Uiterlijk........

Plaats reactie
Gast

Uiterlijk........

Bericht door Gast » 19-03-2012 14:31

Vind jij je uiterlijk belangrijk? Besteed je er veel tijd/aandacht aan?

Ik vind uiterlijk erg belangrijk, niet zo in de zin van of iemand een fotomodel is of niet maar meer dat ik het leuk vind als ik zie dat andere vrouwen/ mannen het ook leuk vinden om niet zo maar wat aan te doen maar er over na te denken wat ze aan doen of aan schaffen.

Verder ben ik ook dol op make-up, vooral oog en lipspul geen dikke laag op mn gezicht want dat geeft zo'n "dicht" gevoel.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 19-03-2012 15:27

[color=violet]Ik wil vooral dat het makkelijk zit, super als het dan ook nog leuk staat natuurlijk! Make-up gebruik ik niet of nauwelijks, niet nodig! :-)

Ik heb vriendinnen/kennissen die je in de openlucht nooit zonder make-up ziet, als je die 's ochtends vroeg uit bed klopt schrik je je een hoedje! :(
Als ik altijd make-up op zou hebben moet ik ze helemaal van me afslaan :razz: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-03-2012 18:29

Ik gebruik mn hele leven al make-up hoewel het erg weinig is,een lijntje, een beetje mascara,en iets om mn kringen weg te werken.
Ook wil ik wel dat mijn haar redelijk zit,en op tijd geverfd wordt(Ik heb een hekel aan die grijze uitgroei :? )
Ook altijd oorbellen in.
Ik wil er gewoon goed uitzien,maar me ook goed voelen.
Ik volg niet de laatste mode,ben geen bloemmetjes en roesjes type.
Geef mij maar een spijkerbroek met bloes,trui,of een leuk shirt.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 20-03-2012 02:10

Uitelijk is voor mij niet belangrijk. Het is mijns inziens t innerlijk wat telt.
Heb niks met make-up. Gebruik het zelf zéér zelden of nooit en kan het bij andereren ook zelden waarderen. Vooral als het opvallend aanwezig is. Mijns inziens is make-up pas alleen maar een toevoeging als het niet opvalt. Zo ook kwa haren. Wil absoluut niks in mijn kapsel. Walg van de plakzooi die ze er bij de kapper in willen smeren en kei hard word, plakt of inzakt als je in de regen loopt... vindt dat ronduit smerig! Wil ten aller tijden gewoon lekker met mn vingers door mijn haar gaan, heerlijk door de regen lopen zonder bang te zijn, ben een puur natuur mens en voel me alleen op die manier prettig!

Gast

Bericht door Gast » 20-03-2012 10:46

Dat uiterlijk belangrijk voor mij is, sluit niet uit dat innerlijk dat niet is natuurlijk.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 20-03-2012 12:34

Ik heb er zelf niks mee. Geen make up, geen coole kleren die in de mode zijn en ik hou er ook niet van om er naar te zoeken. Mijn haren zijn kort en grijs en dat staat me juist wel leuk, vind ik.

Ik vind vrouwen met een dikke laag plamuur op hun gezicht, gewoon wat zielig. Die denken er dan mooier uit te zien dan dat ze zich voelen...... Geluk zit in je en niet in een make-up doosje, denk ik dan maar.

Ik kijk dus niet snel naar wat ze op hun gezicht hebben gesmeerd. Ik kijk wel naar wat ze aan hebben, in die zin.......of het ze leuk staat of dat het nergens op slaat.

Ik hou niet van slonzige vrouwen, beetje verzorging mag best wel. Neemt niet weg, dat als ik een slonzige vrouw leer kennen en die heel leuk blijkt te zijn, ik die ook lekker slonzig laat wezen hoor.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 20-03-2012 20:10

Tja euh .... als het om mezelf gaat .... dan vind ik dat ik kan zeggen dat ik toch niet echt een make-up typetje ben .... een simpel lijntje onder mijn ogen volstaat ... meer make-up komt er niet aan te pas ....
Wat kleding betreft probeer ik vooral dingen te dragen die ik zelf graag zie ... meestal is dat wel min of meer een beetje modegericht ... maar ik staar me zeker niet blind op de mode ... en als die mode bestaat uit kleding die ik niet leuk vind of die mij niet lekker zit, ga ik het ook echt niet dragen omdat het modebeeld dat toevallig voorschrijft !

Verder ben ik toch wel redelijk bezig met me druk te maken over mijn uitdijende figuur ... kuch kuch .... Voor sommigen onder jullie misschien belachelijk ... maar ik vind het helemaal niet prettig om die kilootjes er steeds maar bij te zien komen .... Vooral op dagen dat ik in mijn pms zit .... kan ik soms echt wel walgen van mijn eigen lijf ... ja ... dat heb ik wel ... Heel stom, maar het is zo ...

Wat anderen betreft ... maakt een uiterlijk niet zo heel veel voor me uit .... Op dat vlak ben ik wel *volwassen* geworden geloof ik :?: ... de ervaring heeft me gelukkig al lang geleerd dat hoe iemand er van de buitenkant uit ziet ... minder belangrijk is ... dan hoe iemand als persoon is .... klinkt heel cliché, maar zo is het voor mij toch echt wel !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 21-03-2012 09:38

Uiterlijk :shock: ja en nee belangrijk.

Of iemand knap is of voldoet aan de algemene eisen voor een standaard model.......nee, absoluut onbelangrijk voor mij.

Wat voor mij belangrijk is, is dat iemand goed in zijn vel zit en dat naar buiten uitstraalt, laat zien dat hij of zij de moeite waard is op welke manier dan ook.
Wat ik belangrijk vind is dat iemand er verzorgd uitziet en dat hoeft heus niet altijd modieus of schoon te zijn, maar afhankelijk van de situatie waar je iemand tegen komt.

De vrienden om me heen heb ik nooit gekozen op uiterlijk, alleen met mijn hart en ik vind ze allemaal prachtig.

Edit:
uiteraard kijk ik wel naar mensen en ook mijn hoofd draait wel om naar bepaalde types waarvan mijn hart even een sprongetje maken :razz:

In tegenstelling tot waar ik mee thuis kom, keert mijn hoofd om als ik een vrij androgyn ogend type zie, kort piekerig haar, lekker kontje, weinig borsten (als Frederique Spigt, KD Lang).
De tijd om weer op de terrasjes te zitten en mensen te kijken komt er weer aan :evil:

Terug naar “Gezondheid”