Geheime minnares

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 07-04-2013 18:37

Dank je Bubs..komt goed..



Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 29-04-2013 14:23

geniet ervan Isa, het leven is te kort om dat niet te doen.

xxx
Leef meer met je hart dan je hoofd!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 29-04-2013 15:16

Thanks Vonneke..
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 25-05-2013 10:13

hoi Isa,

Waarom is het geheim?
Wil je geheim houden dat je lesbisch bent?
Of is er nog een andere partner in het spel?

Morgen viert mijn vriendin, met wie ik nu ruim 4 jaar een relatie heb, haar verjaardag. Het de eerste keer dat zij mij uitnodigde en ik haar vriendinnen 'uit het gewone leven' leer kennen. De helft daarvan weet wel van onze relatie, de andere helft niet. Dus morgen ben ik 'incognito'. Dit omdat de man van mijn vriendin het nog steeds heeeeeeeeeeeeel erg moeilijk vindt. Maar hij is er morgen niet, hoewel ik hem graag zou leren kennen. Zij kent mijn man wel.

Maar het thema 'wel of niet geheim' houdt me op het moment wel bezig. Haar tweelingzus weet het niet. Dat vind ik best wel gek. Mijn broer en zus weten het wel. Maar ook ik heb het niet aan al mijn vriendinnen verteld, en ook mijn ouders weten het niet. Mijn ouders omdat ze er niet mee zouden kunnen leven. Verder heb ik het alleen verteld aan mensen die echt dicht bij staan. En verder hangen we het niet aan de grote klok. Vooral omdat ik niet wil dat mensen anders tegen mijn man en kinderen gaan aankijken, en zij er gevolgen van ondervinden. En bovendien: niemand hoeft te weten wat ik lekker vind in bed! Dat is privé.

Nou, ik ben benieuwd naar je reactie.
Groetjes,
Lisa
het leven heeft de kleur die je het geeft

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 25-05-2013 11:36

Ik heb 2,5 jaar in het geheim een relatie gehad en wat later 4 jaar "open" (met een andere vrouw dus). Ik was toen al gescheiden, zij nog niet maar iedereen wist het en ik moet zeggen dat dat me een stuk beter beviel/bevalt.

Maar mijn redenen om het toen in het geheim te houden waren voor toen goed, dus spijt heb ik er niet van...
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 25-05-2013 17:15

Ik moet zeggen dat ik alle dingen die in het geheim moeten gebeuren, jammer vind. Het lijkt me gewoon heel erg om over je relatie stiekem te moeten doen. Juist iets waar je zo blij mee bent......en dan moet je dat alsnog de kast in duwen.

Gast

Bericht door Gast » 26-05-2013 18:26

Nee bub dat is ook zo stiekem doen dat is niet de weg he. Maar dat is aan iedereen zelf wat hij of zij er mee doet. Sommige mensen houden hun relatie geheim, sommige mensen houden heel veel binnen hun relatie geheim, tja wat is wijsheid he.............

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 26-05-2013 21:43

Wat voor de 1 geheim is, is voor de ander "normaal" ofzo..

Ik heb sinds een poosje ook een vriendinnetje...bij mij uit het dorp.
Ieder mag het weten, behalve mijn ouders...gaat hun niks aan...ze zullen het niet snappen..niet begrijpen...het contact ws verbreken......
dus voor hun blijft het geheim....

Leuk weetje: vriendin kent mijn ma en pa
:razz: :razz: :razz:
Komen regelmatig bij vriendin in de winkel.
Moet haar dus wel te vriend houden

Maarrrreeee Isa...geniet van je geheime minnaar...mocht ze nog geheim zijn tenminste :shock:

Gast

Bericht door Gast » 26-05-2013 22:11

Ws niet op je laatst vraag Cootje, haha, maar iedereen moet toch lekker doen wat ze zelf wil. Geniet van je vriendin en zij van jou, dat is het allerbelangrijkste!!!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 26-05-2013 22:18

Dat vind ik ook!! Geniet ervan Cootje..Ik geniet ook van mijn lieve, mooie vrouw..Ik vind haar geweldig!!!!

Xxxxxxx
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!