Geheime minnares

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 22-07-2013 23:02

Tja....Lisa.....het klinkt spannend.....
En...van jou zullen ze het ook niet verwachten...

Toen ik nog (gewoon?) getrouwd was wilde mijn man ook niet dat anderen wisten dat ik een vriendin had....
Op deze manier zijn anderen ook niet open en...blijft het gissen voor alle partijen....

Nu ik gescheiden ben en ik er veel opener over kan zijn ervaar ik dat ik ook anderen open breek met mijn verhaal....

In het voorjaar was ik met een vriendin- die ik ken van een Orpheus weekend - in Egype op een Nijlcruise.
Zij is 18 jaar jonger dan ik en mensen vroegen zich af wat wij van elkaar waren.....
Ria was er naar de anderen heel open in hoe wij elkaar hebben leren kennen en beiden waren we aan boord al snel 'uit de kast'.....
Het was heel mooi te ervaren dat anderen naar ons toe ook heel open waren....
Zo vertelde een man dat hij een paar jaar geleden gescheiden was omdat zijn vrouw lesbisch bleek te zijn.....
Een ander echtpaar had een lesbische dochter en...dat wilden zo ook graag even met ons delen.....

De reacties waren vnl positief.....Ze vonden ons 'sterke vrouwen'.... :-)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-07-2013 18:44

Ja, dat is heel herkenbaar voor mij, suus. Ik ben er ook altijd open over en ik heb eigenlijk alleen maar soorgelijke reactie mogen ontvangen. Dames die vertelden dat zij ook van dat soort gevoelens voelden........mensen met homo kinderen..... En voor een stel was het echt een soort uitkomst om er over te praten. Die zaten zo vast omdat ze het aan niemand konden vertellen of vragen dat ze het heerlijk vonden om het tegen een vreemde als mij, te vertellen.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 23-07-2013 21:35

[color=orange][i]

Toen ik nog getrouwd was met de vader van mijn kids, en mijn voorliefde voor vrouwen onderdrukte, werd er juist over gespeculeerd..!

Nu ben ik er gewoon heel open over..en is mijn ervaring ook dat als ik er zelf ontspannen in ben, de omgeving ook veel relaxter reageert.

Hihihi Lisa.. jah wie weet wat er allemaal nog schuilt achter die dichte voordeurtjes.. :roll:

[/i][/color]

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 13-08-2013 20:55

[quote="Suus"]Tja....Lisa.....het klinkt spannend.....
En...van jou zullen ze het ook niet verwachten...
[/quote]

nee, zeker niet
ik ben denk ik de laatste van wie men het verwacht...
het leven heeft de kleur die je het geeft

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 13-08-2013 21:01

[quote="Suus"] Toen ik nog (gewoon?) getrouwd was wilde mijn man ook niet dat anderen wisten dat ik een vriendin had....
Op deze manier zijn anderen ook niet open en...blijft het gissen voor alle partijen.... [/quote]

we zijn nogal geschrokken
van de negatieve reactie van iemand van wie dat helemaal niet verwacht hadden
je weet gewoon echt niet hoe mensen reageren en hoe dat het contact verandert
en
je verhuist niet zomaar eventjes als je je niet prettig meer voelt in de buurt
vanwege de manier waarop men erop reageert

stom is dat
ik zou het heel fijn vinden als ik er open over kon zijn

diegene die zo negatief reageerde
reageerde vooral heel negatief naar mijn man
vond hem maar een slappe vent
'omdat hij dat allemaal toeliet'
'hij liet over zich lopen'
'hij zou dat nooit pikken'
je wilt niet met dergelijke reacties moeten omgaan
met name niet op het werk
waar mijn man een leidinggevende functie heeft

en ik sprak laatst met de moeder van een vriendje van mijn zoon
over homosexuelen
dat dat nog helemaal niet overal geaccepteerd is
en toen zei zij
Amerikaanse die in al heel lang in Nl woont
streng christelijk
dat zij er zelf ook veel moeite mee heeft
terwijl ze inmiddels vindt dat zij dat niet zou moeten hebben
maar het was er in haar opvoeding zo met de paplepel ingegoten...
het leven heeft de kleur die je het geeft

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 14-08-2013 19:41

[color=orange][i]

Tjah..van dat soort reakties..word je vanzelf wel voorzichtiger.. :-|

[/i][/color]

