Over

Plaats reactie
vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Over

Bericht door vlindertje » 04-08-2013 18:01

Ook hier maar ff vertellen, al weet bijna iedereen het al geloof ik. Vera en ik zijn na bijna 4,5 jaar uit elkaar.

Het is een lang verhaal maar het komt er op neer dat we nogal uit elkaar gegroeid zijn. Einde verhaal dus.

Ik ben opgelucht dat na een hele tijd modderen de beslissing nu is gevallen. Het grootste deel verdriet heb ik de afgelopen jaren al wel gehad.... Voel me dus eigenlijk prima...

Liefs van vlindertje
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 04-08-2013 19:32

Lieve Vlinder,ik wist het dus al via face-book,ook hier wil ik je sterkte wensen met je verwerking,Dat je aangeeft dat jeje na de breuk prima voelt en opluchting zegt dus wel iets.Ik deel daarin je gevoel en herken de opluchting.
Hoe belangrijk is het elkaar in waarde te laten,te respecteren.Maar het belangrijkst is,dat je eigenwaarde en zelfrespect kent.


Liefs Sunnie.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 05-08-2013 16:59

[color=violet]Het verbaasd mij niet Vlindertje, ik zag jou 'groeien' en je eigen beslissingen nemen in je berichten en vroeg me daarbij of je relatie stand zou houden.

Fijn dat je het gevoel hebt dat het goed is, ik hoop dat Vera ook haar weg weer gaat vinden. :-P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 05-08-2013 20:59

Wat rommy al zei........ ben het daar helemaal mee eens. Als ik eens met Isis praatte over jullie, zei ik al dat dat problemen zal gaan geven. De rollen werden wat omgedraaid in jullie relatie en dat veroorzaakt dan gewoon een onbalans. Ben "blij" te horen dat je er ook helemaal achter staat en dat je ziet dat jullie de juiste beslissing hebben genomen.

Wens jullie beiden veel plezier in het vrijgezelle leven....... :-)

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 07-08-2013 21:11

Vlindertje sterkte met de verwerking.
Hoop dat jij en Vera het een plekje kunnen geven.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 08-08-2013 08:46

[color=orange][i]

Tjah meestal hoop je dat je ongeveer tegelijk opgaat in een relatie, of dat als de een voortgang maakt de ander ook meekomt, maar soms blijken we een andere weg te gaan of een ander tempo..en dan is het het beste elkaar die eigen ruimte te gunnen..

Jouw gevoel zegt je in ieder geval dat je de goede keuze hebt gemaakt voor jezelf..

Houden jullie nog wel contact..? Of hebben jullie het helemaal afgesloten..?

[/i][/color]

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 09-08-2013 01:35

Ons contact is minimaal en niet echt aangenaam. Ik moet nog leren er niet op in te gaan.

En afgesloten, nee... Ze wilde niet meer praten en heeft de relatie per mail beëindigd. Voelt erg on-af.

En bub, ik denk dat ik maar gewoon vrijgezel blijf :). Voor het stukje "vrij" bevalt me uitstekend.

De rollen werden idd omgekeerd en daar was ik blij mee, maar Vera niet.
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-08-2013 13:12

[color=violet]Jammer Vlindertje, jullie relatie 'verdiende' in mijn ogen een ander einde :-P[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 09-08-2013 17:43

Ook al merk je dat het niet meer loopt in de relatie....Toch blijft de hoop dat het weer beter gaat worden......totdat blijkt dat dit niet meer gaat lukken....
"aanmodderen".....ja, wat herkenbaar.....
En nu bijna geen kontakt meer met elkaar.....

Jammer Vlindertje dat het niet is gelukt....
Jammer dat het kontakt nu zo moeizaam verloopt...

Besef dat jullie beiden samen niet gelukkig met elkaar zouden zijn geworden...vooral nu jij de laatste tijd zo gegroeid bent......(en...afgevallen..... :evil:.... :-) )

Ik ben blij voor je dat je je goed in je vel zit en hoop dat dit zich blijft voortzetten....
Knuffel van Suus

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 09-08-2013 20:07

Geef mij maar een hand Vlindertje want ik heb ook besloten"vrijgezel" te blijven (wat vrouwen betreft).
Jammer dat Vera niet meer open staat voor een gesprek,misschien kan dt later nog..als de gemoederen tot rust zijn gekomen.
Beter geen contact nu dan onaangenaam contact,want dat beschadigd zo.
Ik weet uit ervaring,als je groeit,of veranderd in denken en doen,dat de ander daar niet mee om kan gaan.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Terug naar “Relaties”