Uit de kast!

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 09-03-2012 01:42

Mooie beredenering van die gelovige vrouw! :evil: Heb ook een heel gelovige vriendin en vind het erg knap hoe zij er mee omgaat! Ze heeft een lesbische zus en dat maakt ook dat het makkelijker te accepteren is. De vriendinnenstatus van haar zus ging geleidelijk over in een relatie met die din. Ondanks dat haar vader kerkleider is. Hij er dus kwa geloof totaal niet achter stond!
Het ligt vaak ook aan de manier hoe open de mensen in het leven staan en hun vermogen te kunnen accepteren dat er relatievormen zijn waar ze zelf niet achter staan. :evil:

Helaas Claartje, jouw verhaal komt vaker voor dan dat van Rommy... Lijkt me heel moeilijk om je man zo te zien veranderen! Wel heerlijk dat je kids er zo mee om gaan! :cry:

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 09:37

Nou man en kids hebben er geen moeite mee maar ik ben zelf gewoon wat terughoudender geworden in het "outen", ik heb er gewoon geen behoefte aan, en zo wel dan zeg ik het wel maar ik denk er vaak niet eens aan. Het zijn niet zo zeer vervelende reacties maar meer dat het niet meer zo'n "hot issue" meer is. Ik word ook ouder he, haha, ms is dat m ook ;-)

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 13-03-2012 10:19

[quote="roosje"]Nou man en kids hebben er geen moeite mee maar ik ben zelf gewoon wat terughoudender geworden in het "outen", ik heb er gewoon geen behoefte aan, en zo wel dan zeg ik het wel maar ik denk er vaak niet eens aan. Het zijn niet zo zeer vervelende reacties maar meer dat het niet meer zo'n "hot issue" meer is. Ik word ook ouder he, haha, ms is dat m ook ;-)[/quote]

The same here :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 13-03-2012 10:24

Mijn man heeft geen enkel moeite met mijn bi zijn. Hij hoopt zelfs dat ik misschien ooit nog eens een vriendinnetje krijg. Verder gaat het niemand wat aan in mn familie.
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 14:58

Ik wil er nog wel even bij zeggen dat er een tijd geweest is dat ik het van de daken schreeuwde en dat familie en de meeste vrienden het wel weten maar met nieuwe mensen, als het ter sprake komt, ga ik het niet uit de weg maar meestal vergeet ik het gewoon.

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 16:10

zoals andre vna duijn zingt in zijn mooie en ontroerend eliedje ander szijn....Ik schaam me niet,maar schreeuw het ook niet vna de daken.

Visje
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-03-2012 14:21

Bericht door Visje » 13-03-2012 19:53

Bij mij weten mijn man en kids het en een nichtje van mijn man van de week ga ik het mijn best vriendin vertellen daarna aan mijn nichtjes en neef die zijn het belangrijkste in mijn leven en wil dat ze het weten
Ik merk dat ik er zelf moeite mee krijg om niks te zeggen en kan zo nu dan wel iemand gebruiken om er over te praten zou fijn zijn als ik dat met mijn beste vriendin zou kunnen doen
Als zij het weten hoef ik het alleen nog aan mijn zus te vertellen heb er twee maar heb er met een niet zo een goed contact met mijn broer heb ik helemaal geen contact meer dus die hoort het wel van zijn dochter waar ik wel goed mee om ga
Hoe het uitpakt geen idee maar kan zo niet meer verder heb soms behoeft aan een arm om me heen
Mijn ouders leven niet meer dus dat probleem heb ik niet al had ik het hun gelijk vertelt weet dat mijn moeder het wel zou begrijpen maar niet snappen of om gekeerd ze zou mijn geluk het belangrijkste vinden iets wat iederen moeder voor haar kid/kids wil
Nou dat is mijn leven dus ik hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is
denk dat het met mijn vriendin wel goed komt hebben een sterke band :evil:
visje
Never be afraid to try something new. Remember: amateurs built the ark; professionals built the Titanic

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 15-03-2012 10:13

[quote="Visje"] ik hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is
denk dat het met mijn vriendin wel goed komt hebben een sterke band [/quote]

:evil:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 15-03-2012 10:30

[color=violet]Succes Visje :evil:

Ik wou het mijn moeder besparen maar dat gelieg en gedraai als ik bij Agnes was als ze belde (wat doe je daar toch steeds, je hoort bij je gezin) ging me zo tegenstaan!! Mijn moeder heeft er veel verdriet van (gehad) maar ze kan er nu wel rustig met me over praten, doet dat perse niet met anderen......schaamt zich daar voor en dat begrijp ik, mensje is 89, het is goed zo!!

Eerlijkheid/openheid duurt het langst :-P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 15-03-2012 11:40

Ja, en die vrouw komt ook uit een hele andere tijd he. Toen bleven de vrouwen gewoon thuis en zorgde voor het natje en droogje en verder niks. Er zijn nog zat mensen die het gek vinden als een vrouw eens een nachtje weg blijft omdat ze met een vriendin wat gaat ondernemen. En dan heb ik het dus niet alleen over bi/les dames he.