Hoe voel jij je vandaag?

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 22-11-2012 15:36

Ik hat zo 2 Jahren Met een CVS uitkomst was een Gluten en lactat onverdragelijkheid. Ik was 4 keer opgenommen en nooit is het worden diagnosteceerd. Achteraf wiste ik dat pijn in de gefrichten en rare Onstekingen ook altijd irgens Lichte korts evan kwamen.. Later kwam erbij zware vermeidheid! Gelukkig deed ik een dag een fles Met veel panade eten en had een alergische reactie erop. Ik reageer ook nu niet altijd sterk erop soms is het Alleen dat ik zo 3 dagen later mij slecht voel. Herstel was langzaam zo en total 2 jaren.

Alimentaire allergien Zijn soms erg zwaar te diagnosteceren. Ik was ook Niet dun of deed afvallen! Als je het echt wil weten moet je stoppen met gewoon eten. Jenaer zo 2 of 3 weken Alleen patat en wortels eten. Erna beginje langzaam een por een elders Wat je wilt eten erbij te doen en kijkje enkele dagen hoe het bevalt. Ik heb meerdere vriendinnen die al aleen door Niet gluten Enten veel beter voelen. Glutenalergie verergert in Kader van hormonale Veranderingen en kan zich erg verschillen uiten als het Niet super typisch is.

Dat is mijn ervaring en ook als je en de zorg werkt Loop je vaak tegen muren als het Niet Super typisch na voren komt. -ik zeg de Allergie- !
Ben nu al 2 jaren gezond zonder kleine klachten. Wat ik Wel Ben gevoelig voor hormoneleel verandering.

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 22-11-2012 15:39

Super Dat. Het goed bevalt met de nieuwe huip! Kan mij Niet vorstellen Niet te kunnen bewegen. Sport helpt mij veel als ik Niet Lenker voel gaat het Elke keer beter naar Sporten en sweten

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 23-11-2012 16:08

[quote="alegria1"] Ben nu al 2 jaren gezond zonder kleine klachten. Wat ik Wel Ben gevoelig voor hormoneleel verandering.[/quote]

en je volgt nu een dieet?
je eet geen gluten en drinkt geen melk?
het leven heeft de kleur die je het geeft

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 23-11-2012 19:23

Ja ik een zo drei vriendinnen wij Zijn gestoppt Met Gluten eten- je stopt net zo maar, norma is Dat. Je op de begin beter voelt Dan eet je iets Gluten en je heb Niet meteen een slecht gevoel je gaat verder Met op nieuw gluten eten en je wordt op nieuw ziek: vermoeid, pijn, angstanvallen ... de klachten zijn verschrillen maar je herken een bepaald patroon( iedere heeft een eigen patroon) - je stopt op nieuw en het gaat Beter en beter. Dat herhaal je tot dat het missen van bepaald voetsel of smaak niet meer je laat vergeten hoe slecht je voelde..... . Ne ik kan een Melk zonder lactose kopen- Kost Niet veel Meer- kwark kan ik ook eten en er is jogurt etc zonder lactose tekopen. Op reis neem ik broot en wat ik Niet wil missen mee of ik vraag voraf of Zij het hebben. In Nederland Zijn veel eetlocaties waar je Gluten vrij kan eten, elders is het kijken of goed de kok Advies geven schoon pan geen gezmaakversterkers geen weet ... . Mestaal Niet lukt het bij chinesen- helaas- .
Je kan Gluten vrij Bier verkrijgen en het is lekker. Ik kan Niet goed Rode wijn drinken ( Meestaal). ... Maar dat voel je zelf.

Sinds dat ik erop let geen pijn , vermoeidheid etc. In D kan je glutenfrei bierhefe in de Apotheke kopen en zo een Vitamine Kur doen Met welke je Sneller herstelt.

Ben e ht zo opgeknapt!

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 23-11-2012 19:26

De patat wortelverhaal weet ik van een vrouw waar verdenking van alimentaire alergie nog een keer wordt overwogen en die heeft dat Met een renomeerde alergoloog zo gedaan - en Met succes- zo haar kwaad doende voetsel kunnnen uitzoeken.

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 30-06-2013 07:46

Een opgeblazen plofkip :( Heb last van maandelijkse toestanden..
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 30-06-2013 08:50

:razz: Isa gelukkig nooit last van.
Heerlijk...hoef nergens rekening mee te houden.



ik voel mij..lekker moe...lui echt een zondag dag.
Heb ut alleen koud (echt een nadeel als je zoveel bent afgevallen)

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 30-06-2013 09:16

Kanp hoor Cootje, dat je zoveel bent afgevallen :evil:

Tsja..pffft..wou dat het bij mij ook eens ophield, heb het nu wel met die maandelijkse toestanden..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 01-07-2013 10:18

[color=orange][i]
Een bloemetje voor al ons sneuerikjes :-P
[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 01-07-2013 10:28

Ik voel me prima vandaag :evil:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock