is dit stress of zo

Plaats reactie
ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

is dit stress of zo

Bericht door ikke26 » 20-05-2012 16:16

nou mensen misschien iemand hier verstand van.

Ik droom steeds over me werk, word er gek van.
Word er natuurlijk ook steeds wakker van, is dit een stress teken of zo.

dikke zoen ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 20-05-2012 17:21

Wat voor dromen dan? Ik droom ook vaak over mijn werk maar meestal geen nare dromen. Ik moet er altijd vroeg voor uit mijn bed, dus ik ben ook altijd al bang dat ik de wekker verkeerd heb gezet.....of dat die niet af loopt.....en dus slaap ik erg onrustig.....

Ik denk dat stress meer merkbaar is dan op je werkvloer. Ben je daar onrustig, voel je je gehaast, denk je dat je het niet kan, het niet lukt......dan heb je wel last van stress, van angst....

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 20-05-2012 19:44

ja bij ons heerst grote tijds druk, wat meestal met 2 man gedaan word is nu alleen en natuurlijk de net zo lange dagen maar met meer werk druk

Ik heb wel nare dromen, dat ik onder me wagen komt of onder me lading of andere mensen aanrijd.

Dit had ik pas door vermoeidheid dat je opeens half op de vluchtstrook rijd of een voetganger bij het zebrapad niet ziet staan gelukkig stoppen hun wel optijd hihi
ja dat is wel iets dat je meeneemt.
Mijn wekker gaat meestal om 0400 uur dus dat probleem met bang om te verslapen is bekend, ga ook lekker vroeg me bedje in als dat kan natuurlijk.

groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 20-05-2012 19:56

Dat klinkt natuurlijk niet zo lekker he......dat jij je aandacht niet bij de weg kan houden door je vermoeidheid...... Misschien moet je gewoon eens langs de dokter gaan en daar je verhaal doen. Misschien is het een simpel iets wat opgelost kan worden.....

Hou hem wel tussen de lijntjes he!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 20-05-2012 21:33

Jeetje 4 uur opstaan ikke,logisch dat je op tijd naar bed gaat om uitgerust naar je werk te gaan.
En ik ben het met Bub eens,even langs de dokter met je klachten.
Je kunt best oververmoeid zijn,dan ben je ook niet meer zo scherp.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Terug naar “Gezondheid”