Waar of niet waar..?

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 23-04-2012 17:40

ik geloof dat het heel belangrijk is dat je iets met je emoties doet. Niet alleen ze uiten, maar ook ze onderzoeken: Waarom heb je bepaalde emoties? wat doet het precies met je? Wat doet het met anderen?
En wat betreft het uiten van je emoties: Vraag je eerst af via welk medium je dat doet. ALs je het bij mensen wilt doen, wacht dan op de juiste persoon, de juiste plaats en het juiste moment.
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Gast

Bericht door Gast » 24-04-2012 08:47

@ BeeCee, jazeker ik bekijk zoiets per 'geval' zeg maar, zal niet bij iedereen zelfde reageren of dingen zeggen, hangt ook weer van die persoon af en het soort relatie wat ik heb met die persoon.
Ben er nooit op uit om mensen opzettelijk te kwetsen of zo en het is altijd een afwegen van belangen.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 13-05-2012 20:58

[quote="Bubbels"]...Ik vind ook niet dat elk gevoel geanalyseerd moet worden. Dan duik je van het ene gevoel in het andere en dan ben je de weg ff kwijt want dan haal je van alles er bij die er niet toe doen.[/quote]

[color=orange][i]Ik vond hier een bijpassende illustratie van.. hoe het ene gevoel het andere weer oproept..[/i]

[img]http://i148.photobucket.com/albums/s27/dream-eyes/a.gif[/img]

[/color]
[i]Als jij je vergevensgezind voelt..voel ik me boos [/i]> Als jij je boos voelt..voel ik me beschuldigd > [i]Als jij je beschuldigd voelt..voel ik me kwalijk genomen[/i] > Als jij je kwalijk voelt genomen..voel ik me gekwetst >

> [i]Als jij je gekwetst voelt..voel ik me verdrietig [/i]> als jij je verdrietig voelt..voel ik me ongerust > [i]als jij je ongerust voelt..voel ik me onzeker [/i]> als jij je onzeker voelt..voel ik me bang >

> [i]Als jij je bang voelt..voel ik pijn[/i] > als jij pijn voelt..voel ik spijt > [i]als jij spijt voelt..voel ik me gewaardeerd [/i]> als jij je gewaardeerd voelt..voel ik me goed >

>[i] als jij je goed voelt..voel ik me liefhebbend [/i]> als jij je liefhebbend voelt..voel ik me vergevensgezind > [i]als jij je vergevend voelt..voel ik me boos [/i]> en zo gaat het maar door.. >

:shock:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 13-05-2012 22:04

:( :shock: :shock:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 13-05-2012 22:24

en dat bedoel ik dus........je zelf helemaal stuk analyseren......