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 19-11-2013 17:47

Tja ik kan er nu een beetje over mee praten en weet precies wat isa bedoelt. Ik heb dus ook een relatie/verhouding gehad met de vrouw die
Alle gevoelens in mij naar boven gebracht heeft . Alle diep weg gestopte gevoelens. Sinds mei hadden we een zeer intieme relatie. Zij is getrouwd met een vrouw en ik met een man. Het is een collega en op het werk was het erg moeilijk om onze gevoelens te verbergen. Van het een kwam het ander en al snel konden we bijna geen dag zonder elkaar. De zomer vakantie was erg moeilijk al had ik iets minder moeite hiermee gek genoeg. Vorige week is het helemaal fout gegaan. Haar vrouw heeft een Facebook bericht gekregen anoniem van een fake account. Hierin stond dus dat wij een verhouding hadden. En nu is het dus een grote bende. Plots over, ben gebroken. Ja ik snap zelf ook dat het verkeerd is maar we hebben steeds geprobeerd om er mee te stoppen, maar het voelde zo goed. Zo bijzonder. Ik werd vorige week gebeld door haar vrouw en die begon tegen me te schelden. Notabene belde ze mij op kantoor. Collega's wisten het al maar we hebben het verteld aan ze dat we "verliefd" waren en dat nu een moeilijke tijd komt. Ik ben echt gebroken, ben zo gek op haar. En nu is het van de een op de andere dag voorbij. Mijn man weet het maar hij reageert er niet op. Zegt komt wel goed. Terwijl ik hem ook heb bedrogen. Haar partner is weg en ik weet verder niet hoe of wat want heb sinds zondagavond geen contact meer gehad met haar. Collega op mijn werk zou " goh heeft je man je er niet uit gegooid" nee dat heeft hij niet. En ook mijn kids reageren eigenlijk bewonderenswaardig. Ik snap alleen niet waarom iemand nou zo'n bericht moet sturen anoniem. En daarna het Facebook account opheffen. Zo laf, zeg het recht in ons gezicht.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-11-2013 21:42

weet je fotofreak........ik lees je verhaal en dan ook je laatste alinea.....

Ik snap alleen niet waarom iemand nou zo'n bericht moet sturen anoniem. En daarna het Facebook account opheffen. Zo laf, zeg het recht in ons gezicht.

Jouw vriendin was zelf ook laf door het niet te vertellen aan der vrouw. Zij ging haar vreemd. Ik snap dat de hele boel nu daar op zijn kont ligt. Het zal je maar gebeuren dat je man/vrouw je vreemd gaat en dat je daar pas na maanden achter komt.......

Begrijp ook dat jij nu ook in onzekerheid zit en dat je verdrietig bent. Hoop dat de rust weer een beetje terug gaat keren. Zal vast zijn tijd nodig hebben...... En hoe het gaat lopen.....dat kan alle kanten op gaan.

Veel sterkte hoor.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 21-11-2013 10:35

Moeilijk allemaal fotofreak,ja een geheim is nooit veilig,zeker niet als je dat op je werk zo duidelijk liet blijken.Iemand heeft in ieder geval gevonden dat dit niet kon.Misschien komt uit die hoek wel de melding via de fake-face book,wie zal het zeggen.Soms lopen dingen zoals ze lopen,en moet je daar de consequenties van dragen.Gelukkig dat er aan jou kant enigszins begrip is van je man en kinderen,hoewel dit ook nog kan veranderen.Je vriendin is waarschijnlijk haar partner kwijt,zal in elk geval eisen nooit meer contact te hebben denk ik zo.Kortom de liefde wordt duur betaald.

Zelf heb ik zoiets als dit ook meegemaakt,en ondanks dat mijn man zon beetje hetzelfde reageerde dan de jouwe,en ik het zelf ter sprake bracht brengt het heel veel verdriet en verwarring.
Ik wens jou en je vriendin dan ook veel kracht,tijd en begrip toe,om al dit heftige in de juiste context te zien en of plaatsen.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 21-11-2013 14:41

tja
dat niet recht in het gezicht zeggen
dat heb jij toch ook niet gedaan....?

wie en waarom
ik zou je energie niet verspillen om daar je hoofd over te breken en je daar boos over te maken
je weet niet wie en ook niet vanuit welke intentie
is het jullie "een rotstreek leveren"
of niet langer kunnen aanzien dat haar vrouw "bedrogen werd"?
je weet niet wie en waarom
maar als je collega's het wel weten en je man / vrouw niet
ai
dat lijkt me voor je man / vrouw nog pijnlijker dan het al is....
en uit komt het vroeg of laat toch

ai
al die gevoelens zijn zo heftig en gaan zo diep!
heel moeilijk om goed mee om te gaan
soms denk ik wel eens
onmogelijk...

ik wens je veel sterkte en kracht fotofreak
het leven heeft de kleur die je het geeft