkens weer onder de handscanner. Dat kost tijd en je staat natuurlijk wel voor gek. Enfin, ik word liever gefouilleerd door een leuke agente........
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 03-10-2012 12:59

Nou Beecee......klinkt best wel heftig.......en ook positief dat je nu al wat mobieler bent. Tis ook niet wat he.....als je wat gaat mankeren?! Fijn te lezen dat je je vakantie goed doorgebracht hebt hoor!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 03-10-2012 14:31

Fijn BeeCee dat je weer in de lift zit....

Wat het vliegveld betreft met je titanium heup ....
Kan je dat niet al bij voorbaat melden???

Ik heb al jaren een pacemaker en ga nooit door zo'n poortje..
Meestal zoek ik de rij met de leukste fouileer-dame....en soms gebeurt dat toch grondig!!!!........ :oops:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 03-10-2012 16:50

haha suus toch! :?

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 03-10-2012 18:01

Fijn dat je hier weer bent beecee !

Jammer voor jou dat je nog sukkelt met een aantal dingen .... zoals je knie ... maar ik geloof dat het toch al aardig positief is dat je nu al mobieler geworden bent .... Hoop dat ze je na verloop van tijd ook nog met de rest kunnen helpen .... Doe rustig aan ... alles stap voor stap .... (letterlijk en figuurlijk :?: )
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 04-10-2012 20:33

@ BeeCee ik bezit ook een 2e kunstheup (maar eerste had het ook al trouwens) en nu heb ik een keramieken heup en ik ga ook altijd piepen bij de poortjes...dat meld ik altijd al en dan moet ik er toch door en word ik tot nu toe altijd handmatig gecheckt door een vrouwelijke beveiliger..kan me weinig schelen eigenlijk of mensen daar naar kijken....heb alleen 1 keer gehad dat ik achter een gordijn moest en toen moest ik ook nog mijn broek laten zakken om mijn litteken te laten zien want ze geloofden het zeker niet of zo!!
beterschap!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 05-10-2012 10:21

nou lekker dan, moet niet erger worden!!!!

Terug naar “Gezondheid”