Verliefdheid

Plaats reactie
Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Verliefdheid

Bericht door Isa » 19-02-2013 14:36

Vraagje..

Maar als jullie verliefd zijn..Hoe zouden jullie het dan vertellen tegen die ander, hoe zou je beginnen, zou je het uberhaupt wel zeggen??

Hier was ik even benieuwd naar..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Gast

Bericht door Gast » 19-02-2013 17:36

Ligt er aan om wie het gaat of ik het zou zeggen of niet. Als het iemand is waar je meer in stilte verliefd op bent, moet je in kunnen schatten of het zo handig is om het te zeggen.

Als het iemand is waarvan je denkt dat het wederzijds is of die veel dichterbij staat, altijd zeggen natuurlijk ;-)

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 19-02-2013 17:44

[color=violet]Mijn eerste verliefdheid op een vrouw (vriendin) was zo heftig dat ik het vrij snel heb gezegd......ook omdat ik het voor mijn gevoel verder nergens kwijt kon :smile:

Ze was niet verliefd op mij maar we hebben er in eerste instantie goed over kunnen praten, na een maand of 7 bleek zij ook verliefd op mij maar uiteindelijk werkte het niet tussen ons en dat heeft me wel de vriendschap gekost...... 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-02-2013 18:57

Ik zou er eerst eens achter willen komen of ze er wel "in" voor is.....altijd belangrijk om te weten.......en het liefst voordat je helemaal verliefd wordt.....maar goed, dat is niet altijd in de hand te houden (bij sommige dan)

Ik ben hier nogal nuchter in dus ik word niet verliefd op dames waar geen heil te behalen valt. Tuurlijk krijg ik ook de kriebels......maar als er een nee is, dan knal ik gelijk die knop om want ik vind het zonde van de tijd en energie om daar dan in te steken. Je hebt er helemaal niks aan als je je zo laat gaan in een verliefdheid die niet kan lukken omdat zij hetero is of gewoon geen interesse in je hebt.

Is die vrouw ook lesbisch en vrij.......tja.....dan gewoon lekker met elkaar om gaan en dan merk je vanzelf of er een vonk naar haar over schiet.

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 19-02-2013 19:20

Okay..thanks voor jullie reacties..tsja, het is iemand die ik eigenlijk al jaren ken..Ik weet nog niet zeker of ik er iets mee moet...ben er nog niet helemaal uit;) staat veel op het spel, en dat is nu even belangrijker, zeg maar..
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 19-02-2013 19:26

Ik zou het nooit zomaar tegen iemand zeggen .... never ! Maar 'k zou er wel proberen achter te komen of het misschien wederzijds is of niet ... en tja ... als ik het gevoel zou hebben dat het misschien zou kunnen lukken ... dan zou ik wel subtiele hints geven ... en dan maar afwachten hoe daarop gereageerd wordt ... haha ...

Isa ... als er veel op het spel staat ... zou ik er dubbel zo hard over nadenken wat je er mee zou doen ... Succes hierbij !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 02-03-2013 00:26

....ik weet niet of ik het zou zeggen...voor mezelf dan!

Heb er helaas minder goede ervaringen mee,....beide situaties verloor ik op het moment dat ik er voor uit kwam, mijn beste maatje.
Nou moet ik zeggen dat de laatste keer,...ongeveer drie jaar geleden, die vriendschap zich door veel tijd en geduld, langzaam hersteld...

Maar er zullen beslist heel veel relaties zijn waar het wel positief is geweest!!

Xx Zunneke

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 02-03-2013 10:40

Ik ben hevig verliefd geweest toen ik 34 was,en wel op de juf van mijn dochter,we hebben het beiden nooit uitgesproken.
Mijn man zei toen ik het opbiechtte dat het duidelijk wederzijds was,dat je dat tussen ons kon voelen.

Jaren later heb ik haar een brief geschreven om er eens over te praten,tussen de regels door kon je duidelijk lezen waar over het ging.
Jammer dat ze er nooit op reageerde.
Inmiddels zijn we 21 jaar verder,en krijg ik kerstkaarten ,waarop ze soms naar mij informeert en kusjes doneert.
Toen was het emotioneel onmogelijk om erover te praten,ik hoop toch dat dat ooit nog eens kan.

Als het een goede vriendin is zou ik heel voorzichtig zijn in het vertellen,en pas wanneer ik zou merken dat het wederzijds is.
Gelukkig wordt ik niet zo snel en makkelijk verliefd.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 02-03-2013 10:59

[quote="sunflower"]Ik ben hevig verliefd geweest toen ik 34 was,en wel op de juf van mijn dochter,we hebben het beiden nooit uitgesproken.
Mijn man zei toen ik het opbiechtte dat het duidelijk wederzijds was,dat je dat tussen ons kon voelen.

Jaren later heb ik haar een brief geschreven om er eens over te praten,tussen de regels door kon je duidelijk lezen waar over het ging.
Jammer dat ze er nooit op reageerde.
Inmiddels zijn we 21 jaar verder,en krijg ik kerstkaarten ,waarop ze soms naar mij informeert en kusjes doneert.
Toen was het emotioneel onmogelijk om erover te praten,ik hoop toch dat dat ooit nog eens kan.

Als het een goede vriendin is zou ik heel voorzichtig zijn in het
vertellen,en pas wanneer ik zou merken dat het wederzijds is.
Gelukkig wordt ik niet zo snel en makkelijk verliefd.[/quote]

Wauw..wat een mooi verhaal Sunflower..Ja, vandaag zie ik haar weer..ik denk niet dat het wederzijds is..het is nogal ingewikkeld..'ja..misschien ook wel, ik kan er geen hooge van krijgen..Soms ben ik bang dat zij anders tegenover mij staat dan ik haar zie..Ik zie haar vandaag ook weer even alleen, zet dan mijn maskerop, en laat niks merken, onbewust..ik ben er bang voor..
Niet om verliefd te zijn op een vrouw hoor, ook haar laatste relatie was met een vrouw, maar meer om te verpesten wat we zo zorgvuldig samen hebben opgebouwd..Eigenlijk wil ik het het liefste vanmiddag er gewoon uitgooien, hoe bijzonder ik haar vind..maar ik heb het lef niet

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 02-03-2013 16:05

in het geval van jou, isa, zou ik ook niks zeggen. Ik zou wel eens wat toespelingen maken en kijken hoe ze daar op zou reageren...... Maar wat jij zelf al zei......je bent bang om iets kapot te maken.......slik daarom die woorden maar in, isa.

Probeer het via wat grapjes......kijk hoe ze er op reageert......en overhaast niks!

Altijd moeilijk hoor, dit soort toestanden. Je bent zo bang om op je bakkes te gaan en een goede vriendschap te verpesten......terwijl het ook zo kan wezen dat zij jou net zo leuk kan vinden.....op die speciale manier.....

Hoop dat je er achter kan komen, meis!

Terug naar “Relaties”