Hoe voel jij je vandaag?

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Hoe voel jij je vandaag?

Bericht door lisa » 27-09-2012 09:17

In dit topic kun je in een paar woorden kwijt hoe je je voelt.
Gewoon, hier en nu, vandaag.


Ik zit een beetje sip uit mijn raam naar een grauwe wereld te kijken. Van de week al mijn afspraken moeten afzeggen omdat ik weer eens van vakantie een infectie meenam en al wekenlang met verhoging/koorts rondloop. :smile: :!:

Nou ja. Vol goede moed aan de slag maar weer.
het leven heeft de kleur die je het geeft

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 13-10-2012 11:48

hihi
dit topic is niet erg populair!
understatement..... :shock:

doordat ik nog steeds worstel met half ziekzijn
heb ik niet veel tijd over voor fora
want ik lig meestal erg vroeg in bed
en powernap vaak ook even overdag
maar
ik geniet van de herfst!
wat hadden we afgelopen week prachtige dagen
en die kleuren, de wind
lekker uitwaaien
het leven heeft de kleur die je het geeft

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 13-10-2012 13:07

Na een paar dagen binnenshuis door koorts enz ben ik nu bijna de heel dag weer op de been....

Ga zo wat boodschappen halen....dan nog een middagdutje...en vanavond denk ik dat ik een theatervoorstelling wel weer aan kan....(ik word gehaald en gebracht, dus moet het aleen maar uitzitten...;-))

Ik ben blij dat het maar kortstondig was....In mn uppie ga ik aardig lopen piekeren, merk ik.....;-(

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 13-10-2012 16:45

Hoe ik me voel ... tja ...
De voorbije weken weer flink tegen mijn beperkingen aangelopen ... door een stevige opstoot van mijn fibro ... en door die vervelende rugpijn ... en dan baal ik daar behoorlijk van :smile:
't Is de laatste tijd op het werk ook wel ontzettend druk ... door ziekte en veelvuldige afwezigheid van mijn collega's ... waardoor ik veel alleen moet doen en ik soms niet weet waar mijn hoofd staat ...
Dus ik kom de laatste tijd ook steeds vaker doodmoe thuis ... of helemaal opgedraaid :?:
Die fibro-opstoot en die rugpijn zijn nu wel weer aan het wegzakken ... maar nu heb ik al sinds een tijdje veel last van mijn linkerhand ... ik kan er bijna niets meer mee ... alsof ze verstuikt of ontstoken is ... 'k weet het niet ... dus dat is ook heel lastig ...
Hier thuis probeer ik mijn hand dan ook zoveel mogelijk te laten rusten ... wat moeilijk is, want tenslotte heb je je handen overal bij nodig ...
Ik probeer nu o.a. ook zo weinig mogelijk (lange teksten) te typen ... dus vandaar dat ik ook wat later ben met reageren ... hier ... of in mails of zo ... want als ik teveel typ ... krijg ik extra veel pijn ...

Daarnaast komt dan nog het feit dat ik na meer dan een maand van wikken en wegen gisteren eindelijk toegestemd heb om op het werk meer uren te gaan draaien ... voorlopig tot eind december en dan kan ik beslissen of ik terug ga naar mijn 19 uurtjes of dat ik die extra uren (27 u /week of 28 en een half / week) ga blijven doen ...
Hier heb ik lang over getwijfeld ... voor- en nadelen tegen elkaar af zitten wegen ... twijfelen en piekeren ... pfff ... en nu dus toch maar even kijken hoe het zal gaan om extra uren te gaan werken ...

Dus tot hier even hoe ik me voel nu ...

Net als Lisa wel nog heel erg kunnen genieten zowel gisteren als eergisteren van fijne wandelingen in de bossen ... heel erg mooi zo in de kleurrijke herfst ! Ja dat vind ik dan weer prachtig !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 13-10-2012 17:53

Dat was toch een flinke tekst lieve Isis....;-)

Vervelend dat je zovel last heb van je linker hand.
Bij ongemakken merk je pas hoe vaak je het gebruikt.
Als het aan houdt, is het dan niet iets om er naar te laten kijken?
Wie weet, fysio o.i.d....

Je krijgt wel een drukke baan met al je uren erbij.
Ja, wikken en wegen....voor- en nadelen afwegen....
Wel fijn dat je de komende maanden kunt uitproberen of je het aan kunt of niet en dat je evt terug kunt naar je bestaande uren.

Een warme knuffel :mad:

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 14-10-2012 16:28

ben lekker lui en moe. twee dagen gasten gehad en lang en veel in de keuken gestaan. De lekkerste panna cotta ooit gemaakt. En dat nog wel met light slagroom en poeder zoetstof op stevia basis. Er zat alleen wat suiker in de crême de mûres die door de rode-vruchten-coulis zat
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 14-10-2012 19:06

Pas je op voor een burn-out Isis,en je hand...kan het rsi zijn?

En hoe ik me voel? :smile:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 15-10-2012 16:39

Vandaag: Klote
Al dagen erge pijn aan niet geopereerde heup. Angst dat ik weer moet...
en mn nieuwe foon is ook nog eens kapot. Kan gelukkig verder wordfeuden
op de ouwe van mijn man.
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 18-10-2012 17:54

nog steeds koorts
grrrrrrrrr bleh bah
al 1 1/2 maand!
het leven heeft de kleur die je het geeft

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 18-10-2012 18:17

jeetje Lisa .... dat blijft dus ook lekker lang duren ....
Veel beterschap hoor !

En BeeCee .... 'k hoop dat jij je inmiddels ook weer een beetje beter voelt ...

Ik heb de voorbije dagen veel last van extreme hoofdpijn ... maar vandaag was het nog eens zo'n prachtige herfstdag ... dus veel buiten geweest vanmiddag ... en dat heeft echt wel deugd gedaan !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.