Wat zijn de verschillen tussen jou en je vriendin?

Plaats reactie
WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 15-04-2012 22:21

[color=orange][i]

Met jou wil ik zelfs wel klemzitten :idea:

[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 23-04-2012 22:32

[color=violet]Zijn er hier vrouwenrelaties die samen een kind hebben? :shock:
Volgens mij niet.......stel het zou kunnen gezien je leeftijd zou je daar dan voor kiezen??

Ik zelf heb altijd gedacht dat een kind een vader en een moeder nodig heeft, niet vanwege het geven van liefde uiteraard maar vanwege het verschil tussen man en vrouw......en de identificatie die daar bij hoort!

Ik vind dan ook dat als 2 vrouwen kiezen voor een kind , het fijn zou zijn dat het kind weet wie de vader is en daar ook een soort van band mee op kan bouwen.

Hoe denken jullie daar over?[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 24-04-2012 08:45

Ik zit zelf niet in een vrouwen-relatie maar als ik bij mezelf naga dan zou ik het meest ideale vinden dat als je kind hebt samen met een vrouw, dat dat kind dan inderdaad ook gewoon zijn vader kent en daar ook een daadwerkelijke relatie mee zou hebben.
Dat je dat van tevoren ook goed afspreekt met zijn 3-en hoe dat dan zou moeten en dan in de praktijk kijken hoe of wat.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 24-04-2012 09:36

Ik vind niet dat je kan spreken over een ideale situatie........ Er zijn zoveel vrouwen die hun kinderen alleen moeten opvoeden, met zeer veel ruzie met hun ex......

Ik vind het alleen belangrijk dat de ouders (vrouw-vrouw/man-man) gewoon in goede harmonie moeten leven en hun kinderen "normaal" opvoeden, dus niet met sterke feministische gedachtes ofzo.

Het kind zal gewoon niet anders weten dan dat zij/hij, 2 mama's heeft. En het zal zien dat er ook een heleboel kinderen zijn die dat niet hebben. Dus ik vind dat het niet noodzakelijk is dat het kind contact heeft met pa. Tuurlijk zou het leuk zijn maar het is niet echt noodzakelijk, vind ik.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 24-04-2012 22:00

[quote="Rommy"][color=violet]Zijn er hier vrouwenrelaties die samen een kind hebben? :shock:
Volgens mij niet.......stel het zou kunnen gezien je leeftijd zou je daar dan voor kiezen??

Ik zelf heb altijd gedacht dat een kind een vader en een moeder nodig heeft, niet vanwege het geven van liefde uiteraard maar vanwege het verschil tussen man en vrouw......en de identificatie die daar bij hoort!

Ik vind dan ook dat als 2 vrouwen kiezen voor een kind , het fijn zou zijn dat het kind weet wie de vader is en daar ook een soort van band mee op kan bouwen.

Hoe denken jullie daar over?[/color][/quote]

[color=orange][i]Kan dit misschien niet beter onder de topic 2 vrouwen gezet worden..?[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 24-04-2012 22:14

[color=violet]Mij best, ik kwam erop omdat ik me voor kan stellen dat je partner er niets voor voelt en jij het wel zou willen, of andersom!![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 24-04-2012 22:21

[color=orange][i]

Jah dan heb je een onoverkomelijk probleem in de relatie lijkt me..als de één wel kinderen wil..en de ander niet..

Tenzij een van beide aan zichzelf voorbij gaat en zich voegt naar de ander..maar ik vraag me af of dat zich niet zou wreken op de lange duur.

Ik heb dit verschil meegemaakt in een vrouw-vrouw relatie.. en dit heeft bij ons toen bijgedragen aan de keuze om ieder onze eigen weg te gaan.
Vind ik wel zo eerlijk tov elkaar en tov het kind.

[/i][/color]

Terug naar “Relaties”