Wat zijn de verschillen tussen jou en je vriendin?

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 10-04-2012 07:48

[color=orange][i]

Er staat toch duidelijk bij dat het gaat om de OVERgevoelige mens..?

We hebben het dus niet over als iemand je inderdaad rot behandeld enz.
Maar over gewòne reakties, die rot binnen kunnen komen bij OVERgevoelige mensen.

Voel je dus niet aangesproken ladies..tenzij je natuurlijk stiekum eigenlijk zelf wel OVERgevoelig bent hihihi 8-)


By the way Sun..jij zegt veel herkenning te vinden in de tekst en haalt expliciet dat stukje tekst aan over de OVERgevoelige mens ..en ontkent later die herkenning weer.. :shock:
Komt over of je jezelf tegenspreekt..


[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-04-2012 08:27

Ach dat zou best eens kunnen hoor,ik reageer gevoelsmatig op stukjes tekst ipv op het geheel.
Stukjes waar [color=red]ik[/color] herkenning in vind.
Ook kan ik verstandelijk dan weer dingen ontkennen,maar zolang ik mezelf en mijn gevoel maar niet ontken,vind ik dat best.
Volgens mij staat in de tekst nergens iets over [color=red]over[/color] gevoeligheid ,wel een omschrijving daarvan.
De tekst gaat, zie aanhef, over gevoelig of over ongevoelig.
Dat er gradaties zijn in die twee dat lijkt mij duidelijk.
Mensen kunnen ook overgevoelig reageren als iets hun heel erg raakt of kwetst.
Zodat het hun vertrouwen schendt.
Of als je genadig of stelselmatig onderuit wordt gehaald,bekritiseerd.
Zon overreactie krijg je dan ook in boosheid.
Zoals je ook een overreactie kunt krijgen van angst en verdriet,door de dingen die je meemaakt.(post traumatisch stress syndroom bv)
Mensen kunnen ook de houding aannemen van zg nuchterheid,dat zie[color=red] ik [/color]dan weer vaak als egogedrag.
Het gaat erom dat je de ander in zijn/haar waarde laat,zeker als je van iemand houdt.
Elkaars gevoelens respecteert,ook al begrijp je ze niet.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-04-2012 09:07

P.S Er is ook wel een heel verschil tussen overgevoeligheid,en hooggevoeligheid.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 10-04-2012 09:11

[color=violet]Ik denk dat hooggevoelig wordt verward met overgevoelig!! Bovendien heb je er vast ook gradaties in.


Er is niet 1 definitie, je moet het per geval bekijken......natuurlijk reageer ik ook wel eens vanuit mijn gevoel, word ik getriggerd door wat ik zie/hoor omdat het me herrinnert aan iets pijnlijks!
Meestal weet ik dat vrij snel van mezelf en kan ik mijn excuus aanbieden en uitleggen wat er aan de hand is![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 10-04-2012 09:12

[color=violet]Dat zeg ik.....Gamma :?: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 10-04-2012 11:29

:razz: :razz: Ik moet ff lachen om jou gamma.....en over dit gevoeligheidsverhaal.....

Op het forum voor gastricbypass dames zei laatst een vrouw, dat sommige dikke dames zich zo slecht konden kleden, dat ze zo bij de gamma konden gaan werken! :(

Ik kan je vertellen........ik geloof dat er een heeeeeeleboel gevoelige dames daar zitten! Jeetje, wat vlogen ze er op! :razz:

Maar goed, ook daar is het weer he........ tis maar hoe je het op pakt. Zij bedoelde te zeggen, dat dikkere dames zich ook leuk konden kleden en niet alleen in slobber kleren hoeven te lopen........en die dames vlogen er op omdat ze ws in slobberkleren lopen en zich aangesproken voelde......

En zo zie je maar weer.....iedereen heeft een raakpunt en als die gekieteld wordt volgt er een reactie....

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-04-2012 11:51

Het is wel discriminerend voor degene die bij de Gamma werkt he Bub :?:

Net zoiets als,Waarom lopen alle lesbiennes er zo mannelijk bij? :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-04-2012 12:06

Niks mis met de meisjes van de Gamma, :evil:




[url=http://postimage.org/][img]http://s17.postimage.org/iotau0f6j/Flexa.png[/img][/url]
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 10-04-2012 12:10

Tis miss wat discriminerend naar de mevrouw bij de gamma.......maar zo zie ik het weer net niet. Ik zat voor mijn buscarrière, op de betonmixervrachtwagen. Met mijn helmpje op, met mijn werkschoenen, met mijn vieze betonkleren en ik vond het kei gaaf! Haha tis ook maar net hoe je het zelf op pakt hoor, dat soort opmerkingen.

Ik denk eerder, dat die dames zichzelf wat aangesproken voelde, omdat zij idd in die slobberkleren lopen......en dan denk ik......waarom??? Als jij je daar toch lekker in voelt.......?? Ik heb er poep aan hoor, waar ik in loop. Ik denk dat mensen zich gewoon veel te snel aangevallen voelen.

En sommige lesbo's lopen er idd mannelijk bij.......en sommige weer heel niet......so what? Ik kan moeilijk ineens hakjes gaan dragen en met mijn heupen gaan zwieren. :razz: En als mensen tegenover mij dat soort grapjes gaan lopen maken, doe ik net zo hard mee! En waarom niet? Zo ben ik nu toch eenmaal?? Ik schaam me er niet voor. Ben trots op wie en wat ik ben......... Misschien zouden meer mensen dat eens moeten wezen, dan heb je ook niet zoveel onzekerheden meer en sta je goed in de wereld.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 10-04-2012 14:14

[color=violet]"Ik kan moeilijk ineens hakjes gaan dragen en met mijn heupen gaan zwieren"

Kan je volgens mij best wel, ik zal het even voordoen:


[url=http://postimage.org/image/7dqothi93/][img]http://s7.postimage.org/7dqothi93/dans.jpg[/img][/url]


Oeps da's duidelijk voor mij ook alweer een poosje geleden!! 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Terug naar “Relaties”